Dupa ceva timp....
Ailyn p.o.v.
-Nu mai ai mult si o sa ti vina sorocul frumoaso ! ... cuvintele lui Margret parca ma trezsc la realitate si imi atrag atentia de la mangaierile liniștitoare pe care mi le ofera.
Incerc sa mi mut pozitia pentru a fi totul mai comod,din pacate solul este la fel de tare si rece in orice poziție as sta , iar faptul ca spatele imi da mii de junghiuri care se duc direct catre pantecele mele nu ma face dacat sa ma intristez si mai tare ,pruncul meu este atat de mic si de fragil , iar viata lui in acest moment este precum un fir de ața.
Faptul ca Margret, sotia bărbatului care trebuie sa ma pazesca si sa mi ofere hrana , mai vine din cand in cand in secret sa ma ajute cu anumite medicamete dar si haine menite sa mi faca traiul mai usor ,ma ajuta enorm .
- Stiu Margret, spun in timp ce imi inchid ochii la loc .
Ma simt epuizata , puterile mele s au dus de mult , de speranțe nici numai zic ...
Sunt precum un șobolan in cusca , numai tin minte nici macar cum arata razele soarelui , sau florile pe care le admiram mereu in gradina ,mirosul aerului proaspăt, glasul celor dragi ,Dylan ....
Dylan e .....e singura amintire ,singurul vis frumos care imi apare mereu in minte atunci cand imi inchid ochii .
-Scumpo ,va trebui sa plec ,cat de curand va veni iar scorpia aia care te tine aici iar dupa ce va pleca o sa ti trimt prin barbatul meu niste mancare adevărata ,nu ce ti da asta .
Ma uit la ea si parca nu o mai aud , parca cuvintele ei numai au sens ,parca totul este un mare coșmar, chiar este ..
-Hei ,nu ti pierde speranța,ti am promis ca voi da de soțul tau si asta voi face ,este greu pt o femeie ca mine sa dea de cineva mai ales cand trăiește prin pustietatile astea ,dar ti am promis fata draga , tu si pruncul tau ve ti fii bine !
Cuvintele ei sunt frumoase , chiar dulci le simt precum zahar pudrat pe deasupra sufletului meu amar .
-Du te Margret , nu vreau sa vina Irina si sa te gaseasca aici ,nu vreau sa patesti ceva din cauza mea , te rog du te .
Aceasta isi strange lucrurile in graba ,se apleaca usor desupra mea si imi saruta crestetul capului .
-Ramai cu Dumnezeu copila mea ! , o vad cum sa indreapta spre usa si ma simt de parca ma sufoc.
Iese din camera iar totul începe sa se invarta , aud un vag țiuit ce nu mi da pace ,si simt cum o caldura insuportabila imi cuprinde intreg pantecul , precum flacarile iadului .
Incerc sa mi calmez respiratia si sa mi mangai usor abdomenul dar toate acestea sunt total nefolositoare in momentul in care simt cum mii de cutite parca imi sfasie abdomenul iar un lichid precum apa se scurge pana la talpile mele .
Durerile incep sa fie din ce in ce mai mari iar panica creste din ce in ce mai mult .
-Margreeeeetttttttt !!, Margrettt!!!
Strigătele mele rasuna in ecou in intreaga încăpere fara ca nimeni sa ma auda.
-Ajutooorr ...Margretttttt !!
Simt cum un junghi puternic imi străfulgerare tot corpul iar lacrimile incep sa mi curga siroaie ,durerea este mai mare decat mi o închipuiam iar puterile parca ma lasa din ce in ce mai tare .
-Aaahhhh !!!
-Ajutooooorrrr , nasc ,sa ma ajute cinevaaaaaaa !
In acest moment imi doresc sa vina si Irina numai sa stiu pe cineva aici ,nu pot singura .
-Aaaaaaaaaa!!!! ,urletele mele de durere se aud atat de tare incat am impresia ca o sa crap peretii in jurul meu ,si as face o daca as putea , m as urca si pe ei numai sa numai simt aceasta durere ingrozitoare ce ma omoare.
- Doamneeeee!!!! Dumnezeuleeee !! Ajuta ma !!! Daca existi ajuta ma !
Imi cuprind pantecele cu palmele si incerc sa imi calmez respiratia ,direrile nu ma lasa si simt cum tot corpul incepe sa imi tremure precum o varga .
Doamne te rog ....
CITEȘTI
Căsătorie De 9 Luni
RomanceAilyn studenta de 20 ani care are tot ce isi poate dori o persoana de la viata bani,prieteni,iubiti care vin si pleaca dar si o familie frumoasa a da sa nu uităm de cel mai bun prieten Dylan. Dylan student in ultimul an de 21 ani are prieteni ,bani...