6.

60 12 0
                                    

Gözlerini kapattığı anda annesi bağırmaya başladı "ne oldu ona, ne verdiniz, neden oldu bu"

"Sakin olun prensesim, sadece ruh eşine bir şey olmuş olmalı, ya da-"

"Sus öyle bir ihtimal olamaz" karşısında duran hemşire sustuğunda hemen oğlunun yanına adımlamış, elini elleri arasına almıştı. Deltası onu aldatmazdı, bundan çok emindi.

Fakat mühürlü değillerdi, bu olayın nasıl olduğunu anlamamıştı. Göz yaşları içinde oğluna bakıyordu, mühürün hassas ve ölüme neden olabileceğini çok iyi biliyordu. Bu yüzden korkuyordu.

"Çok özür dileriz efendim fakat mühür kanamasına biz bir şey yapamayız, ağrı kesici verdik ve kanamasını durdurduk şuan uyuyor olsa bile kurdu çok ürkek ve köşesine çekilmiş, eğer eşi varsa onun feromonu rahatlatabilir, eşi yoksa bir omega feromonu azıcık bile olsa dindirir acısını." diyerek eğilmiş ve hemşirelerle birlikte gitmişti.

Prenses Inara feromonlarını oğlunun rahatlaması için yaymış, hizmetlilerden prense ne olduğunu öğrenmelerini istemeyi de göz ardı etmemişti.

Yaklaşık bir saat sonra odanın kapısı çalmıştı 'gel' komutu vererek kapıda olan hizmetliyi odaya aldı

"Efendim prens Kaiser göğsüne derin bir kılınç yarası almış." dediğinde gözleri şokla açılmıştı.

"Nasıl peki durumu?"

"İyi dediler efendim ve delta olduğu için yarası çabuk iyileşmiş"

"Tamam çıkabilirsin." hizmetli eğilip çıktı odadan.

Prenses Inara oğlunun saçlarını okşayıp feromonlarını daha da yaymaya başladığında Lui gözlerini yavaş yavaş açmıştı.

"Nasılsın oğlum"

"İyiyim"

Kalkmak istediğin de annesi yardım etmiş sırtını yatak başlığına vererek oturtmuştu.

"Neden oldu bu?" diye sordu annesinin uzattığı suyu alarak.

"Oğlum telaş yapma ama prens yaralanmış" dediğinde Lui'nin gözleri şaşkınlıkla büyümüştü.

"Anne nasıl, niye olmuş, çok mu kötü?" soruları bir bir sıralarken annesi saçını öpmüştü.

"Hayır oğlum büyük bir şey değil ve unutma o delta, eğer kurt formunda kalırsa iyileşir" dedi oğlunun elini avuçlarına alarak "yani merak etme"

"Yanına gitsem olur mu anne?"

"Sınırdaki işler bitti dediler dönmüş olmaları gerek saraya, istersen önce mektup yazalım yarın ise ziyaret edelim"

"Evet" dedi başını hızla sallarken, annesi onun bu haline gülümsemiş ve uyuması için başını yastığa koymasına da yardım etmişti. Odadan çıkmadan önce oğlunu iyice kontrol etmiş, kendi odasına doğru adımlamıştı.

.....

Sorun ne bilmiyorum ama fotoğraf ekleyemiyorum, görünümleri için fotoğraf koyacaktım.😣

Soul Contact - OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin