28

4.7K 38 2
                                    

Yes! Flight kami pagi esok, so sekarang dah tiga hari aku block number Ali dan tak keluar dari rumah. Aku takut terserempak, ada pulak drama pukul 7 malam TV3 tu. So, macam biasa husband akan video call dengan anak-anak. Bukan main seronok lagi diorang bertiga tu bercakap, husband layankan diorang dengan tunjuk bilik diorang nanti dan kawasan luar rumah tu sekali. Amboi, bukan main lagi korang ye.

Malam tu takde nak sex call dengan husband. Aku rasa macam takde kekuatan sebab apa entah. Ada ke sebab aku tak jumpa daddy little angel ni? Hrm... Aku rindu Ali, tapi aku dah cakap aku tak nak dah jumpa dia, tak nak ada hubungan dengan dia lagi. Aku tak tahu macam mana dia gila cari aku, tapi takde sampai dia nak bunuh diri kan. Paling teruk pun mungkin dia murung sekejap.

Husband aku ni macam biasalah, akan cerita pasal semua benda pasal latihan dia kat sana. Konon cakap dia makin kurus sebab tak lalu nak makan. Body memang tough kurus ke apa sama je aku tengok dalam phone lah. Dia nak tengok aku main dengan vibrator malam ni, tapi aku tak nak. Alasan aku nak bagi dia simpan air dia pekat, nanti aku nak blowjob dia and let him cum in my mouth.

ʻʻOh baby, my cock is getting hard as rock, just hear you saying that.ʼʼ

ʻʻReally? you miss me?ʼʼ

ʻʻHell yes! saya akan buat awak tak boleh bangun dari katil tu nanti. Miss you baby, canʼt wait.ʼʼ

ʻʻMacam mana nak bawak anak-anak jalan? nanti diorang pelik saya tak ikut.ʼʼ

ʻʻSaya akan bawak diorang jalan sini-sini dulu. Please let me make love with you whenever I want. I want you so bad, babyʼʼ

ʻʻOf course.ʼʼ

Tak sedar jam dah pukul 12 malam. Mata aku dah mengantuk sangat lepas video call dengan husband tadi, terus aku gosok gigi dan cek anak-anak aku. Masing-masing dah hanyut dalam alam mimpi. Tengah sedap tidur, phone aku berdering maknanya call masuk lah. Aku tengah mamai tu terus jawab tanpa tengok siapa yang call aku tu. Bila aku dengar suara tu, aku ingat aku mimpi tau. Apa yang dia cakap pun aku tengah cuba proses.

ʻʻAnna, I need to see you now.ʼʼ ye itu Ali, dia pakai nombor lain. Aku malas nak gaduh dengan dia, aku nak ended call je lah. Tak putus asa kau ni kan Ali. Bagi racun betul-betul kang. ʻʻDonʼt you dare to hang up on me, or I will talk to your husband about our relationship. And your pregnant test result, I still have it.ʼʼ

Terus hilang mengantuk mata aku time ni. Apa lagi bala yang Ali bawak untuk aku ni. Kenapa dia still nak kat aku? Cubalah cari perempuan lain, senang je kalau dia nak cari jodoh yang betul untuk dia. Perempuan sekarang tak kesah pun husband orang atau orang bujang ke, asalkan kaya dan good looking okay dah tu. Petik jari je kalau Ali nak kan? Bukan dia yang mengandung, tapi aku. yang dia pulak takut aku tinggalkan dia. Dah kenapa kan? ʻʻWhat?!ʼʼ

ʻʻYou make me do it.ʼʼ

ʻʻYou bastards. Just find another girl to replace me, Ali. Why you do this? You make things complicated. Leave me alone from now.ʼʼ

ʻʻNot until I have you to be my wife and my little angel inside you.ʼʼ

ʻʻI will give you this baby. I will let you take care of your little angel. We ended this relationship after I deliver.ʼʼ

ʻʻNo, no, no please Anna. I need both of you in my life. I want that feeling of being a daddy and a husband with my lovely Anna and little angel inside you. I want a happy family with you as my wifeʼʼ Suara dia mula sebak. Aku tahu dia penat pujuk aku untuk jadi wife dia. Macam mana aku nak terima dia, sedangkan aku ada husband dan anak-anak, senang cerita aku sendiri ada family. Dia pun ada, tapi itu bukan anak dari benih yang dia semai lah. Kesian kan?

ʻʻWe get thru this after I get back here. For god sake let me go just for 10 days.ʼʼ

ʻʻDonʼt run away from me.ʼʼ

ʻʻIʼm not. Arghh! Conversation ended.ʼʼ

ʻʻAnna, honey!ʼʼ aku hang up terus. Semak betul lah. Dia nak ugut aku dengan pregnant test tu pulak. Fed up! Asyik cakap jangan tinggalkan dia. Kalau baby ni yang dia nak sangat, aku bagi lah dia little angel dia ni bila dah bersalin nanti. Pandai-pandailah dia besarkan anak dia.

Aku bukan kejam. Cuma aku fikir yang ini anak Ali kan. Mungkin aku bagi dia besarkan anak dia ni, dia tak kacau aku dah. Nanti aku slow talk dengan Ali. Kalau dia tak nak jugak, memang aku takde pilihan lain selain melarikan diri dari dia selamanya.

Ali memang baik. Dia nak belikan aku range rover sebab aku suka sangat kereta tu. Tapi husband aku baru tukarkan kereta honda civic yang latest tu. Ali janji akan berikan aku kesenangan hidup bukan dengan kemewahan saja tapi dia akan sentiasa di sisi aku setiap masa. Lelaki ni memang ada jenis suka anak ramai. Aku ni pulak jumpa lelaki yang suka anak ramai. Husband suka, Ali suka.

Ingat aku ni kilang ke? Aku ni kalau boleh nak skip mengandung dan bersalin. Anak tu aku nak. Jangan cakap anak angkat pulak! Mestilah nak anak sendiri. Ali memang serius dengan aku, kalau aku ni single memang aku akan pilih Ali jadi husband aku. Walaupun berumur sikit dari aku, tapi bagi aku dia cukup pakej jadi husband.

Husband aku sendiri apa kurangnya. Memang dia kerja keras untuk kami anak beranak. Aku pernah tanya husband, macam mana kalau aku takde nanti, umur tak panjang lah. Alah, aku tahu ramai yang cakap lebih bagus aku pupus. Tak guna perempuan macam aku ni kan? Husband aku jawab ʻʻSaya akan menduda je lah. Cukup ada anak-anak ni kalau baby dah takde.ʼʼ

ʻʻAwak tak kahwin lain ke? Kalau jumpa yang cun melecun yang nak kat awak, tak kan takde nafsu. I know my husband so well. Can you hold your lust?ʼʼ

ʻʻNafsu saya hanya untuk awak. Every inch of my body is yours. I wonʼt let other girl touch me. And, I didnʼt want other man touch my wife.ʼʼ sambil tangan dia masuk dalam panties aku dah time ni.

Boleh percaya ke husband aku ni? Dengan aku ni pun dia tak bagi peluang aku rehat. Lagi dia tertekan dengan kerja dia, balik rumah dia sambung kerjakan aku pulak. Macam hari tu dari Sabah balik rumah semalam semata-mata itu masa subur aku. Nasib baiklah naik flight free je, kalau tak habis duit.

Terlanjur CintaWhere stories live. Discover now