"Zach let op Lily! Waarom heb jij ooit kinderen gekregen?" roep ik hysterisch terwijl ik naar zijn dochtertje kijk die gevaarlijk heen en weer slingert aan het klimrek. Hij kijkt op en rent richting zijn drie jaar oude dochtertje.
"Misschien een betere vraag, waarom hebben wij nog geen kinderen?" vraagt Valentine terwijl hij zijn wenkbrauwen op en neer beweegt. "Houd je mond! Ik ben pas 25! Weet je hoe jong Sky was toen ze moeder werd?" zeg ik terwijl ik hem in zijn zij por. "23?" vraagt hij grijnzend. "Die reken talenten heb je van mij. Door mijn fantastische bijlessen." zeg ik trots. "Eigenlijk hebben we meer gezoe..." begint hij. "Sssst er zijn kleine kinderen bij." fluister ik.
Het is Lily's derde verjaardag. Ik als haar tante ben dol op haar. Ik kijk naar de kinderen die vrolijk aan het klimrek hangen en op het eenhoorn springkussen springen.
Ik ben dol op kinderen en ik zou heel graag zelf kinderen hebben maar dit is gewoon nog niet het moment. Ik ben net klaar met mijn studie. Ik heb een fantastisch droombaan bij Vogue als in tijdschrift Vogue. Ik ben in mijn moeders voetsporen getreed. Ik had het vroeger nooit gedacht, maar wat is dit een fantastische baan.
Ik heb een perfect leventje. Baan en mijn mannetje. Nee, we zijn nog niet getrouwd. We zijn verloofd. Over zeven maanden trouwen we op het strand. Ik heb mijn jurk al uitgezocht. Daarna gaan we op huwelijksreis naar Europa.
Parijs, London, Madrid, Rome, Berlijn, Amsterdam, een heerlijke stedentrip door Europa.
Ik had nooit durven dromen dat ik zo'n fantastisch leven zou kunnen lijden. Ik had ook nooit gedacht dat Valentine in dat plaatje te zien was.
"Hoe zou je hem of haar noemen?" vraagt Valentine terwijl hij zijn arm om mijn middel slaat. "Geen idee. Piper? Vicky? Oh oh! Shay! En als jongen? Jonas? Stephan? Ik heb echt geen idee. Ik heb nog geen tijd om daaraan te denken.
- 3 jaar later -
"Mama! Papa! Ik wil speluh!" gilt het kleine ventje terwijl hij mijn been omklemt. "Lieverd ik moet eten maken." zeg ik terwijl ik naar het pannetje wijs. "Maar ikke wil speluh." zegt hij terwijl hij zijn liefste blik op zet. "Ga maar aan papa vragen Lucas, ik kan nu echt niet spelen." zeg streng. "Oké! kraait hij waarna hij de keuken uit rent. "Paaapaaa, speluh!" hoor ik hem luid gillen. Ik grinnik en gooi de aardappelen in de pan.
"Schat! Lucas vraagt waar zijn Duplo blokken liggen?" gilt Valentine vanuit de woonkamer.
We hebben een penthouse in het hartje van New York. Het is een drukke stad. Nooit stilte. Lucas vind het hier fantastisch vooral de enorme speelgoedwinkels. Lucas is ook totaal niet geïnteresseerd in electronica. Hij speelt liever met Duplo en raceautootjes. Daar ben ik heel blij mee.
Hij is iets meer dan ander half jaar oud en praat al bijzonder goed. Hij houd van Mickey Mouse en Goofy. Een maand geleden zijn we met zijn zevenen, Valentine, Lucas, Zach, Skyler, Lily en hun één jarige zoontje Scott naar Disney World geweest.
Lucas had de tijd van zijn leven. Hij wilde met iedereen op de foto. Ik heb er een foto boek van gemaakt.
Voor later, om aan hem te laten zien. Ik hoop dat het niet zo'n rotpuber net als Valentine en ik wordt.
Ik heb zo'n medelijden met mijn ouders.
Lucas komt gillend van het lachen de keuken binnen gestormd met Valentine achter hem aan. "Jongens voorzichtig, hete pannen!" roep ik waarschuwend. Lucas schuilt gierend van het lachen achter mijn benen. "Jongens.." zucht ik waarschuwend. "Mamie papa is een gemenerik!" roept hij terwijl hij met zijn kleine worsten vingertje naar Valentine wijst. Ik grinnik en draai me naar hem om ik til hem van de grond en hij omklemt mijn nek met zijn kleine armpjes.
Valentine lacht naar zijn zoontje. "Natuurlijk ventje." zegt hij waarna hij zijn arm om ons beide heenslaat en me een kus op mijn haar geeft. "Papi, mami ik wil Frozen kijken." zegt hij wijzend in de richting van de woonkamer. Ik knik naar hem en zet hem op de grond. "Neem papa maar mee, ik maak het eten klaar dan kunnen we het op de bank opeten." Hij juicht vrolijk en stormt de keuken weer uit.
Wat ben ik blij met mijn twee mannetjes, en over drie maanden wordt daar een meisje aan toegevoegd. Ja, ik ben weer zwanger.
Piper is haar naam.
Valentine, Julia, Lucas en Piper.
Mijn gezinnetje is af. Mijn leven is perfect. Mijn droom komt uit.
En dat? Door een romantische cliché.
Badboy Valentine? Is de liefste vader die ik me ooit had kunnen indenken. En ook nog eens de liefste man van de hele wereld.Mijn man.
JE LEEST
The badboy's little sister
Teen FictionJulia, het zusje van dé badboy, Zach Martin. Samen met zijn beste vriend, Valentine, vormt hij het badboyduo van de school. Julia probeert zo ver mogelijk weg te blijven van de hele badboy situatie maar dat blijkt onmogelijk. Zo erg zijn badboys to...