14. Fejezet

176 10 2
                                    

Sawyer


Már lassan mindenki meg érkezett a buliba. Én épp töltöttem magamnak egy italt és mikor fel figyeltem észre vettem először Lily-t be lépni az ajtón majd Bella-t. Ki kerekedett szemekkel bámultam Bella-rá aki egy falatnyi arany ruhát vett fel. Basszus irtó dögös és szexi! 
Nagy nehezen oda mentem üdvözölni őket. Mikor oda értem eléjük akkor bizonyosodott bennem hogy a ruha ami Bella-n van az épp hogy el takarja őt. Kicsit kezdett szűk lenni a fekete farmer ami rajtam van és kicsit feszengeni kezdtem.

- Sziasztok. - nyögtem ki nehezen.

- Sziaa. - mosolygott rám Lily kedvesen.

- Helo. - nézett rám Bella. Az eszem el dobom még a smink ami rajta van az is arany és a haja meg göndör! Áh nem bírom!  Akaratom ellenére a tekintetem végig siklott rajta méghozzá elég feltűnően.
Kell még egy ital ezt nem fogom józanon ki bírni ha ő ilyen rohadtul jól néz ki!

- - - - - - - - - - - -

Miközben töltöttem magamnak italt éreztem hogy valaki hozzám búj és egyben hozzám dörgölőzik. Reménykedtem egy emberben hogy ki lehet vajon... Majd mikor meg fordultam láttam hogy Kiara van mögöttem. Az összes reményem el szállt!

- Jaj édes mindenhol téged kerestelek! - néz rám.

- Itt voltam. - feleltem ridegen.

- Jaj láttad hogy néz ki az a luvnya. - csetingetett a rágójával. - Alig van rajta ruha! A testéről ne is beszéljünk inkább... - nézett Bellára undorodva.

- Jó szerintem elég lesz! - mondtam kicsit feszülten. Kezd picit elegem lenni hogy mindig Bellárol beszél és el mondja mindennek!

- - - - - - - - - - - - -

Ki mentem az előtérbe, persze Kiara jött utánam. Mikor ki értem észre vettem azt a faszkalap Jasont aki önelégült vigyorral nézett rá a mellette el sétáló emberekre, majd ki szúrta magának Bellát és már oda is sietett hozzá. Nem tudom miről beszélgethetnek mivel hangosan szól a zene és körülöttem mindenki táncol és énekel meg hát távolabb állok tőlük. Oda mentem egy közeli falhoz ahonnan látni tudom Bellát és Jasont. Nem sokra rá azt veszem észre hogy hirtelen el tűnt Jason, majd pár perc múlva vissza jött kettő pohárral a kezében. Bella mosolyogva vette át az egyik poharat és egyből bele is ivott.
Miközben ivott Jason egyre közelebb ment Bellához. Nem láttam mi történik így közelebb mentem, észre vettem hogy Jason el kezdte fogdosni Bellát mindenhol össze vissza.

Elég közel vagyok ahhoz hogy oda menjek hozzájuk!
Hirtelen Jason megint csak el tűnt ezért egyből oda mentem Bellához aki háttal volt nekem, meg fogtam gyengéden a karját és felém húztam hogy szembe legyen velem.

- Sawyer?! - lepődik meg, és kicsit észre veszem hogy tágultak a pupillái.

- Magadnál vagy? Jól vagy? - kérdeztem össze vissza.

- Persze, miért? - nézett rám furán.

- Csak mert.-kezdtem. - Ah mind1. - inkább nem fejeztem be. Szó nélkül meg fogtam a kezét és el kezdtem vezetni fel az emeletre.

- Sawyer hova megyünk? - kérdezi értetlenül, utánam sietve. Semmit nem szóltam csak vezettem tovább.
- Hallod engedj el! - állt meg hirtelen, mire közel húztam magamhoz. Pár centi választotta el az arcunkat egymástól. Láttam rajta hogy zavarba van a közelségemtől.
- Jason lassan vissza jön... - szólalt meg halkan, mire én a mutató ujjamat a szájához tettem.

- Psszt. - mondtam. - Annyira be lesz állva hogy észre se fogja venni hogy nem vagy ott. Hidd el! - hajoltam a füléhez a hangos zene miatt. Előre fordultam és folytattam az utat a szobám irányába.

- - - - - - - - - - - - -

Mikor be léptünk a szobámba egyből kulcsra zártam az ajtót hogy senki ne tudjon be jönni és senki ne tudjon zavarni minket.

- Te meeg mit csináálsz?! - fordul felém értetlenül majd nyel egy nagyot.

- Be zártam az ajtót hogy senki ne zavarjon minket. - feleltem lazán.

- El mondanád minek?!?! - akadt ki hirtelen. Én csak lazán meg vontam a vállamat.
- Jézusom már most az agyamra mész! - sóhajtott fel. - Egyáltalán azt nem tudom minek engedtem hogy fel hozz a szobádba. - fogta meg a fejét, mint aki meg bánta hogy fel jött. - Le merem fogadni hogy Jason keress engem. - néz rám szúró szemekkel. Fhu de fel tud baszni az hogy Jasonről beszél!

Nem válaszoltam inkább semmit. El kezdtem lassan közeledni felé szó nélkül.

- Sawyer?! - meredten néz rám. Én egyre jobban közelebb vagyok hozzá, hátrébb lépked de én nem hagyom abba a közeledést. Szegény Bella addig lépked hátra amíg bele nem ütközik a falba. Meg állok elég közel hozzá, a fal és köztem van. Csapdába esett.

Nem szólal meg csak némán néz a szemeimbe.

- Tudod... - szólalok meg halkan mélyen a gyönyörű zöldes-kék szemeibe nézve.
- Rohadtul fel tud idegesíteni amikor Jasonről beszélsz! - folytatom még mindig halkan.
Ő csak némán néz a szemembe.

- Sőt.-emelem picit fejjebb a hangomat. - Kurvára zavar hogyha róla van szó vagy épp róla beszélsz! - ezt is hangosabban mondtam, mire ő meredten pislogott párat.
- Egy mocskos szemétláda paraszt! Nem érdemel meg téged! - jelentem ki feszülten.

- Aha értem.. Te aztán megkora egy segg vagy! - szólal meg hirtelen dühösen. Teljesen le dermedve nézek rá.
- Mert te aztán szent vagy?? Kiarával jársz vagy kavartok, aki mint mindenki tudja rühell engemet, ha bármennyire is érdekelne az hogy mi van velem nem kavarnál vele! Szóval inkább fogd be! - mondta teljesen idegesen, és el lökött magától.

Az ajtó felé indult volna, de hiába ugyanis meg ragadtam a karját és mielőtt bármit is mondott volna magamhoz húztam és még csókoltam. Annyira hiányzott már az ajka íze az ajkaimon.
Nem tolt el magától, hagyta ami igazából tetszett.

- Hmh. - huzodtam el tőle. - Vissza térve Kiarához... azért voltam vagy vagyok vele hogy féltékeny legyél. - vallottam be az igazat.

- Ohh tényleg?! - kérdezte. - Nem gondoltál arra hogy én mit érzek és gondolok!? - húzódott hozzám közelebb. - Gondolj már bele egy kicsit! Gondolkozzál! - nézett mélyen a szemembe. Szemeivel most a lelkembe hatolt.

- Bazdmeg Bella hogyan?? Hogyan, ha gondolkodni nem tudok ha a közelembe vagy!? El veszed az eszemet! El veszed az eszemet a gyönyörű mosolyoddal, a csillogó szép szemeiddel, a hangoddal ami a fülembe cseng minden egyes nap, és valójában az hogy Te magad mennyire gyönyörű vagy! - néztem rajta végig. - Rohadtul dögös vagy! - sóhajtottam fel. Kell nekem ez a lány a lány aki szinte úgy néz ki ebbe a  ruhába és a sminkbe ami rajta van mint egy felnőtt nő! Pedig még csak 17 éves lesz!

Zavarba jött egy kicsit. Fel nézett a szemeimbe aztán hirtelen a számra tévedt a tekintete, közelebb jött hozzám és a nyakamnál fogva át karolva húzott magához és meg csókolt. Ez a csók most másabb volt, szenvedélyesebb.

Aztán egyszercsak el húzódik tőlem.

- Gyűlöllek Hayes! - jelentette ki zavartan.
De nem foglalkoztam vele így folytattam a csókolgatását ezúttal a nyakán. Észre vettem hogy egyre szaporábban veszi a levegőt.

- Hm, a tested egészen más véleménnyel van mikor megérintelek. - huncut mosoly jelenik meg az arcomon.

Sokkal több mint gondolnádDonde viven las historias. Descúbrelo ahora