Bella
Szokásos hétfő reggel van, így iskolába kell menni szokás szerint.
Gyors ki kászálodtam az ágyból, kerestem magamnak ruhát és a fürdő felé vettem az irányt. Miután végeztem a mosakodással és az öltözéssel, vissza mentem a szobámba össze szedni pár dolgot és a táskámat, majd le battyogtam az emeletről és cipőt húztam és egy vékony kabátot, mivel ősz van így nincs az a nagyon meleg.Mikor a sulihoz értem észre veszem Lily-t aki szintén észre vesz engem, oda is megyek hozzá.
- Szio - köszön mosolyogva és át ölelt, vissza öleltem a legjobb barátnőmet. Kicsit beszélgettünk még az iskola előtt, mikor meghallottuk a jelző csengetést be mentünk.
- Mi lesz az első óránk? - kérdezem Lily-t.
- Asszem, Matek - sóhajtott fel.
A terem felé haladva azon imádkoztam hogy ne jöjjön ma iskolába Ő... aztán be léptünk a terembe, szinte mindenki már itt volt kivéve egy embert. Akkora kő esett le a szívemről hogy nincs itt, és reméltem hogy nem is lesz itt! Helyünkön voltunk már a tanár is majdnem el kezdte az órát amikor is ki nyílt a terem ajtaja és belépett rajta...
- Hayes... Meddig fogja még ezt játszani hogy késve érkezik vagy épp csengetésre? - nézett rá az osztály főnökünk.
- Hát az az igazság tanárnő...hogy is mondjam... - kereste a kifogást Sawyer.
- Inkább ne is akarj kifogást találni - mondta Ms. Wright. - Menj a helyedre, hogy kezdhessem az órát.
Sawyer el indult a padok között, végig mértem óvatosan a szememmel fekete melegítő nadrág, fehér pulcsi volt rajta a haja össze vissza állt...meg kell mondanom bár mennyire is ki nem állhatom őt de jól nézett ki...
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- Gyerekek ezen az órán párban fogtok dolgozni és az elkövetkező órákon is. - Mondta a tanárnő.- Remélem nem Sawyert kapom! - fordultam Lily felé halkan.
Tanárnő majdnem már mindenkinek talált párt kivéve pár embernek bele értve engem is.
- Bella -kezdte. Én ekkor épp bele kortyoltam a vizembe.- neked a párod az elkövetkező matek órákon Sawyer lesz. - fejezte be boldogan. Mikor meg hallottam Sawyer nevét majdnem ki köptem a vizemet. Hogy tessék??? Én és Sawyer? Ugye ez csak vicc??- Hogy is volt hogy reméled nem őt kapod?- súgta nevetve a fülembe a barátnőm.
- Inkább ne mondj semmit. - erőltetek magamra egy mosolyt.
Alig pár perce rá a matek tanárnő aki az osztály főnökünk ki találta hogy üljünk már most a párunk mellé és egy darabig az összes órán úgy fogunk ülni ahogy ő választotta a párokat.Sawyer Hayes mellett kell ülnöm, ami maga lesz a pokol ugyanis ő a megtestesült angyal bőrbe bújt ördög.
A pad szélére húzódtam hogy távolabb legyek tőle amennyire csak tudok.- Hidd el kislány nekem se volt minden álmom épp veled kerülni egy párba - suttogot egy mély rekedtes hang a fülembe, mire az egész testemen végig fut a borzongás. Le fagytam. "Kislány"? Ki kérem magamnak, lassan 17 leszek.
- Bocs de 17 leszek szóval nem vagyok már Kislány - fordultam felé kicsit túlságosan közel volt hozzám éreztem ahogy a levegőt veszi és az erős de egyben édes parfümje illatát.
- Nyugi Kicsilány. - Közelebb hajol hozzám. Levegőt is elfelejtek venni, teljesen elvesztem a sötét barna szemeiben. Sikerül magamon erőt vennem és el fordulni tőle. Érzem hogy a szívem majd ki szakad a helyéről, levegő kell. Azonnal levegő kell.
- Elnézést tanárnő - emelem fel az egyik kezem. -Ki mehetnék mosdóba?- érzem teljesen vörös az arcom.
- Persze Bella - mosolyog rám Ms. Wright.
- - - - - - - - - - - - - - - - -
Olyan gyorsan szedtem a lábaimat mint meg sosem, mikor végre be értem a lány Wc-be ahol ki nyitottam az ablakot és mély levegőket vettem, közben le ültem neki dőlve a falnak. Még mindig bennem van ahogy közelebb hajol hozzám és a név... "Kicsilány" kísért már...hallom ahogy még most is mondja, pedig itt sincs. Szed össze magad Bella.Hamar sikerül össze szednem magam, mielőtt vissza mennék gyors át mostam hideg vízzel az arcom, ahogy ki nyitom az ajtót bele ütközök valaki mellkasába.
Félve nézek fel és látom hogy ő áll előttem. Le dermedek. Semmit nem csinál csak le néz rám a sötét barna szempárjaival. Hirtelen de lassan közelebb lép hozzám én még hátra, addig megyek hátra még falba nem ütközöm. Csapdába esek. Előttem áll és még mindig csak néz rám.- Milyen gyorsan ki futottál Kicsilány - szólal meg Sawyer rekedten suttogva.
- Kérlek ne hívj így... - suttogom és le felé nézek, nem akarok a szemébe nézni ami rabul ejti a szemeimet.
- Miért? Pont illik rád. - megint egyre közelebb érzem magamhoz. - Nézz a szemembe Bella. - halkan utasít, de én nem engedelmeskedem neki, és ezt ő észre is veszi a kezét az államra teszi és maga felé fordítja hogy nézzek a szemébe. Kénytelen vagyok rá nézni. A szemei mint ahogy már tudtam, egyből rabul ejtik az enyémet. A nyakamhoz és egyben a fülemhez hajol. Érzem a meleg lehelletét.
Reszketve fújom ki a levegőt. Bárcsak ki tudnék szabulni Sawyer fogságából.
- Hallom a szívverésedet Kislány - suttogja a fülembe.
Baszki Bella nyugodj meg! Nem szabadna neki ezt ki hoznia belőled!- Fe-fejezd be.. -nyelek nagyot.
- Mégis mit? - kelleténél még közelebb érzem magamhoz vagyis a nyakamhoz. Istenem ne... Az ajkait a nyakamnak érinti. Meg fagy bennem a vér. El kezdi csókolgatni a nyakamat. Levegőért sóhajtozok. Lábaim le gyökereznek, mozdulni se tudok, érzem hogy mindjárt össze rogyok.
Egyre mohóbban csókolgatja a nyakamat.
-Sawyer...- sohajtom a nevét. Mire ő semmit nem válaszol. Vagyis válaszul meg fogja a csípőmet és magához húz, érzem hogy kemény. Szemembe néz és én is az ő szemébe nézek.- U-utállak - nyögöm ki nagy nehezen miközben a szemébe nézek.
- Hm, tényleg? - huncut mosoly telepszik a szájára.
- Nem úgy látszik - suttog. A kezei a fenekemre tévednek és bele markolnak mire én hangosan fel kiálltok, ami amúgy picit nyögésnek hangzott.- Sawyer - kiálltom hangosan nyögve. Hirtelen meghallom a jelző csengetést, ami kizökkenti Sawyert így sikerül ki menekülnöm. Megint olyan gyorsan szedtem a lábaimat, vagyis inkább futottam a teremhez.
YOU ARE READING
Sokkal több mint gondolnád
RomanceBella Collins-nak nem volt valami bájos élete, nem volt eddig olyan év hogy ne utaztak volna más országokba a szüleivel, közben a szülei válni készülnek így lassan 2 éve nem utaztak semerre se, a válás jobban megnehezíti Bella életében a dolgokat. E...