16

25.1K 228 86
                                    

"şimdi gelelim cezana"
   
                           +18 bölüm 🔥

Duyduklarım ile dudaklarımı ısırdığımda üzerime gelen Mesut'un dudaklarıma kapanması bir oldu. Bir yandan öpüşürken bir yandan geri geri yatağa doğru ilerliyorduk. Mesut tişörtünü tek hamlede çıkarıp öpücüklerini boynuma bıraktığında ayrılıp yatağa oturduğumda bacaklarımdan tutup tam olarak uzandırdı beni. Ardından üzerime uzanıp benimde üstümdeki tişörtü çıkarıp dudaklarıma kondurduğu buseyle ellerimi boynuna doladığımda eş zamanla ellerimi çözüp başımın üstünde birleştirdi.

"Kıpırdama" dedikten sonra üstümden doğrulup ayağa kalktı, ardından elleri  kemerini bulunca pantolonunu çıkarmaya başladı. Her ne kadar gözlerimi boxerinden çekmeye çalışsam da yapamamış ona yakalanmıştım.

"Hoşuna gitti bakıyorum"

"Egoist herif" güldü ve elindeki kemerle bana yaklaştı. İçimi kaplayan korku ile sonunda ağzımı açıp konuştum.

"Mesut"

"Şş korkma sevgilim" ellerimi tutup kemerle bağladığında bu durumdan hoşlanmadığımı farkettim. Üzerimi komple soyduğunda karşısında çırılçıplaktım. Duyduğum utançla bacaklarımı birbirine bastırdığımda elleriyle bacaklarımı aralayıp güldü.

"Hâlâ mı utanıyorsun benden" cevap vermemi beklemeden sıcak nefesini kadınlığımda hissettiğimde bir süre kondurduğu öpücükler sonrası dilini de işin içine katıp iyice beni kendimden geçirirken ellerimle başını bastırma isteğimi bileğimdeki kemer engelliyordu.

"ımhh Mesuuut"  cevap vermeyip kadınlığımla ilgilenmeye devam ederken tekrar konuştum.

"Mesut çöz beni" kafasını kaldırıp yüzüme baktığında dudaklarına bulaşmış sıvılarımla çok çekici göründüğünün farkındamıydı?

Dudaklarını yalayıp bana cevap verdi.

"Olmaz sana ceza dediğimi unuttun sanırım." Dedikleri aklıma gelince sustum ve üzerime çıkmasını izledim. Ellerim hala bağlıyken aletini eliyle çekip başıma yaklaştırdığında ne istediğini anlamıştım. Ama nedense bunu yapmak istemiyordum.

"Ağzını aç" itaatine uymamı beklerken olumsuz anlamda salladığım başımla kaşları çatıldı.

"Sevgilim, açarmısın ağzını?"

"İstemiyorum Mesut" kısık çıkan sesimle diyeceklerini beklerken o beni şaşırtmış saçlarıma kondurduğu öpücük ile kalkıp dizleri üzerinde dururken bacaklarımı aralayıp gözlerini yüzüme çevirdi.

"Bu gece yavaş olmamı bekleme."

"Hm hm tamam" girişime dayadığı erkekliği ile gözlerimin içine bakarken ellerimi fazlasiyla hareket ettirdiğim için kemer bileklerimi acıtmaya başlamıştı. Aniden içime ittiği erkekliğiyle daha alışamadığım his ile çığlığı bastığımda yüzündeki serseri gülümseme genişledi. Hızla içime girip çıkıyor alışmam için beklemiyordu bile, ben ise kendimden geçmiş şekilde acıyla karışık zevkle attığım çığlık ve inlemelerimle kendimi durduramıyordum.

"M-mesut biraz yavaşla lütfen" dediklerim üzerine bir an yavaşlamış gibi olsada tekrar hizlaninca ellerimi bağlamasa en azından çığlığım ve inlemelerimi elimle engelleyebileceğimi biliyordu. Yan odada Hazar'ın olduğu aklıma düşerken neden elimi bağladığı ve bana çığlıklar attırdığını anlamıştım. Bu durum beni sinirlendirirken aldığım zevki yok sayıp üzerimdeki adama sinirle tısladım.

"Mesut çöz beni!"

"Çözmeyeceğim!" Hâlâ içime girip çıkması eş zamanlı devam ederken bu yaptığına inanamiyordum resmen erkeklik gösterisinde bulunuyordu!

"Mesut çöz dedim!!" Bağırdığım da içimdeki hareketleri yavaşlayarak durmuş yüzüme bakmaya başlamıştı.

"Sırf bu yüzden yaptın değil mi! Yan odada o olduğu için!"

"Seninle birlikte olmamı ona bağlamayı kes benim Mesut farkındasın değil mi?"

"Ellerimi bağlaman ne ya, ağzımı kapatıp çığlıklarıma engel olmama mani olmamam için bağladın değil mi!"

"Bana bağırma yoksa"

"Yoksa ne"

"Yoksa ben sustururum seni" dedikleri iyice tepemi attırırken konuştum.

"Nasıl olacak o" dediklerimle eş zamanlı içimden çıkardığı erkekliğini tekrar içime itmiş üzerime uzanıp dudaklarımızı birleştirip, ağzı içerisine aldığı dilimi emmeye, yer yer ısırmaya başlamıştı.

"İşte böyle" dediklerine cevap vermeyip beni çözmesini beklerken o ise içime ittiği erkekliğini hareket ettirmeye başlamıştı bile.

"Mesut, yapma" beni duymazdan gelip hala devam etmesi beni iyice çileden çıkarırken bileklerimde ki kemerle mücadelem hiçbir işe yaramayıp üstüne canımı daha fazla yakıyordu.

"Mesut" tamamiyle bana sağır olan adama öfkem büyürken durmayacağını bildiğim için boşalmasını bekledim.

"Ahh, mmm" inlemeleriyle birlikte içimde hissettiğim sıcaklıkla içime boşaldığında fal taşı gibi açılan gözlerimle donup kalmıştım. Prezervatif kullanmamıştı üstüne içime boşalmıştı!

"Mesutt!!"

"Ahhmm harikaydın sevgilim"

"Mesut naptın sen!" Bir yandan ağlarken bir yandan sarfettiğim sözler sonrası kafasını kaldırıp ellerimi çözmeye başlamıştı. Hâlâ içimde olan erkekliğini çıkarmasını istediğimde bunu reddedip konuştu.

"Biraz daha kalacak böyle" elleriyle göğsünden iteklediğimde üzerimden kalkmamış üstüne üstlük kafasını göğsüme koyup tamamiyle üzerimde uzanmıştı.

"Mesut, mesut kalk lütfen kalk" ağladığımı gördüğünde kafasını kaldırıp ardından doğrulunca içimdeki erkekliğini çıkarmasıyla döllerinin bir kısmı kadınlığımdan süzülüp çarşafa akmıştı.

"Sen, sen isteğim dışı yaptın! Mesut nasıl yaparsın bunu!!" Bir yandan ağlayıp bir yandan konuşurken gözlerinde aradığım zerre pişmanlık ifadesi görmüyordum.

"Meralim sevgilinim ben bunu bu kadar dert etme şimdi çocuk istemiyorsan hap alırsın hamilelik olmaz." Pişkince sarf ettiği sözler sonrası hızla kalkıp üzerime geçirdiğim yeni bir iç çamaşırı takımı ardından eşofman takımını da giyip odadan çıktım. Mutfağa ilerleyip su içince hala arkamda olan pişkin herif abarttığımı söylese de bağırarak konuşmaya başladım.

"Mesut şuan yüzünü bile görmek istemiyorum anladın mı çekil önümden!" Yüksek sesli tartışmamızdan olsa gerek yanımıza gelen Hazarın sesiyle ona döndük.

"Ne oluyor"

Cevap vermeyip açtığım dış kapı ile bahçeye ilerleyeceğim sırada kolumdan tutan Mesut'un elinden kolumu çektim.

"Gidicem ben bırak"

"Meral, sevgilim nereye gideceksin bu saatte gel konuşalım"

"İstemiyorum bırak"

"Mesut bırak kızın kolunu, Meral illa gideceksen bana gidelim sakinleşince konuşursunuz" ben onayladiğimda Mesut tabiki bunu onaylamamıştı. En sonunda sokakta gezmemdense gecenin bu saatinde, tıslayarak önce Hazarın yakasından tuttu.

"Ona dokunursan seni mahvederim sabah gelip alacağım onu" Hazar başını olumlu şekilde salladığında araba anahtarını ve telefonlarımızı alıp arabasına binerek evine doğru yola çıktık.

İşler iyice karıştı🤧

Mesut'un yaptığına ne demeli?

Bu bölümü neden ayrı yazdığımı soracak olursanız, +18 içerikli bölümü yaş sınırı nedeniyle ayrı yazmak istedim.

Yaşı tutmayan bu bölümü es geçsin lütfen, seviliyorsunuz❤️

Tutku'nun Alevi +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin