September 1st Letter Correspondence

184 2 0
                                    

𝒟𝑒𝒶𝓇 𝑀𝓈. 𝓎/𝓂/𝓃

 𝒯𝒽𝒶𝓃𝓀 𝓎𝑜𝓊 𝒻𝑜𝓇 𝒹𝑒𝒸𝒾𝒹𝒾𝓃𝑔 𝓉𝑜 𝒸𝑜𝓇𝓇𝑒𝓈𝓅𝑜𝓃𝒹 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝓂𝑒. 𝑀𝓎 𝓃𝒶𝓂𝑒 𝒾𝓈 𝒯𝑜𝓂 𝑀𝒶𝓇𝓋𝑜𝓁𝑜 𝑅𝒾𝒹𝒹𝓁𝑒. 𝐼 𝒶𝓂 𝓉𝒽𝑒 𝒽𝑒𝒶𝒹 𝒷𝑜𝓎 𝑜𝒻 𝓉𝒽𝑒 𝒮𝓁𝓎𝓉𝒽𝑒𝓇𝒾𝓃 𝒽𝑜𝓊𝓈𝑒𝒽𝑜𝓁𝒹.

 𝐼 𝓌𝒶𝓈 𝓅𝓁𝑒𝒶𝓈𝑒𝒹 𝓉𝑜 𝓇𝑒𝒸𝑒𝒾𝓋𝑒 𝓎𝑜𝓊𝓇 𝓁𝑒𝓉𝓉𝑒𝓇 𝓇𝑒𝑔𝒶𝓇𝒹𝒾𝓃𝑔 𝒴/𝓃. 𝐼 𝒶𝓈𝓈𝓊𝓇𝑒 𝓎𝑜𝓊, 𝓈𝒽𝑒'𝓈 𝒷𝑒𝒾𝓃𝑔 𝓉𝓇𝑒𝒶𝓉𝑒𝒹 𝓁𝒾𝓀𝑒 𝒻𝒶𝓂𝒾𝓁𝓎 𝒾𝓃 𝑜𝓊𝓇 𝒽𝑜𝓊𝓈𝑒. 𝐼 𝒶𝒹𝓂𝒾𝓉 𝐼 𝓌𝑜𝓇𝓇𝓎 𝒶𝒷𝑜𝓊𝓉 𝒽𝑒𝓇 𝑒𝓂𝑜𝓉𝒾𝑜𝓃𝒶𝓁 𝓈𝓉𝒶𝒷𝒾𝓁𝒾𝓉𝓎. 𝒯𝒽𝒾𝓈 𝒾𝓈 𝓌𝒽𝓎 𝐼 𝒹𝑒𝒸𝒾𝒹𝑒𝒹 𝓉𝑜 𝓊𝓃𝒹𝑒𝓇𝑔𝑜 𝓇𝑒𝓈𝑒𝒶𝓇𝒸𝒽 𝒻𝑜𝓇 𝒶𝓃 𝑒𝒻𝒻𝑒𝒸𝓉𝒾𝓋𝑒 𝓈𝓁𝑒𝑒𝓅𝒾𝓃𝑔 𝓅𝑜𝓉𝒾𝑜𝓃 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝓌𝒾𝓁𝓁 𝒶𝒾𝒹 𝓎𝑜𝓊𝓇 𝒹𝒶𝓊𝑔𝒽𝓉𝑒𝓇 𝓉𝑜 𝓂𝑒𝓃𝓉𝒶𝓁 𝓌𝑒𝓁𝓁𝒷𝑒𝒾𝓃𝑔. 

 𝐼 𝒶𝓂 𝒽𝓊𝓂𝒷𝓁𝑒𝒹 𝓉𝑜 𝒽𝑒𝒶𝓇 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝐼 𝒶𝓂 𝓉𝓇𝓊𝓈𝓉𝑒𝒹 𝒷𝓎 𝒴/𝓃 𝒶𝓃𝒹 𝓎𝑜𝓊. 𝐼 𝓌𝒾𝓁𝓁 𝓉𝓇𝑒𝒶𝓉 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝓉𝓇𝓊𝓈𝓉 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝓉𝒽𝑒 𝓇𝑒𝓈𝓅𝑒𝒸𝓉 𝒾𝓉 𝒹𝑒𝓈𝑒𝓇𝓋𝑒𝓈. 𝒫𝓁𝑒𝒶𝓈𝑒 𝑒𝓍𝓅𝑒𝒸𝓉 𝓉𝑜 𝓈𝑒𝑒 𝓂𝓎 𝓁𝑒𝓉𝓉𝑒𝓇𝓈 𝒻𝓇𝑜𝓂 𝓉𝒾𝓂𝑒 𝓉𝑜 𝓉𝒾𝓂𝑒. 𝒲𝑒 𝓌𝒾𝓁𝓁 𝒹𝒾𝓈𝒸𝓊𝓈𝓈 𝒴/𝓃'𝓈 𝓅𝓇𝑜𝑔𝓇𝑒𝓈𝓈 𝒶𝓃𝒹 𝒽𝑒𝓇 𝓌𝑒𝓁𝓁-𝒷𝑒𝒾𝓃𝑔. 𝐼 𝒶𝓂 𝒶𝓋𝒶𝒾𝓁𝒶𝒷𝓁𝑒 𝓉𝑜 𝒶𝓃𝓈𝓌𝑒𝓇 𝒶𝓃𝓎 𝑜𝒻 𝓎𝑜𝓊𝓇 𝓆𝓊𝑒𝓈𝓉𝒾𝑜𝓃𝓈. 𝐼 𝒽𝒶𝓋𝑒 𝑜𝓃𝑒 𝑜𝒻 𝓂𝓎 𝑜𝓌𝓃. 

𝒮𝒾𝓃𝒸𝑒 𝓎𝑜𝓊'𝓇𝑒 𝒶 𝓉𝒽𝑒𝓇𝒶𝓅𝒾𝓈𝓉, 𝒶𝓇𝑒 𝓉𝒽𝑒𝓇𝑒 𝒶𝓃𝓎 𝒶𝓁𝓉𝑒𝓇𝓃𝒶𝓉𝒾𝓋𝑒𝓈 𝓉𝑜 𝑔𝑒𝓉𝓉𝒾𝓃𝑔 𝒴/𝓃 𝓉𝑜 𝓈𝓁𝑒𝑒𝓅? 𝐼 𝒽𝑒𝒶𝓇𝒹 𝑀𝑒𝓁𝒶𝓉𝑜𝓃𝒾𝓃 𝓅𝒾𝓁𝓁𝓈 𝒶𝓇𝑒 𝓉𝒽𝑒 𝓂𝑜𝓈𝓉 𝑒𝒻𝒻𝑒𝒸𝓉𝒾𝓋𝑒 𝒶𝓂𝑜𝓃𝑔 𝓉𝒽𝑒 𝓂𝓊𝑔𝑔𝓁𝑒 𝓀𝒾𝓃𝒹, 𝒷𝓊𝓉 𝒽𝑒𝓇 𝓃𝒾𝑔𝒽𝓉𝓂𝒶𝓇𝑒𝓈 𝒶𝓇𝑒 𝓅𝒶𝓇𝒶𝓈𝒾𝓉𝒾𝒸. 𝐼 𝒿𝓊𝓈𝓉 𝓃𝑒𝑒𝒹 𝓎𝑜𝓊𝓇 𝑜𝓅𝒾𝓃𝒾𝑜𝓃. 𝐼'𝓂 𝑒𝓍𝒶𝓂𝒾𝓃𝒾𝓃𝑔 𝒶𝓁𝓁 𝑜𝒻 𝓂𝓎 𝑜𝓅𝓉𝒾𝑜𝓃𝓈 𝓌𝒽𝒾𝓁𝑒 𝒹𝑒𝓈𝒾𝑔𝓃𝒾𝓃𝑔 𝓉𝒽𝑒 𝓅𝑒𝓇𝒻𝑒𝒸𝓉 𝓅𝑜𝓉𝒾𝑜𝓃𝓈 𝓇𝑒𝒸𝒾𝓅𝑒. 𝐼 𝒶𝒹𝓂𝒾𝓉 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝓈𝒾𝓃𝒸𝑒 𝓊𝓃𝒹𝑒𝓇𝓉𝒶𝓀𝒾𝓃𝑔 𝓉𝒽𝒾𝓈 𝓅𝓇𝑜𝒿𝑒𝒸𝓉, 𝐼 𝒽𝒶𝓋𝑒 𝑔𝓇𝑜𝓌𝓃 𝓂𝑜𝓇𝑒 𝒾𝓃𝓉𝑒𝓇𝑒𝓈𝓉𝑒𝒹 𝒾𝓃 𝓉𝒽𝑒 𝒻𝒶𝒸𝑒𝓉𝓈 𝑜𝒻 𝓉𝒽𝑒 𝓂𝒾𝓃𝒹. 

 𝒴/𝓃 𝒶𝓃𝒹 𝒟𝓇𝒶𝒸𝑜 𝒸𝑜𝓂𝓅𝓁𝑒𝓂𝑒𝓃𝓉 𝑒𝒶𝒸𝒽 𝑜𝓉𝒽𝑒𝓇. 𝒯𝒽𝑒𝓎 𝒷𝑜𝓉𝒽 𝒸𝒾𝓇𝒸𝓁𝑒 𝒶𝓃𝒹 𝑔𝓇𝑜𝓊𝓃𝒹 𝑒𝒶𝒸𝒽 𝑜𝓉𝒽𝑒𝓇. 𝐼'𝓂 𝓅𝓁𝑒𝒶𝓈𝑒𝒹 𝓉𝑜 𝓇𝑒𝓅𝑜𝓇𝓉 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝒴/𝓃 𝒶𝓃𝒹 𝐻𝒶𝓇𝓇𝓎 𝒶𝓇𝑒 𝑔𝑒𝓉𝓉𝒾𝓃𝑔 𝒶𝓁𝑜𝓃𝑔. 𝒮𝒶𝒹𝓁𝓎, 𝓈𝒽𝑒 𝒽𝒶𝓈𝓃'𝓉 𝒽𝒶𝒹 𝒶 𝒻𝓊𝓁𝓁 𝓃𝒾𝑔𝒽𝓉'𝓈 𝓇𝑒𝓈𝓉 𝒻𝑜𝓇 𝒶 𝓌𝒽𝒾𝓁𝑒. 𝐼'𝓂 𝓌𝑜𝓇𝓀𝒾𝓃𝑔 𝑜𝓃 𝓉𝒽𝒶𝓉. 𝒟𝑒𝓈𝓅𝒾𝓉𝑒 𝒽𝑒𝓇 𝒽𝒶𝓇𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅𝓈, 𝒴/𝓃 𝒾𝓈 𝓈𝓉𝓊𝒷𝒷𝑜𝓇𝓃 𝒾𝓃 𝒶𝓈𝓀𝒾𝓃𝑔 𝒻𝑜𝓇 𝒽𝑒𝓁𝓅. 

𝒮𝒽𝑒 𝒽𝒶𝒹 𝒶 𝒻𝑒𝓌 𝓆𝓊𝒾𝒸𝓀 𝓂𝒾𝓈𝓈𝑒𝓈 𝓌𝒽𝑒𝓃 𝒾𝓉 𝒸𝑜𝓂𝑒𝓈 𝓉𝑜 𝓅𝒽𝓎𝓈𝒾𝒸𝒶𝓁 𝒽𝒶𝓇𝓂, 𝒷𝓊𝓉 𝓃𝑜𝓉𝒽𝒾𝓃𝑔 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝒸𝑜𝓊𝓁𝒹𝓃'𝓉 𝒷𝑒 𝒻𝒾𝓍𝑒𝒹 𝒷𝓎 𝒶 𝒽𝑒𝒶𝓁𝒾𝓃𝑔 𝓈𝓅𝑒𝓁𝓁. 𝒫𝓁𝑒𝒶𝓈𝑒 𝓃𝑜𝓉𝒾𝒻𝓎 𝓂𝑒 𝒾𝒻 𝓎𝑜𝓊 𝒶𝓇𝑒 𝓌𝑜𝓇𝓇𝒾𝑒𝒹 𝒶𝒷𝑜𝓊𝓉 𝓎𝑜𝓊𝓇 𝒹𝒶𝓊𝑔𝒽𝓉𝑒𝓇, 𝑜𝓇 𝒸𝓊𝓇𝒾𝑜𝓊𝓈 𝒶𝒷𝑜𝓊𝓉 𝓉𝒽𝑒 𝓈𝒸𝒽𝑜𝑜𝓁. 𝐼'𝓁𝓁 𝒹𝑜 𝓂𝓎 𝒷𝑒𝓈𝓉 𝓉𝑜 𝓌𝓇𝒾𝓉𝑒 𝒷𝒶𝒸𝓀.

 𝒴𝑜𝓊𝓇 𝒻𝒶𝒾𝓉𝒽𝒻𝓊𝓁 𝒫𝓇𝑒𝒻𝑒𝒸𝓉, 𝒯𝑜𝓂 𝑀𝒶𝓁𝓋𝑜𝓁𝑜 𝑅𝒾𝒹𝒹𝓁𝑒.


"The blood of the covenant is thicker than the water of the womb." (Draco x Y/N)Where stories live. Discover now