capitolul3.

3.8K 176 3
                                    

Simt cum razele soarelui imi loveau usor pleoapele si aveam câteva înjurături in cap pentru Olga menajeră mea care sigur a uitat iar sa îmi tragă jaluzelele in camere .Imi deschid usor pleoapele o durere puternica de cap lovinduma din plin dar din plina ma lovit si mai tare altceva , nu eram in camera mea asa cum ma asteptam eram in alta camera stai un pic UNDE sunt, durerea de cap ma loveste din plin din nou sau mai bine spus iar si ma uit cu un ochi inchis si cu unul deschis in încăpere .Dar stai este o camera cunoscuta mie ,camera asta , mobilierul asta,mirosul ei imi erau cunoscute .Si deodată ma loveste mai rău decat avionul care a trecut prin cele doua turnuri gemene, era camera lui Dylan .Ce caut eu aici de fapt ce naiba caut eu aici. Ok e ok ar trebui sa fie ok adica am mai fost pe la Dylan pe acasa am mai rămas peste noapte la el dar de obicei imi aduceam aminte cum ajungeam in locul asta .Dar acum totul este in ceata .Pai sa îmi amintesc aaaa am fost in club am băut si de atunci ,gata sigur ma adus Dylan aici ca sa nu ma vadă mama beată ,asta e sigur.După ce termin de gandit ma pun din nou in pat pe spate si incerc sa adorm da ce sa vad nu eram îmbrăcată stai cum adica nu eram îmbrăcată adica eram dezbrăcată adică neimbracata ma uit repede la Dylan si el era la fel stau si ma gândesc si toate amintirile imi revin in ceata înapoi.
-Aaaaaaaaaaaa, tip atât de tare încât ma speri si pe mine iar de Dylan nici numai zic s a speriat atat de tare in cat a cazut din pat.
-Ce d***u ,spune Dylan scarpinandusi ceafa
Se uita ciudat la mine si apoi se ridica de jos si se uita in oglinda dulapului sau. Cand a vazut ca era dezbracat i a picat fata eu am tras mai bine cearceaful alb peste mine si cautam cu privirea hainele.Se urca langa mine in pat acum cu o pereche de boxeri si un sort pe el.
-Ce am facut aseară?, intreb eu iar el isi ridica privirea de jos.Ma privea in ochii si nu spunea absolut nimic.
-Nu conteaza ce am facut , conteaza ca am facut si Nu stiu ce ne-a apucat.Spune Dylan. Se lasa o liniste in camera si deodată spunem amândoi in acelasi timp:
-Irina nu trebuie sa afle de asta, mirați ca am spus asta in acelasi timp am bufnit ambi in ras.
-E bine ca suntem de acord spunem amndoi in acelasi timp din nou.
-Hei nu Ma mai imita ,spun eu facand botic.
-Tu nu ma mai imita pe mine, imi spune Dylan.
-Tu ma imiti pe mine ii spun eu cu un zâmbet pana la urechi.
-Ia sa vedem cine imita pe cine , imi spune si începe sa ma gadile rădeam eu si radeam atat de tare in timp ce el se uita la mine de fapt mai bine spus sub gâtul meu cu o privirea cu care ar putea sa ma mănânce.Ma uit si eu unde se uita el si sunt sigura ca acum sunt rosie ca si un rac, cearceaful mi a cazut până la mijloc iar pieptul meu era descoperit am luat repede cearceaful si m am acoperit.
-Ammmm sti unde imi sunt hainele?, intreb eu aruncând o privire prin camera .
-Aaa nu stiu o sa-ti aduc ceva de cand ai veni aici ultima data.
-Ok ms , ii spun .
-Dylan !
-Ce e păpușă ?, ma intreaba el.
-Aaa daca ne a vazut cineva gen mama ta sau vrun servitor care ii va spune mamei tale.
-La asta nu m am gandit.,spune el cu mana la ceafa.
-Pai sti ca daca mama ta afla ,afla si tatăl tau sti cum este ea "O căsnicie frumoasa este una fara minciuni" ce sa spun ,ma rog si daca tatăl tau afla ii va spune mamei mele si astfel mama ii va spune tatei care imi va spune " Tu vei fi mereu scumpa lui taticu si orice alegere ai face eu te voi sustine" si daca mama afla sti cum sunt mamele noastre deja se gândesc la nunta ,unicorni si inmioare .
-Sa ma c*c!, spune el .
Imi gasesc hainele sub pat si ma îmbrac stând cu spatele la el.
-Am o idee ,spune Dylan destul de concentrat .
-Te ascult papusel, ii spun eu iar el se strâmbă la auzul apelativului.
-Pai te îmbraci , ma îmbrac si mergem sa te duc acasa dar pana sa plecăm mergem la portar si il întrebam cum a ajuns acasa azi noapte.
-Ok asa facem, spun eu.
După ce m am aranjat si eu si Dylan am iesit tiptil tiptil din casa si am mers impreuna spre Jim portarul reședinței.
-Noroc Jim!, spune Dylan.
-Buna dimineata Jim, spun eu .
-Neața copii!, spune Jim cu un zâmbet strengar , oare de ce zâmbește asa Ma sperie zâmbetul lui.
-Si ce va aduce pe la mine , intreaba el .
-Pai vezi tu ....., spune Dylan.
-E vorba de seara trecuta ,nu?!?, intreaba el.
-Pâiiiii....,spun eu.
-Hai Jim spune cat ne costa sa aflăm ceva si sa nu afle nimeni.(Dylan)
-Paii....,spune el
-1000 Iti ajung ??, il intreb eu
-Da , spune el vizibil multumit.
-Acum, scuipa tot, ii spune Dylan.
-Pai ati venit pe la doua dimineata cu masina cred ca erați in stare de ebrietate ..
-Nu mai spune ,spunem si eu si Dylan in acelasi timp.
-Si Mi ati dat cheile masini iar apoi ati coborat din masina ati ajutat o pe domnisoara iar apoi ati inceput sa o sarutati domnisoara era doar in sutien iar dumneavoastra nu mai aveați cămasa.
-Ne -am dat naibi spun si eu si Dylan la unison.
Iar apoi m am pocnit cu palma peste frunte.
-Siiiii ai mai vazut ceva , il intreaba Dylan.
-Pai apoi ati luat o in brate si va ati dus in casa de acolo nu mai stiu nimic.Eu si Dylan eram pur si simplu uimiți ne uităm unul la altul si nu ne venea sa credem ce am facut.
-Dar nu inteleg ce este asa rău toata lumea va vede impreuna , va stiti de mulți ani iar familiile voastre se inteleg bine toata lumea stie ca sunteți mai mult decat prieteni stiti voi este chimie între voi , odată am auzit o pe mama domnișoarei vorbind cu mama ta Dylan despre voi doi si despre o eventuală nunta in viitor.
Cand am auzit asta am inceput amndoi sa râdem de mai aveam putin si ne tavaleam pe jos.
-Noi...si chimie între noi , spun eu râzând pana la lacrimi.
-Viitoare nunta , spune Dylan râzând .
-Niciodată !!!, spunem amandoi in acelasi timp.Mi am mutat privirea si l am vazut privinduma in ochii si avea privirea aceea care făcea sa îmi furnice tot corpul, ce se intampla cu mine nu am mai simtit asta niciodata mai ales cu Dylan.Între mine si Dylan nu a fost nicio data mai mult decat o prietenie frumoasa nu ne am sărutat niciodata si mai ales lucrul pe care l am facut aseară ,ma lasa si pe mine si pe el mască.Ce se intampla cu noi de fapt ce se intampla cu mine ,el are o iubita si eu sunt doar prietena lui.
-Hai Ailyn sa te duc acasa , aaaa si Jim sa îmi spui contul si sper ca treaba asta ramane între noi!
-Asa este sefu!
Mergem spre masina, si porneste motorul.
**
Drumul a fost scurt si cand am ajuns in curtea casei mele am zis:
-Aaaaa cred ca asta va ramane între noi , spun eu privind in jos.
-Ca multe alte secrete de fapt.
-Da exact , spun eu .
-Pai atunci vorbim maine , ii spun eu ridicanduma privirea care s a intersectat cu a sa.Simteam ca mai aveam putin si vomitam de câți fluturași aveam in stomac.
-Da vin maine pe la tine e ok nu ??
-Da sigur ,spun eu .
-Auzi tu e "chimie între noi", spune el zâmbind.
-Viitoare casatorie , spun eu zâmbind .
Am inceput amndoi sa zambim , s a apropiat de mine si mi a lăsat un sărut scurt pe frunte iar apoi am iesit usor din masina cand m am întors el a plecat repede ca de obicei dând muzica la maxim si lăsând in urma lui praful pietrisului care ma intoxica mereu.
-CE s a intamplat cu noi , spun eu rezemanduma de usa casei.
****
Pai asta este capitolul 3 sper sa va placă voi încerca sa vin cat mai curand cu următorul capitol.
Imi pare rău pt greselile din capitol dar cand voi termina cartea o voi edita.
*in poza prietenii lor.

Căsătorie De 9 LuniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum