Δεν θέλω καθόλου ένα παιδί...Όχι δεν το θέλω...Βγαίνω από το μπάνιο με τα τεστ στο χέρι..Τα δίνω στην Στεφανία ..
''Πέταξε τα όπως θα φεύγεις..''
''Λοιπόν τι έγινε;;;Είσαι;;;'' ρώτησε με την αγωνία να ακούγετε στην φωνή της...Κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου...''Τι θα κάνεις;;;'' δεν πρόλαβα να της απαντήσω και στο δωμάτιο μπήκε ο Κρίστιαν...
''Μωρό μου έτοιμη για την βόλτα;;;''
''Ναι μωρό μου,τώρα φεύγουμε..'' απάντησα και κοίταξα με νόημα την Στεφανία να φύγει...
''Να φεύγω και εγώ..''την άκουσα να λέει ενώ ακόμα με κοιτούσε στα μάτια...Σαν να ήθελε να με διαβάσει...Την είδα να πηγαίνει προς την πόρτα...
''Δεν θα τα αφήσεις;;;'' την ρώτησε ο Κρίστιαν και γυρίσαμε και οι δυο προς το μέρος του με μάτια γεμάτα απορία''Τα χαρτιά που κρατάς...Για την Εμιλία δεν τα έφερες;;;''
''Α ναι ναι...Ξεχάστηκα'' είπε η φίλη μου λίγο χαμένη στον κόσμο της...Ο Κρίστιαν την παρατηρούσε αλλά δεν είπε τίποτα παραπάνω...Όταν έφυγε ένιωσα ανακούφιση...
''Πάμε αγάπη μου;;''τον ρώτησα...
''Ναι..Πάω μια στο μπάνιο και έρχομαι..'' είπε και έκλεισε την πόρτα πίσω του...
Ο Κρίστιαν όταν έπλενε τα χέρια του σκεφτόταν πως η Εμιλία ήταν πολύ περίεργη...Δεν μπορούσε να καταλάβει τι είχε πάθει...Είχε απίστευτα νεύρα και δεν ήξερε γιατί...Όταν πήρε την πετσέτα για να σκουπιστεί είδε στο πάτωμα ένα πεσμένο χαρτί και το σήκωσε στα χέρια του...Ξαφνιάστηκε όταν ανακάλυψε πως είναι οδηγίες για ένα τεστ εγκυμοσύνης...Έβαλε το μυαλό του να δουλέψει και ένα χαμόγελο εμφανίστηκε στα χείλη του...Η Εμιλία είναι έγκυος...Μα γιατί δεν μου το είπε;;;Έκρυψε το χαρτί στην τσέπη του και βγήκε...Την είδε να τον περιμένει στο σαλόνι και όταν τον πρόσεξε σηκώθηκε όρθια...
''Όλα καλά μωρό μου;;;'' την ρώτησα....Την είδα που ταράχτηκε λίγο...
''Ναι..Όλα μια χαρά μωρό μου..Γιατί;;;''
''Σε βλέπω κάπως σκεφτική...Μήπως θες να μου πεις κάτι;;;''
''Όχι αγάπη μου τι να θέλω να σου πω;;Όλα μια χαρά..Το κλαμπ σκεφτόμουν..Λείπω μέρες..''τι στο καλό;;;Γιατί δεν μου λέει ότι είναι έγκυος;;;Μήπως έκανα λάθος;;;Όχι σίγουρα δεν έκανα...Ζαλάδες,εμετούς...Σίγουρα είναι..Τότε γιατί δεν μου το λέει;;;
''Σίγουρα μωρό μου;;;''
''ωωω μωρέ Κρίστιαν,ναι σίγουρα...Θα πάμε βόλτα τώρα;;;'' Τι στο διάολο;;;
''Ναι πάμε...Όμως...'' γύρισε προς το μέρος μου...
''Τι είναι πάλι;;;''
''Λέω να πάμε με το αμάξι σου..Έχει κρύο έξω και μιας και είσαι άρρωστη ας μην ανέβεις στην μηχανή...''είπα και πήρα τα κλειδιά από το τραπεζάκι...
''Καλά εντάξει..'' είπε κάπως μονότονα...
Σε όλο τον δρόμο είχε γύρη το κεφάλι της στο παράθυρο και δεν έβγαζε μιλιά...Την παρατηρούσα και μέσα μου έβραζα...Τι στο καλό συμβαίνει ρε μωρό μου;;;Γιατί δεν μου μιλάς;;;Μια σκέψη πέρασε από το μυαλό μου πως μπορεί να μην το ήθελε αλλά την έδιωξα κατευθείαν...Δεν έπρεπε να μου το πει πρώτα και να το συζητήσουμε;;;
Πάρκαρα κοντά στην θάλασσα και γύρισε προς την μεριά μου...Χώθηκε στην αγκαλιά μου και την έσφιξα πάνω μου...
''Τι συμβαίνει μωρό μου;;;Γιατί δεν μου μιλάς;;'' ρώτησα αλλά δεν πήρα καμία απάντηση...Μόνο με κράτησε πιο σφιχτά....Η σκέψη πως μπορεί να μην το ήθελε με έκανε να νιώσω μια δυσφορία...Όσο και να μην ήθελα να το σκεφτώ αυτό φώλιασε στο μυαλό μου...Γιατί;;;Γιατί να μην το θέλει;;;Μήπως δεν με αγαπάει τελικά;;;Μήπως τις πέρασε και τώρα είναι εγκλωβισμένη με ένα παιδί;;;Τι στο καλό συμβαίνει;;;Όλα αυτά που σκεφτόμουν ήταν το ένα χειρότερο από το άλλο....
Σκεφτόμουν όλες τις στιγμές που έχουμε περάσει μαζί...Και καλές και άσχημες....Συνειδητοποίησα πως κανείς από τους δυο μας δεν έχει πει στον άλλον πως τον αγαπάει...Μπορεί να το νιώθω αλλά δεν το έχω πει ποτέ...Και εκείνη την στιγμή είχα την ανάγκη να της το πω αλλά και να ακούσω να το λέει και αυτή...Σήκωσα το κεφάλι της και την κοίταξα στα μάτια...
''Σ'αγαπάω Εμιλία....Το ξέρεις αυτό έτσι;;;'' είδα το ξάφνιασμα αλλά και τον τρόμο στο βλέμμα της...Τι έχει πάθει ρε γαμώτο...;;
Για λίγο γύρισε το κεφάλι της και κοίταξε προς την μεριά της θάλασσας...Είδα το πρόσωπο της να ηρεμεί... Τα μάτια της συνάντησαν πάλι τα δικά μου...
''Και εγώ σ'αγαπάω Κρίστιαν πάρα πολύ...'' είπε και ένιωσα την καρδιά μου να χτυπάει πιο δυνατά....
Αφού μ'αγαπάς μωρό μου γιατί δεν μου μιλάς;;;Γιατί;;;
***Τι λέτε να κάνει ο Κρίστιαν;;;Θα του μιλήσει η Εμιλία η θα κάνει κάτι που θα μετανιώνει μια ζωή...;;;Περιμένω τα σχόλια και της ψήφους σας..Μην το ξεχνάτε...Φιλάκια πολλά κοριτσάρες μου...***