36

18.7K 1K 209
                                    

Keyifli Okumalar🍃

Medya~ Ali
———

Arda yüzünden sabahım köründe hepimiz toplanıp spor salonuna gelmiştik. Hayır anlamıyorum bizim ne işimi var ki! Sen tek yazılsaydın! Herşeyi geçtim parama yazık olmuştu. Geldiğimden beri hiçbişey aleti doğru düzgün becerememiştim ve etraftaki yakışıklılara daha fazla rezil olmamak için bırakmıştım.

"Üffff üf erkek erkek." Arda, ağırlık kaldıran Tugay'a karşı konuşurken güldüm.

"Arda bi sus Allah aşkına!" Diye karşılık verirken üzerine oturduğum koşu bandından ayağa kalkarak yanlarına gittim.

"Arda sen bi kaldırsana koçum! Millet erkek görsün bee!" Gaz verip sırtına sertçe iki kere vurdum.

"Yok kanka. Normalde kaldırırım da işte, şuan hiç modumda değilim." Diye bahane sallarken güldüm.

"Hayırdır noldu?" Omuz silkip koşu bandına sırtını dayadı.

"Vallaha Sude hanımı bekliyorum. Sözde bu saatlerde gelirmiş hep buraya." Cümlesiyle kaşlarımı anlamsızca çattım.

"Sude ne alaka Arda!" Etrafta gezinen gözleri beni buldu.

"Kanka Sude burada diye geldik ya biz." Diye rahat bir tavırla konuşurken sabır çektim. Eliyle etrafı gösterdi.

"Şu yavşaklara baksana bir! Onu burada yalnız bırakırmıyım hiç." Elimle kafasına sertçe vurdum.

"Lan bizi niye getiriyorsun o zaman! Hem sanane kızdan Arda." Diye sinirle konuştum.

"Bananesi yok Asmin. Sevgili olduk biz Sudeyle." Diye gülerek konuştu. Az önceki sinirim yerini şaşkınlığa bıraktı.

"Sude ve sen?"

"Hadi canım!" Diye alayla güldü Turgay.

"Evet. Niye bu kadar şaşırdınız ki?" Rahat bir tavırla konuşurken güldüm.

"Sude'de bir körlük mü var lan acaba?" Ciddi ciddi konuşan Tugayla güldüm.

"Varmış demek ki." Diye yanıtlarken, Arda yaslandığı yerden kalktı.

"Ulan siz ne kıskanç, kuduruk insanlarsınız ya! Kıskanın tabi hemen pis köpekler!" Diye konuşurken güldük. O sırada Nil, elinde iki su şişesiyle geldi. Birini Tugay'a uzattı. Tugay öpücük atıp göz kırparken konuştum.

"Biz insan değil miyiz ya, Niye Tugay'a tek aldın kızım?"

"Turgay çok çalıştı sabahtan beri, o haketti." Diye söylenip gülerken gözlerimi devirdim.

"Neyse onu bunu bırakında şimdi, Asmin şu dambılı kaldırırken çek bir beni." Telefonu şortunun cebinden çıkararak bana uzattı.

"Hay hay canım." Diyerek uzattığı telefonu aldım.

Arda dambılların olduğu tarafa gidip eline bir tane aldı. Ağzından bir küfür savurup aldığı gibi yerine koyarken güldüm.

"Nasıl kaldırıyolar lan bunları?!" Diye isyan ederek söylendi.

"Yalnız canım o eline aldığın 3 kilo birşey, onu bile taşıyamıyorsan yuh sana Arda." Alayla konuşan Nil'e gözlerini devirdi.

GÜLÜMSE; POLİS | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin