האקדח לא הולך עם האאוטפיט

117 23 14
                                    


הערת הכותבת:

אוקיי קודם כל לפני הפרק אני חייבת להגיד תודה תודה תודה לכל מי שמצביע, אני מסתכלת על הכל, על כל מי שקורא בשתיים עד שלוש בלילה את הספר... אני לא יכולה להגיד על כמה זה משמח אותי, וכמה כל תגובה בכלל גורמת לי לחייך


לפרק:

יש לו את המספר שלי, לי יש את המספר שלו.

אני יודע שאני לא עומד לשחק איתו משחקים, אבל בכל זאת, בבוקר, כשאני מכין לי ולליז ארוחה מושחתת אך בריאה, אני שואל את עצמי מיליון פעם האם אני צריך לשלוח לו הודעה כי "אני לא משחק משחקים ויודע שאני רוצה את זה איתו" או לחכות שהוא ישלח לי כי "הוא הגבר פה" כאילו, לא. גם אני הגבר, כן? פשוט הוא הגבר בינינו, כאילו. אני לא הצד הפועל. בחורים תמיד עושים בשבילי. אבל זה לא סימן אולי שאני צריך להיות היוזם הפעם?

ליז פותחת את הדלת כשהיא אפילו לא מסתכלת בעינית מי המצלצל ואני ישר נוהם לעברה, "בשביל מה יש לי שבע מנעולים אם את פשוט פותחת לכל אחד?".

ג'יימס שנכנס לדירה מסכים איתי, "תרים ידיים, זה שוד" הוא עושה אקדח עם האצבעות שלו, ולרגע אני רוצה להוציא את האקדח שלי ולהחזיר באותה מטבע, בצחוק, בצחוק.

אני לא יודע אם ליז יודעת עלי ועל כריסטיאן, הרי הוא אח שלה, אז אולי הוא סיפר לה עלי? אבל היא לא אמרה לי דבר לגבינו מהרגע בו הגיעה, ואם הוא לא אמר לה: זה סימן שגם אני לא צריך להגיד? הוא רוצה לשמור את זה בסוד?

אלוהים, הייתי יכול להיות מתוסכל מכל השאלות שאני שואל את עצמי מהרגע בו פגשתי בו אתמול, אם לא הייתי כל כך שמח, ולרגע אני רוצה לחבק את ג'סטין על כך ששכנע אותי לעשות יום צילומים, למזלי הוא לא לצידי.

ג'יימס מאשר את זה, "אתה במצב רוח טוב" הוא מציין.

"כן, חוץ מהעובדה שאתה לגמרי הופעת בלי להודיע ועכשיו אני צריך להוסיף עוד מצרכים לארוחת הבוקר" רטנתי בצחוק. שמחתי שהוא פה.

ג'יימס גלגל את עיניו ופתח את התיק שלו, מוציא חלב.

"חלב?" אני שואל.

"אני מתחיל ממש להכיר אותך הנרי, ידעתי שתחרטט משהו על זה שאין מספיק אוכל בשבילי"

ליז צחקה בצד ופתחה את המקרר, מציגה לראווה בפני ג'יימס חמישה בקבוקי חלב.

"טוב, אז טעיתי" הוא אומר.

"להנרי אף פעם לא יהיה חסר חלב" ליז מסבירה ומצחקקת, "הכל פה מתוכנן לפי התאריכים של המוצרים, מתי הוא הולך לסופר ועושה את הקניה השבועית ביום שבת שלו בדיוק בדרך חזרה מהאימון בשעה שבע ועשרה ..ו..." היא ממשיכה לברבר על כל התוכניות הקפדניות שלי בקשר לאוכל וזמנים.

רץ כדי למצוא אותך - BxBWhere stories live. Discover now