Okaylah aku sambung pasal malam pertama aku hari tu, korang sabar lah. Bukan main lagi kan korang nak tahu cerita malam pertama aku kan?
Husband aku ni punya perangai dari dulu lagi memang suka mandi lama. Entah apa di gosok nya pun tak tahu. Aku jerit lah, Lama lagi ke mandi ni? Saya takut lah. ʻʻCepat sikitʼʼ
ʻʻJap...ʼʼ rupanya dia dah siap pakai towel dan berdiri tepi aku. Tapi air tak tutup eyh. Sengaja kan, patutlah dia jawab ʻjapʼ tu dekat tepi telinga aku je. Aku apa lagi, menjerit lah. Acik dia main tiup-tiup telinga pulak masa gelap ni. Nak terjatuh aku masa tu tau. Tapi cepat je dia tahan pinggang aku.
Ini memang betul-betul aku first dekat dengan lelaki. Aku rasa batang dia yang tengah tegang tu, sebab aku dalam pelukkan dia. Aku betulkan badan dan tolak dia jauh dari aku. Aku berdehem untuk menghilangkan gugup. Jantung aku rasa nak tercabut masa tu. Bila aku tolak dia mengeraskan pelukkan, tak bagi aku tolak dia.
Dia dekatkan muka dah macam orang nak dancing pulak, mungkin nak kiss aku lah kot. Aku bodoh buta kayu mana lah nak tahu dia nak apa. Terus dia pegang dagu aku untuk stay dan terus kiss bibir aku. ʻʻI love you so much. Let me love you, babyʼʼ aku tengok dia pejam mata, aku pun pejam. Tapak tangan dia pegang leher aku pulak sambil diramas lembut.
Aku yang kena sihir dengan husband masa ni, terus diam membisu dan merelakan diri aku jadi wife dia yang sebenarnya malam tu. Dia kendong aku hingga ke bilik dan baringkan aku atas tilam. Blackout tadi pun dia tak betulkan lagi. Pergi mampus lah kan, dia nak betulkan aku dulu masa ni.
Terus husband naik atas aku dan sambung kiss aku. Aku malu sangat time ni, first time naked depan lelaki. Tak tahu aset yang aku ada ni boleh memuaskan nafsu dia tak. Tapi nampaknya dia tak kesah dah, sebab dia terus masukkan batang dia dalam lubang aku yang tengah wet giler. First time kena pegang, pussy aku berdenyut macam nak meletup dah. Walaupun tak boleh masuk semua, sebab aku cakap sakit sangat dah.
Dia tolak lagi dan lagi dan lagi sampai lah aku rasa pedih dan berdarah. Bila dah masuk ke dalam, dia stop dan biarkan lama di dalam. Aku dah cengkam belakang husband dengan kuat. Aku dengar dia bunyi ʻArghʼ masa kuku aku mencengkam belakang dia.
Dia suruh aku tarik nafas dan lepaskan dan cuba untuk rasa. Dia start henjut keluar masuk sambil peluk aku. Tapi biasalah first time, tak lama bertahan kami sama-sama klimaks. Aku baru bersihkan darah perawan aku yang keluar tu dan dia betulkan elektrik. Lepas aku mandi dia kerjakan aku lagi, sampailah pukul 4 pagi baru dia tidur tau, terbangun pukul 6 pagi lepas subuh dia sambung lagi projek jutaan ringgit dengan aku. Sampai aku demam tau. Demam terkejut!
So itulah kisah first time aku dan husband. Korang happy?
Good morning from United States, suhu untuk pagi ni 3 darjah celsius.
Penatnya aku, sakit badan semua. Perut aku pun rasa tak sedap. Pagi tu, 2 beradik tu dah serang bilik kami.
ʻʻCepat bangun. Kita nak jalan-jalan niʼʼ yang sulung tu dah tarik tangan bapak dia. Bapak dia tengah sedap dok gesel-gesel batang yang keras tu kat aku. Nak tak nak dia bangun jugak. Terus potong! Dah ada anak memang macam ni lah. Susah nak manja-manja dengan pasangan.
ʻʻJangan kacau mama, bagi mama rehat dulu ye. Hari ni kita jalan dekat tasik sana yeʼʼ husband tarik tangan dua beradik tu keluar dari bilik kami.
Keadaan terasa sunyi bila diorang keluar. Aku bangun untuk mandi dan bersiap untuk ikut diorang. Bila aku bangun aku terkejut sebab tengok darah macam period di cadar. Tak kan aku period pulak, aku kan pregnant? Oh no, jangan cakap. Perut aku sakit sangat dah time ni.
Miscarriage? Bila aku mandi still darah tak berhenti keluar. Aku bukan boleh tengok darah banyak macam tu. Aku mula rasa nak pitam. Tapi aku gagahkan diri untuk panggil pekerja rumah tu, dan mintak pad, sebab dia perempuan lah aku mintak. Aduhai.
ʻʻAre you okay madam?ʼʼ dia tengok aku makin pucat lah kot.
ʻʻCan you call my husband?ʼʼ
ʻʻOK but we need to go to hospital madam. you look sickʼʼ
ʻʻI want my husband. Pleaseʼʼ
ʻʻY... Yes... yes madam, but i have to send you to hospital now. Ok madam?ʼʼ
Aku hanya mengangguk faham, badan aku lemah. Bleeding non stop. Aku dah shaking dan mula pitam. Terus aku pengsan dalam perjalanan ke hospital.
Aku sedar sebab rasa tangan aku di ramas-ramas. Husband tengah pegang tangan aku. Anak-anak baring dekat sofa penjuru bilik tu. Aku di hospital, muka husband seperti selalu lah susah untuk di baca. Dalam hati aku dia nak lempang aku ke ni? Matilah aku, dia dah tahu ke?
ʻʻKenapa baby tak cakap yang baby pregnant?ʼʼ aku diam, cuma air mata aku mengalir laju. Aku rasa bersalah dekat husband.
Husband aku tunduk dan aku rasa tangan aku basah, dia menangis. OMG! Kenapa kau nangis labu? Aku dan husband berdrama sedih di katil then datang doktor perempuan bagitahu ʻʻIʼm sorry, kandungan tak boleh diselamatkan. Maafkan sayaʼʼ
What? Aku keguguran ke? Like, really? Aku keliru entah kenapa aku rasa macam ada satu beban aku buang dari bahu aku tapi aku rasa lain sangat sekarang. Orang lain kalau keguguran mahu menangis syahdu, tapi aku pulak? Ini peluang aku untuk betulkan keadaan ke macam mana? Aku rasa satu beban telah di angkat dari bahu aku. Aku terus peluk husband dengan erat. Aku nangis semahunya dalam pelukkan husband.
Mesti husband aku ingat aku sedih macam dia tengah sedih sekarang. Tak, aku nangis sebab Allah bagi aku peluang betulkan keadaan. Ye, ini peluang aku. Selamat tinggal Ali.
ʻʻBaby tak tahu yang baby pregnant ke?ʼʼ
ʻʻTT... tahu. Tapi saya tak nak cakap duluʼʼ
ʻʻKenapa biarkan saya make love dengan awak cara macam tu?ʼʼ
ʻʻSaya cuma nak puaskan awak. Iʼm sorry. Saya pun rindu dengan sentuhan awakʼʼ aku tarik kolar baju dia dan suruh dia kiss aku. Sebab aku teringin nak rasa sentuhan bibir dia sekarang. ʻʻKita boleh make love lagi lepas ni, you want a new born donʼt you?ʼʼ
ʻʻYes baby, awak dah sedia ke?ʼʼ
ʻʻYes. But sekarang kena puasa dulu yeʼʼ aku senyum dan bibir kami bertemu. ʻʻLepas ni, kena kurangkan sikit tenaga tu yerʼʼ aku bisik di telinga dia.
Husband aku tergelak. Terus dia peluk aku, ʻʻYou know how to satisfied me, right?ʼʼ
Anak-anak bangun terus berlari peluk aku, ʻʻMama... mama ok ke?ʼʼ adik yang tanya tu. Alah, comelnya adik ni. Muka nak sama dengan bapak dia, kulit pun macam bapak dia. Yang sulung tu kulit putih macam aku tapi muka still macam bapak dia.
ʻʻMama ok yang, best tak jalan-jalan? Nak pindah sini tak?ʼʼ aku jeling husband. Husband aku terkejut dan terus pandang aku.
ʻʻAre you serious baby?ʼʼ Aku angguk perlahan. ʻʻReally?ʼʼ aku angguk lagi. Eyh, dah lah lenguh tengkuk dok angguk-angguk dari tadi tau. Tak faham-faham lagi ke? Aku hantar masuk tadika kang! ʻʻHappy nya saya. Akhirnya, awak setuju untuk ikut saya. Lagi pun awak tak kerja kan. Anak-anak kita ambik personal teacher je kat sini. Alhamdulillah, thank babyʼʼ
ʻʻThank to youʼʼ aku tolak bahu dia dengan bahu aku.
Husband cium dahi aku berkali-kali. Saya bawak anak-anak balik dulu ye, kesian diorang tak makan lagi. Esok awak boleh discharged dah. Sorry, saya tak boleh teman baby kat siniʼʼ aku hanya menangguk faham. Ye lah, dia kena jaga anak lah malam ni.
ʻʻOk. Bye mama, mama rehat yerʼʼ aku bukak mata sekejap sebab semua beratur nak kiss aku time ni. Alahai, terharunya aku. Sayang korang bertiga ketat-ketat tau. Maaflah mama korang ni tak guna. Tapi mama dah nekad nak tinggalkan mamat foreigners tu terus. Good bye, Ali. Sayonara!
TAMAT
YOU ARE READING
Terlanjur Cinta
RomanceKarya asal oleh Matilda Mateen. Disunting oleh Bluduel dan Seri Dewi. ʻʻWalaupun aku sudah bersuami dan telah mempunyai anak dua, aku terlanjur bercinta dengan seorang lelaki foreignerʼʼ