Marele eveniment

3.2K 176 40
                                    

DIN PERSPECTIVA AUTOAREI

Poate ca au mai avut loc astfel de evenimente si in alte țări , case ,familii ....dar niciodata nu a mai vazut o asemenea zarva ...Nu cel putin in casa ei

Parul ii stătea lăsat pe ambii umeri , iar pijamalele lalai ii dadeau o usor stare de confort , usoara pentru ca stomacul care ii plângea de foamea o făcea sa -si ia toate gândurile da le pregatirile acestei nunți  si sa se gândească cum ar fii sa mănânce o porție mare si nesănătoasă de cartofi prăjiți de la primul Fast food din apropierea casei ei.

Isi freacă usor ceafa stand in fruntea scărilor , gandindu-se ca ar trebui sa se agite si ea mai mult pentru aceasta mascaradă. .....Ce naiba de cate ori avea ocazia in viata aceasta sa faca o nunta falsa .

Coboară usor treapta cu treapta si probabil l-ar cobora mai rapid daca nu se ciocnea cu cate o menajera grabita sa faca cate ceva pentru Mascarada ei ...pardon Nunta ei.

Mama ei era in mijlocul curții de unde gestiona intreaga mare de oameni ce arnjau florile , scaunele dar si mesele pentru marea ceremonie .

Intradevar tensiunea se simțea in aer , femeia ce ia dat viața nu-si mai simțea picioarele de la atâta forfata  prin intreaga grădina ....Nu a intrebat-o niciodata pe fica  ei de ce atata graba intre ea si Dylan .
A preferat sa fie tăcuta si bucuroasă pentru ea , isi dorea de cand a nascut-o si a tinut-o pentru prima data s-o faca fericita ..cea mai fericita .

Dar nu simțea ca a reușit,  probabil pentru ca a sufocat-o cu Dylan , dar ei i se părea bărbatul ideal , ar fi facut-o fericita cat ai clipi , in plus se cunostea de mult ce le mai trebuia , voia doar sa i faca nunta de vis pe car ea nu a avut-o de aceea nu-si mai simțea nici mâinile dar nici picioarele inca de cateva zile de cand a inceput pregătirile pentru cel mai fericit moment din viata ficei ei.

In timp ce femeia nu-si mai  vedea capul de treaba Ailyn tocmai ce-si făcuse o baie relaxată  cu multa spuma pentru a se destinde de tot ce se afla in perimetru casei ei.

-Nu-i asa ca se va termina cat ai spune peste , si ca mami nu va avea emotii cand va spune da ?

Isi spune femeia in timp ce-si mangaie abdomenul usor bombat.

Se întinde usor pe pat si se mângâie in continuare .
De cateva zile se gândea doar la el , la cum ar vrea sa fie langa ea .

Isi imagina cum ar fi sa fie un cuplu real ,sa se iubească ...sa il astepte noapte acasă cand vine de la munca , sa mănânce împreună , sa isi culce copii împreună, iar noapte sa faca dragoste pana dimineata , sa o iubească , sa o aliante , sa o rasfete.

Isi sterge usor lacrima care i-a alunecat pe obraz si s-a îndreptat  spre dulap de unde avea de gand sa-si îmbrace rochia.

A acceptat toate aranjamentele , si toata aceasta nunta pompoasa , dar cand a venit vorba de  machiaj , aranjatul părului si îmbrăcatul rochiei a preferat sa le faca singura.

Isi pune usor corsetul rochie , iar apoi fusta cu jupa , le netezeste usor cu palmele iar apoi se admira in oglinda,  ii plăcea rochia ei ....poate totusi sa si imagineze ca nunta asta e reală si ca Dylan se casatorestre cu ea din iubire .

Da ! ....
asta avea sa faca se gândea zambind ....Isi va imagina ca nunta e una reală si ca ea este  o mireasa fericita si emoționată.

Isi face un coc  simplu pe care si-l fixeaza cu putin fixativ iar apoi isi pune o floare alba in dreapta lui.

Se machează simplu  , iar apoi isi incalta pantofi .
Era simpla si frumoasa din punctul ei de vedere .

Face o piruetă usoara in mijlocul camerei si zâmbește fericita .....poate nu avea sa fie asa rau precum gândeste.

Căsătorie De 9 LuniWhere stories live. Discover now