XII.

100 15 2
                                    

„Máš domácí vězení, mladý muži

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Máš domácí vězení, mladý muži."

-•-•-♥️./🩸\.♥️-•-•-

„Tohle je lehce pod mou úroveň." Promluvila Eliana, když ona, Tony a Pepper vcházeli do restaurace v Monacu, kam přiletěli na Gran Pree.

Ne, že by tím byla tak zaujatá, ale neměla nic lepšího v plánu, takže... prostě vyrazila s nimi. 

Byla tam spousta snobských lidí... ne, že by mohla přiznat, že patří mezi ně. Ale aspoň si mohla užít nějaké zbytečné, ale dobré jídlo. Nebo si užít víno, šampaňské. Jakýkoliv dobrý alkoholický nápoj. 

Chvíli se ni nedělo, znuděně seděla u stolu a pozorovala televizi, na které se přehrával závod.

„Víš, Tasho, tohle je vážně zlý." Řekla Eliana se sklenicí vína v ruce a sledovala obrazovku televize. „Co myslíš?" Zeptala se Natasha, která seděla s ní u stolu. „Tohle." S tím ukázala na obrazovku.

Tony mířil k závodnickému autu a střídal závodníka, který se rozčiloval, když ho Tony přišel vystřídat.

A Eliana to s mírným zděšením, ale zároveň i pobavením sledovala. Nevěděla co se hodlá udělat, ale rozhodně to bylo něco, co by udělal pouze on. Jen netušila, co to do něj vůbec vjelo. V poslední době byl celkově divný. Ale jako nezodpovědná kmotra se neptala. 

„Natalie, Eliano."

„Ano, slečno Pottsová?" Zeptala se Natasha, když přistoupila blíž. „Vy jste o tom věděla?" Ptala se Pepper. „Dozvídám se o tom teprve teď." Odpověděla Natasha. „Elie?" Ptala se Pepper tentokrát upírky. „Ano?" „Věděla jsi to?" „Může to být můj kmotřenec, ale neříká mi všechno." Řekla prostě Eliana a pokrčila rameny. 

„K tomu nesmí dojít." Prohlásila Pepper. „Rozhodně chápu. Jak můžu pomoct?" Zeptala se Natasha. 

„Kde je Happy?" „Čeká venku." „Dobrá, zajděte pro něj." 

Eliana dál koukala obrazovku a sledovala jak Tony nasedá do formule. A rozhodně to nebude dobrá.  

Nebylo to bezpečné, vůbec. A samozřejmě se bála, že se její kmotřenec zraní. Nechtěla, aby se mu stalo něco dalšího. Už tak jeho zdravý nebylo v nejlepší kondici. Ale zdálo se, jakoby si chtěl užívat života, dokud to jde. 

„Chceš to narušit, že ano?" Zeptala se Eliana Pepper. „Samozřejmě! Tony se může zranit. Nebojíš se?" „Samozřejmě, že se bojím. Ale je to Tony. Tomu nic nerozmluvíš." Řekla Eliana a věděla, že je to pravda. Leda že by ho přinutila. 

A to opravdu nerada dělala, pokud šlo o její blízké.

Zamračila se, když si všimla jak na dráhu vstoupil muž v oranžovém obleku a s přilbou a vydal se proti jedoucím formulím. 

Pomalu si rozepl vrchní část oranžového obleku a odhalil zářící obloukoví reaktor. Z jeho rukávů vypadly dlouhé boče, kterými začal proudit elektrický proud, který pomalu spálil celý vrchní díl jeho oranžového obleku. 

Švihl bičem a rozsekl vejpůl protijedoucí formuli

Šokovaně se na to podívala. 

„Jdeme."

Eliana vyjekla, když ji Pepper popadla za zápěstí a táhla pryč za Happym, který držel Tonyho poskládaný oblek Iron Mana. 

Společně venku nasedli do auta a vyrazili dohonit Tonyho, aby mu mohli předat oblek a on se mohl bránit a zastavit muže, který přerušil závod.

„Ještěže nemůžu zemřít." Řekla Eliana, když se držela sedadel, při Happyho šílené jízdě. „Protože už jsi mrtvá." Odsekla Pepper, ale sama se držela. 

Happy uhýbal protijedoucím formulím a sám jel snad tou nejvyšší rychlostí, aby se dokázali dostat k Tonymu v čas. A skutečně se tam dostali ve správnou chvíli. 

Eliana vyjeveně sledovala jak Happy vrazil do muže a uvěznil ho mezi autem a drátěným plotem. 

„Jste v pořádku?" Zeptal se Happy Tonyho. „Jo. Jel jsi na mě nebo na něj?" Rozčiloval se Tony. „Chtěl jsem ho vystrašit." Dohadoval se Happy. „Já to nepoznal." Oplatil Tony. 

„BOŽE! ZBLÁZNIL JSTE SE!" Křičela Pepper na Tonyho, až se Eliana zasmála. „Uklidněte se." „OKAMŽITĚ SI NASTUPTE DO AUTA!" Pokračovala Pepper a oba dva se začali dohadovat. 

Nakonec vyhráli Pepper a Happy a Tony obešel auto, aby si mohl nasednout do auta. 

Jenže muž se vzbudil a svým bičem rozpůlil otevřené dveře.

„DOPRDELE TO JE MOC I NA MĚ!" Vykřikla Eliana se zděšeným výrazem. Popadla oblek a okamžitě ho hodila Tonymu, aby si ho mohl obléct.

Happy neustále couval a vrážel do muže, který začal bičem mlátit do auta. 

Tony si oblékl oblek a kopnutím odstrčil auto, aby se trojici uvnitř nic nestalo, než se postavil muži. Chtěl a musel ho zastavit, než ublíží někomu dalšímu. 

Eliana to velmi vyděšeně sledovala a měla strach o Tonyho, ovšem nakonec muže dostal a toho si poté odvedla policie, aby ho zavřeli do vězení. 

„Máš domácí vězení, mladý muži." Promluvila Eliana stále šokovaná tím, co viděla. „Ale teto El." „Oh, žádné teto El. Ode dneška máš domácí vězení. Budu přísně hlídat kam jdeš, co děláš, kdy to děláš a jak to děláš. Protože pokud ještě někdy uděláš něco takového, přísahám, že tě vykastruju!" Zakřičela na něj káravě. 

Rozhodně nebyla spokojená. 

Mohlo se mu něco stát, mohla ho ztratit, mohl zemřít. Pokud ještě někdy něco provede, bude ho muset někde připoutat, zamknout a zahodit klíč. 

Mohla udělat něco lehčího a mohla ho ovlivnit, ale přísahala si, že to blízkým nikdy v životě neudělá. Pokud to nebude životně důležité.  

Hero or the Villian (Marvel/Pietro Maximoff)Kde žijí příběhy. Začni objevovat