- Emily...
- Kur tu buvai?! Kur buvai visą šį laiką? - surėkiau.
Vyras kruptelėjo.
- Mažute, man...
- Nevadink manęs taip! Tu negali tiesiog čia atvykti ir pareikšti savo nuomonę! - neleidau jam pabaigti.
- Prašau išklausyk manęs,- vyras pažvelgė man į akis.
- Ko? - truputį nurimau.
- Kai tavo mama mirė, nenorėjau gyventi. Negalėjau. Neturėjau kaip judvi išlaikyti. Pažadėjau tavo sesei, kad kai galėsiu, padėsiu,- mano tėvas sušnabždėjo.
- Tai tiesa? - atsisukau į Suzan.
Ji palinksėjo.
- Dukryte, prašau,- vyras sušnabždėjo.
- Emily, aš nebegaliu tavęs išlaikyti,- Suz atsisuko į mane. Mano akys patvino ašaromis.
- Bet... Kodėl aš nieko nežinojau,- sukūkčiojau.
- Nenorėjau tau sakyti, ir taip turi rūpesčių,- sesė atsistojo ir apkabino mane.
- Gerai. Važiuosiu. Tik... Leiskit susirinkti daiktus,- sumurmėjau ir užlėkiau į savo kambarį.Paėmiau lagaminą ir ruošiausi išeiti, bet mano akys užkliuvo už nuotraukos. Pakėliau ją nuo stalelio. Nuotraukoje buvau aš, sesė ir... mama. Suzana laikė mane ant savo kelių. Ji kažką pasakojo. Turbūt kažką juokingo, nes mes su mama juokemės. Šią nuotrauką padarė tėtis. Tiesa, dar atsimenu, jis taip pat juokėsi. Ta akimirka buvo prieš trejus metus. Savaitei prieš mamai sužinant jog ji serga, jog ji mirs.
- Ji mirė būdama laiminga.
Atsisukau ir pamačiau tėtį.
- Taip. Ji buvo laiminga,- pritariau.
- Atleisk, kad šitaip tave užsipuoliau,- pridūriau.
- Viskas gerai. Važiuojam?
- Taip,- tariau.Sustojome prie didelio namo.
- Namuose gyvenu ne vienas,- tėtis tarė.
- Turi žmoną? - paklausiau.
- Taip, ir įsūnį,- šyptelėjo.- Mes namie! - tėtis sušuko.
Prie mūsų priėjo maloni moteris. Beje, kažkur matyta.
- Sveika, aš Joy,- ji tarė. - Sūnau, nusileisk žemyn, Emily atvyko! - Joy sušuko.
Greitai priešais mane stovėjo tatuiruotas vaikinas susitaršiusiais juodais plaukais.
- Hood?Haya! Neturiu ką pasakyti, so, skiriu MellanchollyOtaku :*
Vote and Comment,
-S
YOU ARE READING
Fuck That Stepbrother Status (C.H)
FanfictionAš buvau paprasta mergina. Buvau iš tų "nekaltų, tylių ir bailių" merginų. Niekada nebūčiau pagalvojusi, kad viskas gali pasikeisti. Kad galiu tapti net labai drąsi. Tokia, kad galiu lengvai prieiti prie vaikino, ir liesti jį, nešvankiai kalbėti. Be...