Bella
Délután
Már otthon vagyok egy ideje, lassan 3 óra és én már javában készülődők. A szög egyenes hajamat göndöritem mikor meg hallom hogy valaki csenget.
Miközben szelem lefele a lépcső sorokat azt gondolom hogy talán Lily el jött hamar, mikor az ajtóhoz érek és ki nyitom.. Tippeljetek ki áll az ajtó előtt?- Sawyer? - nézek rá értetlenül, mert nem értem hogy miért jött megint.
- Hova mész? - néz rám.
- Lily-vel kiruccani. - felelem lazán.
- Aham. - néz a szemembe. - Értem. - mondja gyanúsan.
- Szeretnél valamit? - kérdezem sóhajtva. Sietnem kéne picit mert még nincs rajtam smink és csak egy rövid nadrágba vagyok meg egy toppba, melltartó nélkül. Sawyer végig néz rajtam és újból a szemembe néz.
- Nem. Érezd jól magad! - szólal meg, és egyből el is indult.
Én egyből gyorsan vissza szaladtam a fürdőbe ahol egyből el kezdtem sminkelni. Viszonylag szolidan sminkeltem magamat, de azért látszik hogy van rajtam smink de nem 10kg smink. Be szaladtam a szobámba kerestem egy ruhát. Egy merészebb ruhára esett a választásom, rövid fekete, testhez simuló, karcsúsított, enyhén kivágott ruhát vettem fel.
- - - - - - - - - - -
Lily-vel együtt sétálunk egy szórakozó hely felé.
Lily egy sötétkék testhez simuló ruhát vett fel.Mikor be léptünk a szórakozó hely ajtaján egyből az első utunk az volt hogy kertünk a pultnál egy italt. Miután ki kértük az alkoholokat kerestünk egy asztalt ahova le ültünk. Sokat beszélgettünk, mindent ki adtunk magunkból ami nyomta a lelkünket, de sokat nevettünk is. Majd egyszer csak meg hallom az egyik kedvenc zenémet, a How deep is your love-ot.
- Aaa hallod ezt, muszáj mennem táncolni ez a kedvencem. - pattantam fel. Lily kedvesem rám mosolygott. 2 perc múlva már a tánc parketten voltam. Teljesen az egész testemet át adtam a zenének és a ritmusnak. Tánc közben egy párszor jártam a pultnál.
----------------------------------------------------------------------
Sawyer
Én most nagyon őszinte leszek nem hagyott nyugodni hogy Bella el megy buliba. Így hát miután nála jártam, egyből haza siettem és fel hívtam Josh-t hogy mit csinál este fele, és nem e lenne kedve el jönni velem buliba. És hát igen nem akarom hogy baja essen Bella-nak... Josh Bele egyezett. Gyorsan össze kaptam magam. Semmi különös ruhát nem vettem fel csak egy fekete inget, fekete farmerrel. Szerencsére Bella barátnője Lily tett ki insta sztorit ahol megjelölte a szórakozó helyet ahol éppen vannak.
Nemsokára már ott is voltunk Josh-al, ahogy be léptünk egyből ki szúrtam Bella-t ahogy a tánc parketten táncol a How deep is your love dalra.
Közelebb mentem, meg láttam Lily-t aki ugyanugy észre vett engem és Josh-t, intet nekünk. Félre álltam a falhoz és csak néztem ahogy Bella táncol. Olyan szép volt, és a ruha ami rajta van az irtó szexin áll rajta. Gyengéden,lassan ringatja a csípőjét a ritmusra. Csak ő van a tánc parketten, övé az egész. Pár perc múlva egy idegen pasas is fel megy, oda megy Bella-hoz és el kezd neki táncolni. Hozzá simul Bella-hoz és lassan el kezdi fogdosni, hol a csípőjét, hol a fenekét. Annyira idegesít, de a legjobban az hogy Bella hagyja magát.
YOU ARE READING
Sokkal több mint gondolnád
RomanceBella Collins-nak nem volt valami bájos élete, nem volt eddig olyan év hogy ne utaztak volna más országokba a szüleivel, közben a szülei válni készülnek így lassan 2 éve nem utaztak semerre se, a válás jobban megnehezíti Bella életében a dolgokat. E...