Η Κατερίνα, μόλις είχε τελειώσει με τις δουλειές του σπιτιού, τακτοποιώντας τα πάντα, στην θέση τους. Έκατσε δίπλα στον Ντάνιελ, γέρνοντας το κεφάλι της, στο ώμο του και άκεφα του αποκρίθηκε,
'Τι μέρα κι αυτή!'
Εκείνος έβλεπε στην τηλεόραση, τον καθιερωμένο κυριακάτικο ποδοσφαιρικό του αγώνα, αρκετά πιο ήρεμος και γαλήνιος, από το μεσημεριανό καυγά.
'Δεν μπορώ να το πιστέψω, πως μας φέρθηκε ο Ανδρέας σήμερα'. Συνέχισε εκείνη, παραπονεμένη.
'Καλά, ο άνθρωπος δεν πάει καλά!', σχολίασε κοφτά, ο σύζυγός της. Ο Ντάνιελ, ντυμένος κάζουαλ είχε χαλαρώσει, από το προηγούμενο οικογενειακό σκηνικό.
Τώρα φαινόταν ορεξάτος και ευχαριστημένος, απολαμβάνοντας το βράδυ με την γυναίκα του.
'Κάποια στιγμή φοβήθηκα, ότι θα τον έδερνες', του αποκρίθηκε η σύζυγός του, στενοχωρημένη, από το μεσημεριανό σκηνικό.
'Μα είναι δυνατόν να ανεχτώ τέτοια πράγματα, μέσα στο σπίτι μας;' απάντησε ο άνδρας της πειραγμένος, δίνοντας της ένα φιλί, στο λαιμό της.
'Καλά μωρό μου, ηρέμησε!' του αναφώνησε, πιάνοντας το στέρνο του.
Μετά από μια παύση δευτερολέπτων, η Κατερίνα συνέχισε διστακτικά, παρουσιάζοντας την άποψή της, πάνω στο χωρισμό της περιουσίας.
'Ντανιέλ, η αλήθεια είναι ότι ήταν βαρύ αυτό, που άκουσε από το πατέρα του. Να μου δώσει τα μισά ξενοδοχεία! Κανένας άλλος πατέρας, δεν θα το αποφάσιζε.'
'Έτσι, όπως είναι αυτός, Κατερίνα, δεν με ξαφνιάζει η απόφαση του θείου να σου αφήσει τα μισά.' Σχολίασε ο Ντάνιελ και την αγκάλιασε.
Εκείνη, έχοντας κουρνιάσει στην αγκαλιά του, ένοιωθε τόση ασφάλεια, που αποφάσισε να αποκαλύψει στον σύζυγό της, τις σκέψεις της.
'Μωρό μου, σκέφτομαι να μην δεχτώ την κληρονομιά. Δόξα τω θεώ, δεν δυσκολευόμαστε. Εξάλλου, άμα ζοριστούμε οικονομικά, θα έχουμε, πάντα, την βοήθεια του θείου Ερρίκου.' Αποκρίθηκε εκείνη, με ένα τόνο σιγουριάς και αυτοπεποίθησης.
Ο σύζυγός της ξαφνιάστηκε με την σκέψη της. Δεν ήθελε σε καμία περίπτωση, να συμβεί αυτό. Την κοίταξε κατάματα και νευριασμένα, της αποκρίθηκε,
'Μα καλά, Κατερίνα τρελάθηκες; Μας λύνει το πρόβλημα της ζωής μας! Άσε που θα μπορούμε να κάνουμε και οικογένεια, χωρίς να σκεφτόμαστε τα έξοδα.'
Ο Ντάνιελ, μόλις κατάλαβε, ότι ύψωσε την φωνή του, προσπάθησε να συγκρατήσει τον εαυτό του. Δεν ήθελε να την αποπάρει, κατευθείαν, επειδή εξέφρασε τις σκέψεις της.
Εκείνη τον κοιτούσε με κατανόηση, πάνω στα λογικά επιχειρήματά του, σιωπηλή. Μετανοιωμένος, την φίλησε απαλά, και της έπιασε το χέρι. Πέρασε κάποιες στιγμές σκεπτικός, και τη ρώτησε:
'Αλήθεια, μωρό μου. Το εννοούσε ο θείος να πάω στα ξενοδοχεία της Αθήνας;'
H Κατερίνα σκεπάζοντας το σώμα τους, με μια πολύχρωμη, κουβέρτα, που είχαν αφήσει στο μπράτσο του καναπέ, απάντησε,
'Ναι, μου το λέει συνέχεια! Πιστεύει ότι θα ήσουν τέλειος στην διαχείριση των ξενοδοχείων. Το μόνο πρόβλημα είναι ο Ανδρέας!'
Ο Ντάνιελ αναστέναξε, αλλά ύστερα με ευχαρίστηση και κέφι, δήλωσε,
'Τώρα είσαι και η νόμιμη ιδιοκτήτρια των ξενοδοχείων. Δεν μπορεί να κάνει κάτι.'
' Καλά θα δούμε.' του απάντησε κοφτά, για να κλείσει την άβολη κουβέντα τους.
'Όχι θα δούμε. Δεν πιστεύω να φοβάσαι τον ξάδερφό σου;' αναρωτήθηκε ο σύζυγός της.
Εκείνη αντέδρασε και του αποκρίθηκε με ενοχές, ως προς το ξάδερφό της,
'Δεν είναι αυτό, βρε αγάπη μου! Τον σκέφτομαι όμως. Του ήρθαν όλα μαζί , απότομα!'.
'Ποια όλα;' ρώτησε, αυτόματα, ο Ντάνιελ.
'Ο γάμος, η διαθήκη...' είπε σκεφτικά εκείνη, χαϊδεύοντας τον, στο πρόσωπο του.
Ο Ντάνιελ ανταποκρίθηκε στο χάδι της και σκεπτόμενος, τον Ανδρέα, την ρώτησε ερευνητικά.
'Τι τον νοιάζει ο γάμος μας;'
Η Κατερίνα, ξαφνιάστηκε από την ερώτηση του. Πήρε τα τσιγάρα της, δίνοντας χρόνο στον εαυτό της, να σκεφτεί και απευθυνόμενη στο σύζυγό της, εξήγησε,
'Να! Ο Ανδρέας σίγουρα θα σκέφτεται, ότι θα έχει και τον σύζυγό μου, στα ξενοδοχεία. Αυτό!' και ρούφηξε το καπνό.
Ο Ντάνιελ σκέφτηκε λίγο και δεχόμενος την παρατήρηση της, σχολίασε,
' Ήξερε ότι θα ήσουν κι εσύ κληρονόμος. Κάποια στιγμή, θα έκανες και οικογένεια. Εντάξει, δεν περίμενε, ότι θα ήσουν κληρονόμος της μισής περιουσίας, αλλά σίγουρα θα ήσουν κι εσύ μέσα στην διαθήκη.'
Εκνευρισμένος ανασηκώθηκε από την θέση του και δήλωσε,
'Να ξέρεις, δεν θα μας κανονίζει την ζωή μας, ο Ανδρέας Δαγκλής. Από το επόμενο μήνα, θα εργάζομαι στα ξενοδοχεία της γυναίκας μου!'.
Η Κατερίνα έσβησε το τσιγάρο της στο τασάκι και έκλεισε τα μάτια της, κουρασμένη απ' όλα αυτά. Έκανε νόημα στον Ντάνιελ, να την πλησιάσει και του ψιθύρισε,
' Ας τελειώσουμε εδώ, αυτήν την συζήτηση! Αλήθεια, μωρό μου, το ξέρεις, ότι είμαι τρελή για εσένα;'
Ο Ντάνιελ ξέχασε τα νεύρα του κατευθείαν, την αγκάλιασε και σκύβοντας στο αυτί της , της αποκρίθηκε,
'Κι εγώ, τρελός για εσένα!'
YOU ARE READING
ΕΝΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ!
Mystery / ThrillerΗ απόφαση του Ερρίκου Δαγκλή να χωρίσει την περιουσία του εξ ημισείας στην ανιψιά του και στον γιο του, φέρνει αναταραχές στην οικογένεια. Ο Ανδρέας Δαγκλής δεν μπορεί να το δεχτεί εύκολα αυτό. Θα κάνει τα πάντα να μην πάρει την πατρική του περιου...