Dupa 2 saptamani
Dylan p.o.v
De cannd m am trezit in patul acela de spital nu a existat o clipa in care sa nu ma fi gandit la Ailyn si bebelus .
La inceput totul a fost un adevarat mister , toata lumea era pe mine , imi puneau toti o mie de intrebari la care eu nu eram dispus sa raspund .
Singurul lucru care imi rodea sufletul era Ailyn .Si de parca nu ar fi fost destul de grava disparitia lui Ailyn , vestea ca nu pot merge o perioada pe picioarele mele din cauza comei m a facut sa urlu de durerea sufleteasca .
Nimic nu ma face sa ma simt mai rau decat sentimentul de neputința, ma simt total neputincios in fata tuturor .
-Hai ca o sa fie bine ai sa vezi Dylan baiete , vei merge pe picioarele tale cat de curand , ca mai apoi sa poti participa la gasirea sotiei tale .
Medicul rezident care m a ajuta cu exercitiile pentru picioare in ficare zi vorbeste cam mult si asta ma face sa ma desconcetrez din lupta mea interioara .-Sunt o leguma Jerry , tot ce pot face este sa vorbesc cu cei mai buni dedectivi din tara si cu prieteni buni de ai tatei , in rest ce , nici macar nu ma pot duce singur la baie de abia sa o pot cauta .
Dau cu pumnul in peretele din dreapta mea si tip de neputinta .Jerry este obisnuit cu iesirile mele , de altfel el si Alex sunt singuri care imi stiu micile scapari .
-Frate intr o săptămână maxim o sa poti merge cu ajutorul unui baston , iar atunci nimic nu te va mai opri sa o gasesti pe Ailyn , iar in plus dedectivi i au dat de urma Irinei .
-Degeaba Jerry , nu o sa spuna nimic , iar eu nu am nici o dovada cu care as putea sa dovedesc ca ea este rapitoare , chiar daca stiu ca este , cu primul picior pus jos din chestia asta ma voi duce sa o strang de gat .
Jerry bufneste intr un ras colorat iar eu ma stramb usor la el , nici nu vreau sa gandesc prin ce trece iubirea mea .
Poate ii este cald , sau frig , sau daca o tin nemancata sau fara apa
Doamne tine o bine pana ajung la ea , caci atunci o sa i omor pe toți.
Emir p.o.v
Stau de jumatate de ora si o astept pe Irina .
Trebuia sa vina de mult sa mi dea fica pt tot ce am facut .Ma simt ca o javra ordinara pentru tot ce i am facut fiintei care intr un scurt timp am inceput sa i impartasesc sentimente de iubire.
O iubire care nu mi va fi impartasita niciodata .
Vad cum in capatul strazi apar fetele mele .
De fapt fata mea , pentru ca Irina numai este de mult femeia mea .-Tatttiiiii
Imi vad printesa cum alearga spre mine si o cuprind in brate strans.
Aceasta incepe sa planga din cauza emotie , iar la randul meu lacrimile imi curg pe obraz precum unui copil .Simt cum puterile ma lasa cu totul, in sfarasit chinul meu s a terminat , in sfarsit imi tin fetita in brate.
In tot acest timp m am gandit doar la cum a trait fica mea , daca au ingrijit o bine , daca a mancat, daca a dormit bine , daca i a spus cineva povestea de seara asa cum faceam eu , daca a viasat urat si cineva era acolo sa o calmeze .
Cate griji au putut fi in sufletul meu de tata , dar acum tot chinul s a terminat totul a luat sfarsit .
Iar daca ar fi fost nevoie sa fac ce am facut pentru fata mea , as face o de mii de ori .Numai eu stiu cat m am chinuit in toata aceasta perioada sa o gasesc , sa o pot tine in brate , numai eu stiu cat de mult a durut sa stau departe de fiinta de care nu m am despartit inca de la nastera ei .
YOU ARE READING
Căsătorie De 9 Luni
RomanceAilyn studenta de 20 ani care are tot ce isi poate dori o persoana de la viata bani,prieteni,iubiti care vin si pleaca dar si o familie frumoasa a da sa nu uităm de cel mai bun prieten Dylan. Dylan student in ultimul an de 21 ani are prieteni ,bani...