INTERTWINED / Bölüm 10: Savrulmaya Direnmek

5 2 0
                                    

     Gil sinirle gülerken, Guyy'ın söyledikleri, Torn'un aklındaki anının tuş kilidini açmıştı;

* PRAEW ÖLMEDEN BİRKAÇ AY ÖNCE *

     Genç adam sadece mailleşerek konuştuğu müşterisini okulunun bahçesinde beklerken bir yandan da önündeki sayfalara bakmakla meşguldü. Elindeki meyve suyunu kenara bıraktı ve ekrana dikkatlice baktı. 'Bu adam nelere bulaşmış böyle?!' Diye kendi kendine söylenmeden edememişti, arkadaşının karşısında olduğunu unutarak.

"Ne oldu?"

"Bir şey yok." Uzun zamandır yaptığı bu işi arkadaşının desteklemediğinin farkındaydı. Ama özellikle bu işin tehlikesini duymasını istemiyordu.

"Annengil ne yapıyor?"

"Taew ve Thoo'yu yeni bir liseye aldırdılar. Onlarla uğraşıyorlar."

"Büyük bir kavgaya karışmışlardı, değil mi?"

"Hmm."

"Annengil'in şeytan ikiz kardeşlerine bir şey dememesi ama senin gay olma ihtimalinin bile onları çileden çıkarması peki? Çok komik değil mi?"

"Evet. Trajikomik."

"Bu işleri o yüzden bırakmıyorsun değil mi?"

"Evden atılmak istemiyorum Som, onlar beni sevmese de ben onlarla kalmak istiyorum. Ve galiba bunun için eve para getirmem yetiyor, parayı görünce aniden hepsinin ağzı kapanıyor... Sence yaptığım şey çok mu aptalca?" Genç Torn, notlarını kendi defterine geçiren Somsak'a baktı.

"Evet, öyle. Kaçınılmaz bir sondan kaçmak, sence mantıklı mı?" Teselli edilmeyi beklerken, yüzüne gerçekler vurulunca rahatsız olmuşçasına yüzünü buruşturdu. Som daldığı notlardan kafasını kaldırmadan konuştu.

"Bu sefer kimin işini yapıyorsun?"

"Bilmiyorum, kadını tanımıyorum. Beni geçen ay gittiğim şirketten çıkarken görmüş. Çok fazla ısrar etti benimle çalışmak için. İsmini söylemedi, sadece mail hesabı ile iletişim kuruyoruz. 3-4 gün önce bir otobüs durağında buluştuk, yüzünde maske ve kafasında da bir şapka vardı, çok garipti doğrusu ama biliyorsun ben soru sormam, işimde bu yüzden bu kadar ünlüyüm." Somsak kaşlarını çattı ve arkadaşına döndü. Tehlike kokusunu alması uzun sürmemişti.

"Ne istiyormuş?"

"Birkaç kişi hakkında bilgi."

"Sadece bilgi bulman için bu kadar kendini gizlemesi normal mi sence? Ne kadar verecekmiş peki?"

"50k." Somsak'ın gözleri kocaman açıldı.

"Ne dedin sen?!"

"Çok iyi para, değil mi?" Torn arkadaşının daha fazla kurcalamasını istemediği için endişeyle gülümsedi. Ama tabii ki, Bu Somsak'ı susturmaya yetmemişti;

"Ne araştırmanı istedi?"

"Birkaç isim verdi ve onlar hakkında her şeyi bulmamı istedi."

"Ne buldun?" Torn heyecanla bilgisayarını arkadaşına doğru çevirdi. Ekranda en az 10 tane ayrı sekme açıktı. Sekmelerden birinde bir adamın gizli yazışmaları varken, diğerlerinde ekran görüntüsü alınmış yasadışı belgeler, banka hesapları, rüşvet kanıtları, büyük adamların pis işlerini yapan çapraz orak ve akbaba dövmeli adamların birilerini öldürdüğünün ve muhtemelen sonrasında bu video kayıtlarına sahip olanların da öldürüldüğü kamera kayıtları ve bir sürü illegal dosya vardı. Somsak bile gördüklerinin ne anlama geldiğini az çok anlamış olacak ki endişeyle arkadaşına döndü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

INTERTWINED (BL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin