Çok oy, çok yorum = Motive Olan Yazar = Hemencecik Yeni Bölüm
Ailemize katılarak beni takip etmek isterseniz hesabım lanetlibalik
ig: lanetlibalik
Keyifli Okumalar.
***
Sabah kasıklarımdaki sızı ile uyandım. Gözümü açarken hafifçe inlememe engel olamamıştım. Gözümü açtığımda bakışlarım bir koltuğa oturmuş beni izleyen Çağan ile karşılaştı. "Günaydın." Dedim. Yeni uyandığım için sesim kısık çıkmıştı.
Yanıma geldi. Yatağın yanına diz çöktü. Bir yandan saçlarımı okşarken, "Çok ağrın var mı?" Diye sordu.
"Çok değil." Dedim.
"Kahvaltıyı hazırladım."
"Tamam kalkıyorum."
Yataktan kalkıp üstümü giydim. Banyoya gidip aynada kendime baktığımda perişan haldeydim. Utanç vericiydi ama öyle görünüyordum ki beni hiç tanımayan bir insan bile ilk gecemin sabahı olduğunu anlayabilirdi. Çağan'ın öpücüklerinden bol bol nasibini almış vücudumun her yerinde morluklar vardı. Belki garipti ama bu morluklara bakmak bana haz vermişti. Çünkü bana dün gece yaşadıklarımı hatırlatıyordu. Çok güzeldi... Asla ilk gecemin bu kadar güzel olacağını düşünemezdim.
Banyodan çıktıktan sonra Çağan'ın yanına gittim. Mutfakta son hazırlıkları yapıyordu. "Senin karın tembel galiba." Dedim. "Ne zaman baksam kahvaltıyı sen hazırlıyorsun."
"Karıma laf söyletmem." Dedi. "Edebini bil de konuş."
Kahkahalarla güldüm. "Görmemişin bir karısı olmuş." Dedim.
Gelip saçımı öptü. "Ben onu bir ömür bekledim." Dedi. "Tabii ki görgüsüz olacağım."
"Bak sen. Ne şanslıymış senin karın öyle."
"Ben şanslıyım." Dedi.
Yine güldüm. "Çağan sen dün gece çok mutlu olmuşsun bence. Sabah karına bu kadar iltifat etmenin başka açıklaması olamaz." Dedim.
Elindeki işi bırakıp yanıma geldi. Yüzümü elleri arasına alıp başımı kaldırarak ona bakmamı sağladı. "Aşk olsun kadın." Dedi. "Birlikte olmasak ben sana iyi davranmıyor muydum?"
Ellerimi kaldırıp yanaklarını sıktım. Bir yandan sıkmaya devam ederken, "Ah canım benim. Ne kadar alıngansın sen bugün. Ama tabii ilk gecenin sabahında bu kadar hassas olman çok normal." Dedim.
Gayet ciddi bir tavırla, "Siz kadınlar ilk gecemizin bizim için ne kadar önemli olduğunu anlayamazsınız." Dedi.
Kendime engel olamadan bir kere daha yanaklarını sıktım. "Benim için de çok önemliydi güzelim." Dedim. "Benimsin artık. Helalim oldun. Namusun namusumdur."
Ellerimi çekip yanaklarını kurtararak, "Hadi geç geç." Diyerek beni masaya kovaladı.
"Tamam güzelim. Sen istersin de ben geçmez miyim?" Dedim.
Güldü. "Karıma çeşit çeşit şey hazırladım." Dedi. "Sen beni aldığına pişman olmazsın."
Masaya alıcı gözüyle baktım. "Bakayım neler yapmışsın güzelim?" Dedim. "Patatesli yumurta, biber kızartması.. Yuh Çağan orada gördüğüm pankek mi?"
Bana karizmatik bir bakış attı. "Evet pankek." Dedi. "İnternetten baktım tarifine. İlk gecemizin sabahında çok özel şeyler olsun istedim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VATANIMSIN | Kitap Oluyor
Romance''Geç şu odaya yerleştir eşyalarını!'' Dedi. Sesi öyle sertti ki bir an ondan korktum. İnsanların yere göğe sığdıramadığı, o ünlü komutan bu mu diye düşündüm. Vatanı uğruna bunca fedakarlık yapan bir asker bana karşı nasıl bu kadar sert olabiliyordu...