Utam Derekhez vezet de amikor belépek az ajtón egy nem várt személy is ott van.
-Szia....sztok-köszönök nekik.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Merthogy az ajtón belépve nem csak Derek volt ott hanem Scott is.
-Szia-köszön Derek-na mi volt Deatonnél?-kérdi.
-Semmi különös. Elmondta a megszokott dolgokat-mondom neki.
-Miért voltál Deatonnél?-kérdi Scott. Látszik rajta, hogy tényleg érdeli és aggódik értem ami megmelengeti a szívem-de nem szerethetsz bele, mert baja eshet-emlékeztetem magam.
-Volt egy kis baj az erőmmel de már semmi gond-mondom.
-Mennyit tudtok?-kérdem Scottról.
-Kiről?-kérdi hülyén.
-Na vajon kiről? Rólam.-mondom gúnyosan.
-Nem sokat. Ugye akkor itt voltunk amikor Derek behatolt az elmédbe ezzel kiderült, hogy a húga vagy. Ennyit-mondja őszintén a szemembe nézve.
-Jó, akkor kelessz egy Falka gyűlés-mondom
-El akarod mondani?-kérdi Derek
-Nem mindent. Csak a lényeget. Amit tudniuk kell-mondom mire bólint.
-Mikor? És hol?-kérdi Scott.
-Itt ha Dereknek jó és holnap este-mondom.
-Oké, szólok a többieknek-mondja Scott és már el is ment.
Én is elindultam kifelé de Derek a kezem után kapva megállít.-Tényleg minden rendben?-kérdi aggódva
-Igen. Szokott ilyen lenni. Csak nem ilyen sűrűn. Ha baj lenne akkor szólok. Ígérem. Legalábbis megpróbálok erről beszélni. Szokatlan az a tudat, hogy van egy bátyám akit eddig halottnak hittem-mondom őszintén a szemébe nézve. mert ez az igazság. Fura, hogy itt van de olyan jó érzés. De nem sodorhatom veszélybe őt is.
-Nekem is fura.
-Mennek kell. Chrisék biztos aggódnak értem-mondom mire bólint és elengedi a kezem.
Ezek után most már sikeresen indultam el haza.
Hazaérve a nappali felé veszem az irányt. Belépve a napaliba hirtelen valaki a nyakamba ugrik.-Végre itt vagy. Úgy aggódtam-mondja Son.
-Merre voltál? És mi történt?-kérdi Chris.
-Hosszú sztori. Később elmondom. Legyen annyi elég, hogy Dereknél voltam-mondom.
-Nem lehetne mondjuk az hogy most mondasz el mindent? És Dereknél? Mit kerestél te nála?
-Holnap ígérem elmondok mindent de most hadd menjek fel pihenni.-kérem őket.
-Oké-adja be a derekát végül Chris-de akkor holnap tényleg mindent mondj el.
-Ígérem. Ja, míg el nem felejtem. Holnap este falkagyűlés Dereknél-mondom és felmegyek. Megkéne keresni azt a srácot akit megharaptam és megnézi hogy van.
Megpróbálok visszaemlékezni a szagára, hogy megtaláljam. Mivel még iskola idő van ezért sejtésem szerint ot lesz.Elindultam az iskola felé. Ahogy oda értem rögtön megatáltam az illattát. Csak az a baj hogy egy kis vérfarkasszaggal keveredett. Ezek szerint túlélte. Nos akkor teliholdkor figyelnem kelessz rá. Ami nemsokára itt lesz. Méghozzá holnap.
Elindulok vissza haza. Belépve a bejárati ajtón Sont látom meg.
-Merre voltál?-kérdi.
-Csak el kellett intéznem valamit-mondom és indulnék fel a szobámba de megszédülök.
YOU ARE READING
The Lost girl//Teen Wolf ff.//
WerewolfEgy lány akinek a múltja homály. Nem tudja ki/mi is ő valójában. Egy baleset. Egy tűzbaleset. Vagy esetleg nem is baleset volt hanem gyilkoság? Egyet tudok a nevem Davina Faith Wolf és meg akarom tudni, hogy ki vagyok. De az élete, gyökerestől felfo...