Hoofdstuk 11

12K 542 66
                                    

Ik loop de oprit van Noah op. Ik druk de bel ik terwijl ik mij grote tas weer over mijn schoudersla. "BESTIE!" roept Noah blij terwijl ze me omhelst. Ik grinnik. "Hey No." "Kendall is er nog niet, haar voetbaltraining liep uit." legt ze uit terwijl ze de keuken in loopt. Ik plof neer in een van de barkrukken terwijl ik een snoepje uit de snoeppot vis. "Ik heb nog net op tijd een cheerleadtenue voor je weten te regelen." zegt ze trots. Ze tovert een tasje onder het aanrecht vandaan.

Ze tovert een rood met wit rokje en topje uit de zak. "Tadaa!" roept ze blij. Ik grinnik en pak het rokje uit haar handen. Jeetje, die is klein? "Welke maat is dit?" vraag ik. "34." zegt ze snel. "Dat pas ik nooit!" zucht ik. "Tuurlijk wel, kijk naar je strakje buikie." zegt ze wijzend op mijn buik. "Dit past me niet." "Wel trek maar aan." zegt ze. Ik zucht en verdwijn naar de badkamer.

Ik sjor het topje naar beneden. Damn hoe kunnen die meisjes lenig zijn is zo'n strak pakje. Ik zucht en loop de trap af. "Oh em gie Juul!! Het staat je fa-bu-lous!" zegt ze blij. "Ha-ha heel leuk." zucht ik sarcastisch. "Sorry hun." lacht ze. De bel gaat en Noah loopt de gang in. "Hey Ken!" hoor ik haar vrolijk roepen.

Kendall komt de keuken binnengelopen en barst in lachen uit. "J-jij... Oh.. gosh.. hilarisch!" lacht ze hysterisch. Inmiddels ligt ze op de grond met haar armen om haar buik heen geslagen. "Ha-ha." zucht ik sarcastisch waarna ik de trap op storm.

"Is it too late now to say soorryy? Yeahh I know that I let you down. Is it too late to say sorry nohow! Tuduu duu tuduu duuduu!" gilt Noah terwijl ze de popcorn in een schaal gooit. Kendall rolt met haar ogen en wikkelt het zwarte fleecekleed om zichzelf heen. Ik gooi mijn benen over haar schoot. Ze werpt me een boze blik toe maar laat mijn benen er toch op liggen. Ik pak een fleekleedje en wikkel mezelf erin als een rups. Noah geeft ons bak popcorn terwijl ze in de andere bank ploft.

"Frederiq wist niks over Kai en vreemd gaan." zegt Noah. "Je hebt het aan hem gevraagd?" vraag Kendall ongelovig. "Waarom niet?" vraagt Noah verward. "Noah! Kai is zijn beste vriend! Die vertellen elkaar alles sukkel." zucht Kendall terwijl ze zichzelf facepalmed. "Oh, maar hij heeft beloofd niets te zeggen!" zegt Noah snel. "Noah ik vertel jullie ook alles ook al beloof ik niks te zeggen." zucht ik. "Oeps."

Kendall's telefoon, die toevallig naast mij op de bank ligt, licht op. Ik pak hem op en zie dat ze een berichtje heeft gekregen van ene Sam. "Kendall wie is Sam?" vraag ik grijnzend. Haar gezicht betrekt. "Geef hier!" sist ze. Ik giechel en spring van de bank af. Ik ontgrendel snel haar telefoon. "AAH HOE CUTE HIJ VRAAGT JE OP EEN DATE!" gil ik blij terwijl ik de trap op ren. "JULIEHA!" gilt Kendall kwaad. "Kendall dit is zo cute! OMG hij is heeeeel cute. Kijk die wangentjes!" gil ik naar haar terwijl ik zijn profielfoto bekijk. "Ik zal even antwoorden op zijn berichtje." zeg ik terwijl ik de badkamer in vlucht en de deur op slot draai. Niet veel later hoor ik gebonk op de deur. Nadat ik een bevestigingberichtje heb gestuurd open ik de deur. "Zo dat is...." "JULIA!"

Ik lig op de grond met Kendall bovenop me. Zoals je misschien al gemerkt hebt ben ik niet de sterkste. Meestal wordt ik binnen no-time neergehaald. Ze trekt haar eigen én mijn telefoon onder me vandaan. "NEE!" gil ik dramatisch. "Ha-ha karma, ik wilde toch wel ja zeggen op de date." zegt ze lachend. "Oehoe Kennie is verlie-hiefd!" roep ik kleuterig. "Oh shut up fat-ass." lacht ze. "Wacht Ken, wat doe je met mijn mobiel?" vraag ik bang. "Ik stuur Valentine een berichtje." zegt ze geheimzinnig. "Nee alsjeblieft niet, oh god nee!" gil ik uit. Na een paar seconde klimt ze van mijn rug af. Ik zucht opgelucht en probeer mezelf overeind te trekken. Kendall werpt mijn telefoon in mijn handen. Ik bekijk het berichtje.

Julia: Hey! Ik vroeg me af of je zaterdag na de wedstrijd iets te doen had? X

Niet veel later verschijnen er twee blauwe vinkjes en 'aan het typen..' In het schermpje.

Valentine: HAHAHA wie is dit? Dat zou Julia nooit zeggen. XXXXXXXXX

Ik schud lachend mijn hoofd, wat kent hij me toch goed.

Julia: Oh.... Ik had er eigenlijk wel zin in maar oké, dan niet hè. Xjes
Valentine: oh hai Julia
Julia: hai
Valentine: hoe gaat het met jou?
Julia: prima.
Valentine: met mij ook. Thanks for asking.
Julia: np babe
Valentine: maar ehm heb je het al gehoord?
Julia: ik heb veel gehoord maar ik weet niet of je dat bedoeld....
Valentine: ik denk het niet....
Julia: nou ik ben benieuwd vertel!
Valentine: oh nu ben je wel enthousiast hè, tsss.
Julia: ha-ha ik ben altijd enthousiast. (Als het niet op jou draait.)
Valentine: ouch that hurts.
Julia: hihi, maar goed vertel!
Valentine: onze ouders hebben een kampeertripje gepland.

Ik kijk met open mond naar het schermpje. Wat?! Ik klik op het belicoontje. "Ze me dat het een grapje was." zucht ik hopeloos.

"Nope, jij en ik, gaan kamperen."

The badboy's little sisterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu