Capitolul 24

16.2K 959 13
                                    

Mă întorc speriata în spate și dau de ochii aceea albastrii pe care i-aș recunoaște dintr-o mie și instant un mic zâmbet îmi apare pe faţă.

-Nu știi că nu e bine sa te furisezi prin spatele unei fete? Întreb cu o tentă de ironie amintindu-mi incidentul cu Luke.

-Nu cred ca mi-ai lăsat alta opțiune având în vedere că te urmăresc de când ai plecat de acasă și nu te sinchisesti sa ma observi.

În a doua secunda casca îmi e scoasa din ureche și analizată de degetele lui mari și groase.

-Hei, îmi placea melodia aia!

Încerc să sar în sus ca să îmi recuperez căștile dar își ridică mana deasupra capului meu și le mișcă prin aer. S-ar în sus ca să le înșfac dar nu ajung asa ca ma enervez și renunţ.

-Data viitoare când asculti muzica încearcă să nu mai fi asa paralela cu ce se întâmplă în jurul tău.

-Ce cauți aici?

-Pai vroiam sa te duc la școală.

-Oricât de tentant ar fi pot merge cu autobuzul.

-Adică autobuzul ala?

Îmi întorc privirea spre statie si tocmai constat ca raciul ala a pornit fără să îmi dau seama.
Privirea îmi e din nou întoarsă spre Aiden care zâmbește strâmb satisfăcut de reușită lui de a-mi distrage atenția cat sa pierd autobuzul.

-Mergem?
Îmi dau ochii peste cap și merg plictisita spre audiul a6 negru care stationeaza lângă statia de autobuz.

Intru în mașină și fără ca măcar să clipesc simt cum buzele lui sunt deja peste ale mele și fara sa ezit îl las se joace cu cerul gurii.
Sărutul se intensifică simtind deja cum adrenalina îmi circula prin sânge cu o viteza neobișnuit de mare.
Parul îmi e deja răvășit și dacă nu ne oprim acum sunt conștientă că o să arăt ca scoasa de pe centura.

-Aiden...
Abea reușesc să șoptesc printre gafaieli.

-Hmm..? Îngână și el într-un târziu.

-Trebuie să merg la cursuri.

Se îndepărtează de mine și își așează bluza ușor șifonată apoi se hotărăște să pornească motorul mașinii.

-La ce ora scapi azi de la școală?

-La 15:00. De ce?

-Vin după tine.

-Ma întrebi?

-Iti aduc la cunoștiință.

Vreau să îl mai contrazic dar realizez ca deja am ajuns în faţa școlii și nu am cu cine sa ma cert.
Înainte să cobor din mașină îi pasez un sărut scurt pe buze dar chiar când să ies ma trage în bratele sale și ajung cu fundul în poala lui într-un sărut mai intensificat decât aș fi vrut. Mă trag din sărut dar nu da semne ca mi-ar da drumul prea curând.

-Încerc sa ajung la cursuri și tu clar nu ma ajuti.

-Nici fusta scurtă pe care o porti nu te ajuta prea mult.

-O sa ne vadă cineva.

-Mașina are geamuri fumurii. Zâmbetul ala dracesc își face din nou apariția pe faţă lui și chiar când e pe punctul de a-mi ataca din nou buzele îi opresc tentativa , gura lui pupandu-mi palma.

-Și ora mea începe în 5 minute, apropo.

-Nici nu ai idee ce as putea sa iti fac în cinci minute. Îmi șoptește suav la ureche în timp ce degetul mare i se plimba delicat pe linia gatului meu pana când ajunge la vantaia de care aproape uitasem și care mi-a revenit în minte odată cu câtiva fiori.

Trecutul unui demonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum