beş

1.9K 77 270
                                    


3. kisi anlatımıyla:

İkisi beraber dustan çıktıklarında yatakta gördükleri manzara pek de hos değildi. Minho hemen Jisung'un gözlerini eliyle kapatıp Hyunjin ve Felix'e baktı sinirle. Felix zevkten konusamıyordu bile dili tutulmustu resmen. İç çekip tekrar banyoya döndü ve kapıyı kilitledi. Jisung hiçbirsey görmemisti. Minho'ya sorarcasına baktıktan sonra Minho konustu,

"Biraz burda kalalım?" Deyip güldü sinirle.

"Of düsündüğüm sey mi?"

"Lütfen düsünme."

"Tamam" deyip kıkırdadı Jisung.

Minho içeriden gelen sesleri duyduğu gibi sevgilisinin kafasını göğsüne gömüp kulaklarını kapadı.

"Minho sakin ol çocuk değilim ben"

"Ama çok iğrençler tanrım bunu duymanı istemiyorum."

Jisung hafifçe Minho'nun elini kulağından çekip dudağını ısırdı. Minho gülümseyip dudağına minik bir öpücük bıraktığında Jisung gülüp eline elini geçirdi.

"Seni çok seviyorum biliyorsun değil mi Jisung?"

"Biliyorum sevgilim"

Minho Jisung'un elini göğsüne götürüp kalp atıslarını dinletti. Onla geçirdiği her bir zaman kalbini deli gibi çarptırıyordu. Jisung'un kulağına eğilip hafifçe nefesini bıraktı. Anlık titreyip yutkundu sertçe. Kulağına dilini sürtüp yalamaya basladığı sırada diğer eliyle de Jisung'un kalçasını oksuyordu.

Kısık ve hos iniltiler odada yankılanırken Minho dilini kulağından çekip eğildi. Minho'nun dili sevdiğinin göbek deliğinin çevresini ıslatırken Jisung kafasını geriye atıp nefesini bıraktı havaya. Minho sırıtıp Jisung'un sırtındaki havluyu yerle bulusturdu. 

İki eliyle de ani bir hareketle belinden sertçe kavrayıp dudaklarına kapandı. Sertçe öpüsürken bir andan da Jisung Minho'yu kafasından kendine bastırıp öpüsmelerini daha atesli bir hale getiriyordu.

Minho dudaklarını ayırmadan Jisung'u hafifçe kalçasından kaldırıp duvarla arasına aldı. İkisinin de gözleri açılmıs sık ve hızlı nefeslerle birbirlerine bakıyorlardı öylece. Minho ani bir haraketle Jisung'un dudağına yapıstığında Jisung çaresizce ellerini havaya kaldırdı. Minho Jisung'un çenesine sardığı ellerinden destek alarak yüzünü kendine yaklastırıyordu.

Sertçe öpüsürken Jisung gözlerini aralayıp sevgilisinin yüzüne baktı ama sevdiği o sırada sadece Jisung'u öpmekle mesguldu. Minho bacaklarını aralayıp Jisung'un kapalı bacaklarına kenetlediğinde Jisung sevdiğinin dudağını ısırdı sertçe. Minho Jisung'un ağzına boğukça bir inleme bıraktıp dudaklarını ayırdı. Jisung arsızca sırıtıp Minho'nun dudaklarını yaladı. Minho hala o ciddi ifadesini bozmadan kalçasıyla oynuyordu. Sevgilisi çok hoslanıyordu sert ve ciddi tavırlarından. Yeni dustan çıkmıs olamalarına rağmen Jisung penisinin sızdırdığını hissedebiliyordu.

"Sızdırmaya mı basladı?"

"Hah..." Jisung'un iç çekisiyle Minho memnuniyetle sırıttı.

"Hmm hadi o zaman çıkalım bir an önce"

"Neden?"

"Çünkü burada daha çok durursak seni sikeceğim"

Jisung sırıtıp kapıyı açtığında Hyunjin ve Felix'in gitmis olduğunu fark etti.

"Ne olur siksen?" Sakayla karısık söyleyip kahkaha attı.

"Bu sefer tek parça kalamayabilirsin?"

Jisung kendini yatağa bırakıp saate baktığında sabah olduğunu fark etti.

so you love me? | minsung smutWhere stories live. Discover now