XI.

93 18 1
                                    

„Je to čím dál tím víc zajímavější

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Je to čím dál tím víc zajímavější."

-•-•-♥️./🩸\.♥️-•-•-

„Gratuluji, Pepper." Promluvila Eliana z pohovky, zatímco četla knihu, když si všimla Pepper, která šla z Tonyho dílny. „Co myslíš?" Zeptala se Pepper. „Přece ta ředitelka. Nejsi z toho nadšená?" Zeptala se starší žena a odložila knihu. 

„Tony se zbláznil." Řekla Pepper a Eliana se ušklíbla. 

Věděla, že Tony se choval jinak. Ale to, co se mu stalo, ho skutečně změnilo. Snažil se být lepší a zároveň se začal velmi starat o obleky. Vytvářel další a další, vylepšoval je, zjišťoval všechny možnosti. 

„Myslím, že udělal správné rozhodnutí vzhledem k okolnostem." Eliana pokrčila rameny a myslela si, že vzhledem k okolnostem udělal správně. 

Navíc byla Pepper důvěryhodná a dost schopná vést jeho firmu. „Navíc, na koho jiného by měl přepsat svou firmu, než na ženu, která se o něj celý život starala." Podotkla ještě. 

„Ale  to jsi ty." Řekla Pepper a lehce zmateně zvedla obočí. „Já jsem upír, to se nepočítá, zlato." Řekla Eliana a pokračovala ve své knize.

-•-•-♥️./🩸\.♥️-•-•-

Eliana seděla v křesle a pozorovala Tonyho a Happyho v ringu jak se snaží bojovat. 

Netrvalo to zrovna dlouho, když přišla Pepper. 

„Je tu notářka. Musíte jí podepsat ty předávací listiny." Prohlásila a posadila se vedle Eliany. „Teď mě má Happy." Prohlásil Tony a pokračoval v tréninku. Který netrval moc dlouho, protože se Happy zastavil. 

Tony otočil hlavu a podíval se na zrzavou ženu, která vešla dovnitř. 

Natasha. 

A Eliana hned věděla, že je tam za S.H.I.E.L.D. Aby samozřejmě hlídali Tonyho. Nepotřebovali, aby nadělal nějaký další průšvih. Ne, že by to nemohla udělat Eliana. Ale ta... řekněme, že se o to nestarala. Nebo do toho aspoň nezasahovala. Byl to přece jen její kmotřenec. 

„Slibuju Vám, že přepsat firmu na sebe už po Vás víckrát chtít nebudu." Řekla Pepper Tonymu, který byl otočený ke třem ženám. 

Zatímco ho Happy několikrát uhodil boxovací rukavicí do hlavy. 

„Nikdy nespouštěj oči z pro-" 

Tony odstrčil Happyho, který přistál v rohu ringu. A ano, tentokrát jí ho bylo líto, protože to Happy vůbec nečekal. 

„Jak se jmenujete?" Zeptal se Tony a ukázal na zrzku. „Jsem Natalie Rushmanová." Představila se Natasha. „Tak vstupte do mého chrámu." Pobídl Tony do ringu. „Ne. Přece ji nebude zvát-" Začala namítat Pepper. „Jestli to soud potěší." Přerušil ji Tony. 

„To nevadí." Zjistila Natasha a Eliana se ušklíbla. 

Samozřejmě že ne. Natasha byla velmi výborný bojovník. I když byla původně vycvičena jako nejlepší vražedkyně. 

„Omlouvám se. Je hodně výstřední." Omluvila se Pepper. 

Natasha vstoupila do ringu a s malým a téměř nevýrazným úšklebkem koukala na Tonyho, který po celou dobu pil z lahve zvláštní, téměř černou tekutinu. Nevypadala zrovna lákavě a Eliana hádala, že to nebude ani obyčejné. 

„Můžeš jí dát rychle... lekci?" Požádal Tony Happyho, vylezl z ringu a posadil se vedle Eliany a Pepper.

„Copak?" Zeptala se zmateně Pepper. „Co je zač?" Zeptal se Tony. „Je z právního. A potencionálně představuje hodně drahou žalobu pro sexuální obtěžování, jestli ji budete dál takhle okukovat."

Eliana se ušklíbla a samozřejmě věděla, že o to Pepper nejde. Žárlila. A to vcelku okatě.

„Potřebuju novou asistentku, jen asistentku. A Eliana nechce." „Jo. Mám tu tři kandidátky, které jsou připravené přijít k Vám na pohovor."

Jo jo. Eliana milovala drama. A velmi ji pobavilo, když sledovala žárlivou Pepper. I když doufala, že se Tony vzpamatuje a pokusí se udělat krok. 

„Nemám na schůzky čas. Chci někoho hned, ona je ta pravá." Pokračoval Tony ve svém a Natashy to dost usnadňoval. Mohla na něj dávat rozhodně větší pozor. Ne, že by úplně souhlasila s tím, aby ho sledovali. Bylo to narušování soukromí. „Ne, to není." Řekla nespokojeně Pepper, ale nezdálo se, že by ji vnímal. 

„Jak se píše vaše příjmení?" Zeptal se Tony Natashy. „R-A-S-H-M-A-N-ová." Hláskovala Natasha a Eliana se ušklíbla, když si všimla, jak si ji tony začal vyhledávat a prohledával o ní informace na malé obrazovce, která se objevila v jeho skleněném stolku.

Zatímco se Pepper a Tony dohadovali o tom, zda Natashu přijmout nebo ne, Eliana sledovala Natashu jak složila Happyho na zem.

A lehce se přikrčila, protože to muselo Happyho hodně bolet.

„Pane bože!" Vykřikla Pepper, když to viděla a okamžitě vstala. „Happy!" „Tak to je ono." Řekl spokojeně Tony. 

„Uklouzl jsem." Bránil se Happy. „Opravdu? Mně to přijde jako knockout." Řekl Tony a Eliana se ušklíbla. „Omlouvám se, Happy, ale Tony má pravdu." Přikývla a dál spokojeně seděla. 

Natasha vylezla z ringu a postavila se k Tonymu. „Ještě... ještě potřebuju Váš palec." „Já rozhodně dávám palec nahoru. Vy máte prostě ohromný-" „Já myslela otisk palce." Vysvětlila Natasha a otevřela své složky. 

Eliana se opřela a ještě s větším úšklebkem sledovala jak k nim Pepper přistoupila a odkašlala si. 

Rozhodně k Tomu potřebovala popkorn nebo cokoliv, protože to rozhodně byla skvělá podívaná. Ovšem kdyby to byla jiná žena, sama ji vykopne, nebo řekne, aby se držela od Tonyho, protože už patří jiné. A to Pepper. 

Ano, rozhodně ráda pomáhala svým přátelům. 

„Bude to vše, pane Starku?" 

„Ano." „Ne."

„Je to čím dál tím víc zajímavější." Řekla si Eliana. 

„Ano, to je vše, slečno Rushmanová. Děkuji." Předběhla Pepper Tonyho. 

Natasha přikývla a odešla. Ke spokojenosti Pepper. Jen Eliana musela ujistit Pepper, že Natasha rozhodně není hrozbou. Jen tak, aby zrzku neprozradila. 

„Já ji chci." Řekl Tony. „Ne." Odmítla Pepper s úsměvem.

Hero or the Villian (Marvel/Pietro Maximoff)Kde žijí příběhy. Začni objevovat