Ξύπνησα αρκετά αργά εκείνο το πρωί. Δεν ήξερα αν έφταιγαν όλες οι αντικρουόμενες σκέψεις με τις οποίες είχα πέσει για ύπνο ή η γνώση ότι με περίμενε μια δύσκολη μέρα, αλλά όταν είδα τα σύννεφα στον ουρανό, ήξερα ότι είχα κάνει λάθος που ζήτησα χάρη από τον Νίκολας και ότι δεν θα έβγαινε τίποτα καλό από το να μείνει ο πρώην μου στο σπίτι μου.
Έβαλα ένα μαγιό και ένα ριχτό,λέγοντας στον εαυτό μου ότι μπορώ να περιμένω μέχρι τις εφτά,όταν θα μπορούσα να πάω στη νέα μου δουλειά και να αποφύγω ό,τι προβλήματα μου επιφύλασσε ο Νταν.
Το σκέφτηκα πολύ πριν κοιμηθώ και τα μόνα συναισθήματα που είχα ακόμα για τον τύπο που ήταν τα πάντα για μένα ήταν οργή και αγανάκτηση.
Ημουν εκνευρισμένη.Δεν ήθελα να τον δω.Ένιωσα χαζή που τον άφησα να με φιλήσει.Μάλλον αυτό έγινε γιατί δεν βρισκόταν μπροστά μου για να ξυπνήσουν παλιές αναμνήσεις. Αλλά ήλπιζα να παραμείνει έτσι εκείνο το πρωί. Δεν ήθελα καν να δω το πρόσωπό του.
Όταν πήγα στην κουζίνα και είδα τον Νταν να κάθεται στο τραπέζι με μια κούπα καφέ και να κοιτάει το κινητό του,δεν μπορούσα από το να κατσουφιάσω.Τον προσπέρασα και πήγα στο ψυγείο να πάρω τον χυμό πορτοκάλι.
"Σε περίμενα να κατέβεις."είπε και σηκώθηκε ακουμπώντας το χέρι του στον πάγκο.Τον αγνόησα και έκοψα μια φέτα ψωμί,καθώς την έβαλα στην τοστιέρα.
"Οι γονείς σου έφυγαν."
"Η μαμά μου έφυγε."τον διόρθωσα."Ο Γουίλιαμ δεν είναι γονιός μου."
Ο Νταν αναστέναξε και τελικά τον κοίταξα.Τα μαλλιά του ήταν καλοχτενισμένα και είχε φορέσει ένα τζιν και ένα μπλουζάκι με μια ηλίθια φράση πάνω.
"Δεν θες να μου μιλήσεις;"ρώτησε."Σε θέλω πίσω Νόα.Δεν ήρθα σε μια άλλη χώρα για διακοπές.Ήρθα εδώ για να με συγχωρέσεις."
"Δεν μπορώ να σε συγχωρήσω Νταν.Με απάτησες και όχι μόνο μια φορά.Έχω φωτογραφίες,δεν ξέρω ποιος τις έστειλε,όμως υποθέτω ότι είναι μια από τις φίλες σου.Δεν τους άρεσε ποτέ που βγαίναμε μαζί και ,μάλλον, δεν τους αρέσει να βγαίνεις ούτε με την κολλητή μου.
Πριν απαντήσει ο Νταν,ήρθε ο Νικ χωρίς μπλούζα,φορούσε μια πιτζάμα για παντελόνι που αγκάλιαζε χαμηλά τους γοφούς του.Τα μαλλιά του ήταν ανακατεμένα,ατημέλητα και τα πόδια του γυμνά...και έκανε πάλι την καρδιά μου να χτυπάει σαν τρελή.
Ο Νταν κοίταξε αμέσως τον νεαρό που μου είχε αποσπάσει την προσοχή.
Ο Νικ σταμάτησε στην πόρτα και ανέλυσε την κατάσταση.Δάγκωσα το χείλος μου.Τι θα έκανε τώρα;
YOU ARE READING
Το λάθος μου (Culpables #1)~Υπό διόρθωση
Romance«Δεν ήθελα τη ζεστασιά - ήθελα τη φωτιά.» Η δεκαεπτάχρονη Νόα Μόργκαν ζει μια ήσυχη, απλή ζωή με τη μητέρα της στο Τορόντο... ώσπου η μητέρα της γνωρίζει και παντρεύεται τον Γουίλιαμ Λέιστερ, έναν πλούσιο κι αινιγματικό δικηγόρο από την Καλιφόρνια...