25-Dalgaların Sesi

9.1K 613 235
                                    

Selam aşkitoşkolarım...

Umarım hala hepiniz okuyabiliyor, wattpade girebiliyorsunuzdur.

Bazen size çok kanım kaynıyor şuan da öyle anlardan biri.

WhatsApp grubu falan mı açsak ne yapsak?

Neyseeee

LÜTFEN YILDIZA DOKUNMADAN BASLAMAYİNNNN

LUTFEN ASKİTOMLAR

İyi okumalar

UMAY ULUSAY


Asır parmaklarımı parmaklarına kenetleyip beni sıkıca kendine çekti. Birlikte puflara doğru yürürken yeşil pufu mavi pufun yanına çekip yapıştırdı. Kendisi oturup ardından beni kendisine çekmesiyle neredeyse ona yapışmış bir halde oturmuştum.

Gülümseyerek etrafıma bakıyordum.

Dalgaların sesleri çok güzeldi. Demir çubuklara asmış olduğu led ışıkları da hoş bir ambiyans oluşturmuştu.

Ve kısık sesle bir şarkı çalıyordu.

Serin hava ve rüzgar saçlarımı uçururken gülümsedim.

Yine dudaklarıma takılı olan saçlarımı çekiyordum ki o kendisi çekti. Nutkum tutulmuş gibi ona bakarken gülümsedi.

Gözlerim telefonumu ararken bir anda cebinden çıkarıp bana uzattı. Kırık ekrana bakıp dudaklarımı büzdüm. Üzerindeki ekran koruyucuyu söküp masanın üzerine koydum. Ardından kamerayı açıp ona yaklaştım.

Gülümseyerek fotoğraf çekmeye çalışırken onu tam ekrana alamıyordum.

Bir anda telefonu elimden alıp belimden tutarak beni kendine çekti.

Kamerayı tutup sayısız fotoğrafımızı çekti.

Dudaklarını dudağımın kenarına yapıştırıp bir fotoğraf daha çekti.

Heyecanlanırken geriye yaslanıp telefonumu eline aldı.

Bu sıra ben de başımı göğsüne yaslamıştım.

Telefonumda WhatsApp'a girdi. Boştaki eli de yanağımdaydı ve yüzümü okşuyor yanaklarımı sıkıyordu.

WhatsApp'a girdiğinde önce biraz karıştırdı.

"N'apıyorsun Asır?"

"Sevgilimin telefonuna bakıyorum." Dedi ukala bir tavırda.

Zaten çok olmayan sohbetlerimde Efe ismini görüp hızla profil fotoğrafına tıklayıp yanağımdaki elini çekip fotoğrafı iyice yaklaştırdı.

Uzun uzun incelerken kaşları çatıktı. Sonra egosuyla birlikte gülüp konuştu.

"Neyse rakibim olamaz." Deyip bir anda Efe'yi engellemesiyle kahkaha attım.

 ABİLERİM Mİ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin