IV.

114 22 1
                                    

„Znala jsem ho od doby, kdy byl dítě

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

„Znala jsem ho od doby, kdy byl dítě. Vím, že si myslíš své, ale věř mi. Možná ti to neříkal, ale měl tě rád."

-•-•-♥️./🩸\.♥️-•-•-

„Víš, znám Tonyho už... už vlastně od jeho narození. Vždy... dělá různé hlouposti. Howard se ho snažil zkrotit, ale moc mu to nevycházelo. Howard mu to nikdy nepřiznal, ale miloval svého syna. A přestože začal vyrábět zbraně a doufal, že Tony bude pokračovat, vím, že by byl právě teď hrdý na svého syna." Řekla Eliana, zatímco spolu s Pepper v obývacím pokoji sledovala televizi, kde mluvili o tom, že Stark Industries jde v podstatě do prdele.

Neřekli to tak doslovně, ale ano, mluvili o tom.

Hodně o tom mluvili.

„Pepper, jak velký máte ruce?" 

Dvě ženy se na sebe zvláštně podívaly, když slyšely Tonyho skrz tablet. 

„Cože?" „Jak velké máte ruce?" „Já nerozumím." Řekla zmateně Pepper. „Pojďte dolů. Potřebuju vás." 

Eliana protočila očima, než obě dvě vstaly a vyrazili do Tonyho dílny. Kde pravděpodobně vymýšlel další... krám? Nevěděla, ale doufala, že to nezpůsobí žádné škody a bude to spíše k užitku. 

Eliana zadala kód a obě dvě vešly. 

Tony tam seděl na židli, bez trička, kolem něj nějaké dráty a v ruce držel nový obloukový reaktor.  

„Teto El. Pepper, ukažte mi ruce. Pojďte."

Pepper zvedla své ruce, zatímco šly obě dvě blíž k egoistickému geniovi.

Ano, ráda dělala poznámky o svém kmotřenci. A naštěstí věděl, že jenom žertuje pokaždé, když to zmínila... nahlas. Oba dva je to také dost bavilo. Ona si dělala srandu a on ji škádlil. 

„Vy ale máte krásné malé ruce."

Eliana zvedla obočí, ale nijak to nezpochybňovala... raději.

„Teď potřebuju, aby jste mi pomohla." Pokračoval Tony. 

„Tak tohle je ta věc, která Vás drží naživu?" Ptala se zvědavě Pepper. „Byla. Teď je to jen minulost." Vysvětlil Tony a ukázal na obloukový reaktor v ruce. „Tohle mě bude držet naživu v nejbližší budoucnosti. Chci změnu za lepší model, ale narazil jsem na menší problém." Pokračoval. „Jaký problém? Co to znamená?" Ptala se Pepper dál. 

„Nic to není. Jen taková hloupost." Začal Tony a začal si z hrudi vytahovat přístroj, který ho prozatím udržoval naživu. „Ve spod, pod tím přístrojem, je drát. Dotýká se stěny zásuvky a způsobuje menší zkrat."

Eliana se trochu přikrčila, když viděla jak lehce vytrhl původní přístroj.

Nevěděla zda ho to bolí nebo ne, ale rozhodně se jí to moc nelíbilo. Nebylo to zrovna bezpečné. Ale na druhou stranu věděla, že to potřebuje, aby ho to udrželo naživu. 

Jo, moc ji lákalo dát mu svou krev, ale všichni věděli, že nemůže.

To všechno co si prožil, pravděpodobně by se každý ptal jak se tak rychle zahojil. Co se vlastně stalo. Bylo by tolik otázek, na které by bylo skutečně těžké odpovědět.

„Ou." Vyjekla Pepper. „To nic." Uklidnil ji Tony a předal jí přístroj. „Co s tím mám udělat?" „Položte to na stůl. Tohle už nebudeme potřebovat." Odpověděl Tony, zatímco to Pepper odkládala. 

Eliana se na dvojici podívala, než se podívala na stůl na kulatý přístroj. 

Zatímco Tony diktoval Pepper instrukce, Eliana se zaměřila na přístroj. Věděla, že Tony to bude chtít vyhodit. Nebyl zrovna sentimentální. Ale když nad tím tak přemýšlela, bylo to jeho součástí. Možná by si to zasloužilo nějaké místo. Vzpomínka. 

Ano, možná to znělo trochu zvláštně, nechat si něco, co bylo už jen pouhé harampádí. Ale na rozdíl od ní měl život vcelku krátký. Takže nechat si nějaké cenné vzpomínky bylo v pořádku. 

„Bude to všechno, pane Starku?" Zeptala se nakonec Pepper. „Ano, slečno Pottsová." Přikývl Tony, než se otočil k jednomu ze svých strojů. 

Pepper nakonec odešla a Eliana zůstala. 

„Tvůj otec by na tebe byl hrdý, Tony." Promluvila Eliana, když se opřela o stůl. Protočila očima, když se na ni pochybně podíval. „Znala jsem ho od doby, kdy byl dítě. Vím, že si myslíš své, ale věř mi. Možná ti to neříkal, ale měl tě rád." Řekla a položila mu ruku na rameno, zatímco lehce přikývl. 

Vždy věděl, že jí může věřit. Byla jeho nejdůvěryhodnější osoba, jeho nejbližší. Jistě, měla spoustu svých tajemství, která mu neřekla, ale nikdy neměl důvod jí nevěřit.

„Hodně štěstí, Tony." 

Vzala starý přístroj, který měl původně v hrudi a odešla nahoru. 

„Paráda, máš ho." 

Eliana se zmateně podívala na Pepper, která se na ni vrhla, když se vrátila zpět do obývacího pokoji. 

„Jo?" Přikývla velmi zmateně. „Mám s tím možná menší plány. Ráda bych to nechala dát do kovového držáku a na něj napsat "Důkaz, že Tony Stark má srdce". Myslíš že to bude dobré?" Navrhla Pepper a Eliana se na ni usmála. „Rozhodně lepší, než jsem zamýšlela, co s tím udělat."

„Každopádně si myslím, že by se to Tonymu líbilo. I když to možná nahlas nepřizná. A vážně si myslím, že to bude vážně dobrý dárek." Souhlasila Eliana.

Vážně to byl dobrý nápad. I když byla lehce překvapená, že to Pepper napadlo. 

Myslela si, že když jí Tony řekl, ať to vyhodí, že to vlastně udělá. Ale na druhou stranu Eliana věděla, že Pepper Tonyho miluje. Takže samozřejmě že by to nevyhodila. 

-•-•-♥️./🩸\.♥️-•-•-

Popravdě? Hodně se těším na Avengers. Doufám, že Iron man 1 i 2 budou brzy hotové a konečně se posuneme dál. A nejvíc na Avengers: Age of Ultron. To se Eliana a Pietro konečně potkají. 

Hero or the Villian (Marvel/Pietro Maximoff)Where stories live. Discover now