Kitą rytą atsikėliau pakankamai lengvai. Juk penktadienis! Atsikėliau iš lovos ir priėjau prie spintos. Pasiėmiau baltą maikutę, juodus per kelius suplyšusius džinsus, apatinius ir nubėgau į vonią. Viską atlikusi nuėjau į virtuvę, pasiėmiau obuolį ir pagribusi tašę, išėjau į mokyklą.
~~~~~Grįžus namo~~~~~
Dar buvo likusios 5h iki vakarėlio. Taigi persirengusi į trenigus nuėjau į virtuvę ir galvojau ką pasidarius valgyti, kadangi mano tėtis mėnesiui išvykęs darbo reikalais 2 savaitėm, o Joy dirbo. Atsidariau šaldytuvą. Taip... faršo yra (:D), kečiupas... atsidariau spintelę ir žvilgtelėjau. Yes!
Išsitraukiau viską ko reikia patiekalui ir pradėjau gaminti. Išviriau spagečius ir padariau padažą. Įsidėjau į lėkštę maisto ir apsilaižiau lūpas.
Nuėjau į svetainę ir atsisėdusi ant sofos įsijungiau televizorių.
Staiga išgirdau kaip užsitrenkia laukinės durys ir Calum užlekia laiptais į viršų. Girdžiu kaip jis užtrenkia duris. Dar nepradėjusi valgyti savo pietų, atsistoju ir nueinu prie Cal kambario. Pabarškinu į duris ir linkteliu rankeną, bet durys neatsidaro. Užrakintos.
- Calum?
- Atstok,- išgirdau šiurkštų atsakymą.
- Cal, įleisk,- dar kartą linkteliu rankeną.
- Ne, atstok!- sušuko vaikinas ir aš pašokau.
Atsitraukiau nuo durų ir nusileidau laiptais žemyn. Kažkur yra atsarginiai viso namo raktai...Nubėgau į virtuvę ir išieškojau visas spinteles. Radau tik mažą raktelį, kuris tikrai nebuvo tas, kurio ieškau. Po velnių, kur jie?!
Nuėjau į svetainę ir apieškojau visus komodos stalčius. Nieko.
Dribau ant sofos ir pasidaviau. Nieko nebus. Jie kažkur yra, bet aš negaliu įsivaizduoti kur...
Galvojau, kur dar jie galėtų būti. Staiga pamačiau mažą baltą skrynutę ant stalo, tiesiai priešais mane. Bandžiau atidaryti skrynutę, bet ji buvo užrakinta...
Prisiminiau, kad vienoje iš spintelių virtuvėje buvo mažas raktelis. Nuėjau ir iš spintutės paėmusi raktelį grįžau.
Atrakinau skrynutę ir pamačiau tai, ko taip ilgai ieškojau. Pagaliau!
Paėmiau raktus ir atradusi tinkamą nubėgau prie Calum kambario. Gyliai įkvėpiau ir įkišau raktą į skylutę (*.*). Lėtai pasukau ranką ir užraktas spragtelėjo.
Tyliai atidariau duris ir įžengiau į kambarį.
Calum gulėjo ant lovos. Priėjau prie jo.
- O tu protinga,- kadangi galvojau, kad jis miega, pašokau.
- Fuck,- nusikeikiau.
- Hahaha,- Cal nusijuokė ir nusisuko į kitą pusę.
- Kas nutiko?- paklausiau po trumpos tylos.
- Kodėl tu manai, kad kažkas atsitiko? - Cal atsakė klausimu.
- Tu įlėkei į namus kaip viesulas ir užsirakinai. Tikrai neturėčiau galvoti, kad tau kažkas atsitiko?
- Tai nesvarbu,- vaikinas atsiduso.
- Atsisuk,- paliepiau, kai mane persmelkė nuojauta.
- Ne.
- Atsisuk,- susinervinau.
Calum lėtai atsisuko.
- Oh...,- atsidusau.- Su kuo šį kartą susimušei?- paklausiau kai pamačiau pamuštą pamėlusią akį, prakirstą lūpą ir ištinusią nosį.
- Nesvarbu.
- Calum! - sušukau neištempusi. - tu negali nei dienos ištverti!
- Koks skirtumas,- jis susinervino ir apsisuko.
- Eime į vonią, sutvarkysiu tave,- atsidusau.Vaikinas atsistojo ir praėjo pro mane. Man beliko tik sekti jį.
Calum atsisėdo ant tuoleto dangčio ir sekė žvilgsniu mano veiksmus.
- Dabar šiek tiek perštės,- sumurmėjau.
- Auč,- sudejavo Cal kai pridėjau vatos gabalėlį prie prakirstos lūpos.
- Nebūk verksnys,- pavarčiau akis ir toliau dariau ką reikėjo. Vaikino akys sekė mano veiksmus.Staiga mūsų akys susidūrė. Greitai nusukau žvilgsnį, bet Calum ranka palietė mano skruostą. Pažvelgiau į jo akis. Vaikinas pradėjo linkti prie manęs ir aš tiesiog prispaudžiau savo lūpas prie jo.
Calum rankos atsirado ant mano liemens ir spustelėjo jį. Aš nenutraukdama bučinio atsisėdau ant vaikino kelių. Greitai atsitraukiau ir tęsiau aavo darbą. Cal atsiduso. Kai baigiau tvarkyti ėmiausi jo krumplių.
- Turbūt tas vaikinas buvo stipriai sumuštas,- sušnabždėjau.
- Tas vaikinas buvo Michael,- Calum nenoriai tarė.
- Michael?- suvirpėjau.
- Clifford.Ha. Žinau, buvau pažadėjusi, kad įkelsiu iškart kai įkėliau aną, bet tingėjau :D. Ok spauskit vote ir follow mane :*
-S
YOU ARE READING
Fuck That Stepbrother Status (C.H)
FanfictionAš buvau paprasta mergina. Buvau iš tų "nekaltų, tylių ir bailių" merginų. Niekada nebūčiau pagalvojusi, kad viskas gali pasikeisti. Kad galiu tapti net labai drąsi. Tokia, kad galiu lengvai prieiti prie vaikino, ir liesti jį, nešvankiai kalbėti. Be...