Η Αιμιλία είχε γίνει εξωφρενών που ο Κρίστιαν την είχε κλειδώσει μέσα στο δωμάτιο...Στην αρχή τον έβρισε και από τα νεύρα της έριξε στο πάτωμα ότι υπήρχε μέσα στο δωμάτιο...Αλλά γρήγορα συνήλθε και εν μέρη το κατάλαβε γιατί το έκανε αυτό...Φοβόταν για την σωματική της ακεραιότητα αλλά και για το μωρό τους...Αλλά και αυτή φοβόταν για τον Κρίστιαν...
Το προαίσθημα που είχε δεν την άφηνε να ησυχάσει...Θα πήγαινε όμως να τον δει ο κόσμος να χαλάσει...Μπορούσε εύκολα να ξεγελάσει την Στεφανία για να της ανοίξει,μετά όλα θα είναι πιο εύκολα....
Από την άλλη ο αγώνας είχε ξεκινήσει και ο Κρίστιαν είχε ρίξει πολλές μπουνιές στον Πάνο μέχρι να χτυπήσει το καμπανάκι την λήξη του πρώτου γύρου....
Η Αιμιλία φώναξε την Στεφανία ...
''Ρε Στεφανία άνοιξέ μου...Τουλάχιστον να καθίσουμε μαζί...Βαρέθηκα εδώ μέσα μόνη μου τόσες ώρες....''
''Δεν μπορώ ρε Αιμιλία...Ο Κρίστιαν μου είπε να μην σου ανοίξω...''
''Δηλαδή θα ακούσεις τον Κρίστιαν και όχι εμένα;;;Να κάτσουμε μαζί στο σαλόνι θέλω..''
''Ρε Αιμιλία γιατί μου το κάνεις αυτό;;;''
''Καλά δεν με λυπάσαι καθόλου;;;Όταν γεννήσω το μωράκι μου θα του πω πως είσαι κακία θεία και πως με κρατούσες παρά την θέληση μου σε ένα δωμάτιο...''τι λέω θεέ μου....Χάιδεψα την κοιλιά μου...Μην ακούς εσύ μωράκι μου...
Από την άλλη είχε ξεκινήσει ο δεύτερος γύρος και γινόταν ότι ακριβώς και στο πρώτο...Ο Κρίστιαν έριχνε μπουνιές και πολλές κλοτσιές στον Πάνο...Θα μου πείτε δεν επιτρέπετε κλοτσιές στο μποξ....Ναι έχετε δίκιο αλλά μην ξεχνάμε ότι είναι παράνομος αγώνας και επιτρέπονται τα πάντα....Τα χέρια του δούλευαν γρήγορα και μεθοδικά...Ο Πάνος είχε τυφλωθεί από το μίσος αλλά ήταν σίγουρος πως μέχρι να ενεργήσει το παραισθησιογόνο δεν θα μπορούσε με τίποτα να νικήσει τον Κρίστιαν...
Μετά από αρκετά λεπτά η Αιμιλία άκουσε την πόρτα να ανοίγει και η καρδιά της χτύπησε γρήγορα...Επιτέλους...
''Δεν θα κάνεις καμία βλακεία έτσι;;'' την ρώτησε η Στεφανία....Φυσικά και θα έκανε αλλά όχι ακόμα...
''Όχι βέβαια..Μην λες χαζομάρες...Δεν θέλω να πάθω κάτι...''
Πήγαν μαζί μέχρι το σαλόνι και έκατσαν στον καναπέ....
''Λοιπόν είχες κανένα νέο από τον Νίκο...;;'' έπρεπε να μάθει πως τα πήγαινε μέχρι τώρα ο Κρίστιαν...