OO7

2.3K 328 12
                                    

Sora pov

"Urm..boleh kenalkan diri?" aku membetulkan beg sandangku yang semakin lama makin melorot. Sakit hati pulak dengan beg ni --"

"Say the name! Seventeen!"

"Seventeen leader, S.coups" Sekup ? xD

"Seventeen composer, Woozi"Rambut pink! cute..pendek..memanglah dia tinggi dari aku tapi er-

"Seventeen Jeonghan" Okeh..aku malas nak sambung ayat aku..and rambut dia...cantiknya!

"Gentlemen Joshua" Woah..senyuman dia...makkk cair aku..

"Annyeonghaseyo! Seventeen happy virus, DK!" Gummy smile

"Annyeonghaseyo, The8 imnida"C.U.T.E..!!!!

"Seventeen 10:10, Kwon Hoshi!!"vPatutlah 10:10..mata dia macam tunjuk no 10 kat jam. Kalau readers tak faham..sila tengok jam tangan atau jam dinding ><.

"Jun imnida.." Hmm..mcm mane nak cakap eh..terlalu perfect!xP

"Hip hop unit, Wonwoo"Suara dia..ohemji!!

"Annyeonghaseyo!! diva Boo is here!!!!" Seseorang mengetuk kepalanya. hmm S.Coups ?

"Betul-betul lah"

"Hehe Seungkwan imnida!" Pipi tembam. Cute.

"Seventeen visual, Mingyu"Tingginyaaa...handsomenyaa..warg!!!

"Seventeen hip hop unit member, Vernon..hi sis" Wargggg...kanapeee..handsome sangat..tapi malangnya nasib ku..dia lagi muda T^T

"Annyeonghaseyo! Seventeen maknae, Dino!" Dia menunjukkan tarian-uhh ntah aku tak tau tapi gempak!aku hanya mengukirkan senyuman.

Macam manelah aku nak jaga 13 manusia yang handsome plus cute plus a>\¢\|®_£=!!!!

End Sora pov

"Selain Vernon dengan Dino..siapa lagi muda dari saya?" Tanya Sora.Seungkwan mengangkat tanggannya.

"Me!!!!" Bajet speaking pulak dia -.-.

Sora hanya mengangguk, dia memandang sekelilingnya. Terasa kekok pula. Iyalah, dalam bilik ni dia seorang je yeoja..mane tak kekoknya.

"Ehem! so..saya yang jadi manager korang..ada apa-apa yang nak tanya?"

"Eh kejap!!! macam mana korang tau umur saya berapa?" Sambung Sora. Pelik, bila masa pula dia bagitau umur dia.

"Ada sorang staff ni yang bagi fail tentang noona" Kata Dino. Sora meng'ooh'kan saja.

"Noona..boleh tak saya panggil noona, noona?" Soal Dino.

"Awak dah panggil noona dah ponn..boleh" Sora ketawa kecil. Dino tersenyum malu.

"Oh lagi satu..boleh tak saya panggil aku-kau..saya tak biasa lah awak-saya ni" Seventeen mengangguk, sebenarnye diorang pon tak biasa awak-saya kecuali bila cakap ngan orang luar..Sora ni pun dah jadi manager diorang...tak biasalah bila cakap dengan manager saya-awak.

Tiba-tiba pintu dibuka. Semua memandang ke arah gerangan yang membuka pintu itu.

"Cik Sora..." Panggil Jaehi. Dia staff di pledis. Sora pergi kearah Jaehi.

"Ye??"

"Tuan suruh saya bagi jadual ni pada cik" Jaehi memberikannya kepada Sora.

"Lagi satu..tuan suruh saya bawak cik-" Belum sempat Jaehi menghabiskan ayatnya, Sora telah memotong.

"Tak perlulah cik cik bagai..panggil Sora jelah" Ujar Sora.

"Tuan suruh saya bawakkan awak tengok selok-belok bangunan ni" Sora mengangguk.

"Jom..eh kejap" Sora menoleh sikit ke belakang.

"Korang buat apa-apa jelah yang berfaedah..jadual korang start esok..bye!" Setelah berkata sebegitu, Sora terus keluar dari bilik itu diikuti dengan Jaehi.

Tbc

Being Seventeen ManagerWhere stories live. Discover now