41. Bölüm

39.7K 2.1K 542
                                    

Sınırımız 1000 vote, 500 yorum.

***

ÇAĞAN


Ahsen'le birlikte eve dönüyorduk. Arabada giderken ona Doğan'ın tipsiz olduğunu söyletmeye kararlıydım. Bu kadın başka bir zaman başka bir adama benim yanımda yakışıklı deseydi o adamı... Ama işte tutup en yakın arkadaşıma söyleyince dövememiştim bile. Cok fena içimde kaldı çok...


''Ahsen, Doğan yakışıklı mı?'' diye sordum yine. Bugün pek çok kez sorduğum gibi.

''Cık, yakışıklı değil.'' dedi karım.

''Tipsiz zaten dimi?'' dedim bu sefer.

Ahsen düşündü. Düşününce yüreğim yandı bir an. Sakin ol Çağan dedim kendime. Karın sarhoş. Şu an pek de düşünebilecek durumda değil.

''Bence benim kocam dışında herkes tipsiz.'' Dedi Ahsen'im.

Yüzüme kocaman bir sırıtma oturdu. ''Öyle mi diyorsun?'' dedim.

''Tabii.'' dedi ciddi ciddi. ''Dünyanın en yakışıklı adamı benim kocam. Benim kocam Fernando'dan bile daha yakışıklı.''

Ani bir fren yapmamak için kendimi zor tuttum. Bu Fernando her kimse, ben ondan yakışıklı olduğuma göre demek ki onu da biraz olsun yakışıklı buluyordu.

''Kim bu Fernando?'' diye homurdandım.

''Aman boşver o da tipsizin teki.'' Dedi. ''Gülfem'le Funda beğendi onu. En yakışıklısı benim kocam.''

Nasıl da gönül alıyordu insafsız. ''Ama demedin herkesin yanında Doğan tipsiz diye.'' diyerek sitem ettim.

''Demedim çünkü üzüldüm haline.'' dedi Ahsen. ''Yazık ona. Gülfem de yüz vermiyor zaten. Bir de tipsiz deyip üzmek istemedim.''

''Oy benim merhametli kadınım. Fena seviyorum kadın seni fena!''

''Ben seni daha çok seviyorum.'' Dedi.

Sinirim bozuldu. ''Ne demekmiş o? Ben seni daha çok seviyorum.'' Dedim.

''Hayır sen bilmiyorsun ben daha çok seviyorum.'' Dedi.

Benim içim yanıyor be kadın diye düşündüm. Benden daha çok seviyormuş. Güldüm haline. Kimse yarışamazdı benim aşkımla. Aşkım olan kadın bile.

''Hıhı sen daha çok seviyorsun kadınım.'' Dedim.

''Hıhım... Bak sonunda kabul ettin.'' Dedi.

''Tabii tabii. Kabul ettim.'' Dedim. ''Ama ben merak ettim. Fernando kim? Hem yazık bak Doğan ne kadar üzüldü.''

''Fernando dizide oynuyor.'' Dedi Ahsen.

Aniden gelen gülme isteğini zorlukla bastırdım. ''Hangi diziymiş bu?'' dedim.

VATANIMSIN | Kitap OluyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin