Poďakovanie a fakty.

1.8K 140 26
                                    

V podstate ani neviem ako začať. Ukončila som svoj prvý príbeh resp. "knihu". Sama som neverila tomu, že toľko ľudí si ju prečíta. Nečakala som toľko ohlasov, komentárov a rozhodne nie toľko čitateľov. Poviem vám, že každá jedna správa, či komentár, či vote, ma vedeli tak postrčiť. Proste, veľa krát som nechcela dokončiť tento príbeh, myslela som si, že som zlá, že nepatrím medzi tie dobré. Nesmierne mi vedelo zlepšiť deň, keď mi jedna z vás napísala, že sa jej to páči, že mám pokračovať.

Musím poďakovať dievčatám, ktoré neustále komentovali každú jednu časť alebo ju aspoň lajkli. Vy viete, ktoré to ste. Nečakala som, že to bude mať až takýto (pre mňa) veliký ohlas. Ešte raz, vám za všetko ďakujem. Ono sa to povie, že je to maličkosť, ale písanie mi pomáha a ešte to, žesi to niekto číta a berie to za dobré, to mi pomáha ešte viac.

Práve začínam pracovať na novom príbehu, ktorý sa volá Môj svet. Ak sa vám teda môj štýl písania páči, ťuknite na môj profil a nájdete ho tam. Je to niečo iné ako toto, ale verím, že aj to vás zaujme. No a teraz by som rada prešla k tým faktom, aby ste aj vy vedeli ako som vlastne chcela počas môjho písania, aby príbeh vyzeral resp. skončil.

Začnime:

1. Martina som vôbec neplánovala sem pridať, ale prišlo mi lepšie nejak to zamotať a nie hneď prejsť na hotovú vec.

2. Jej sestra nemala byť vôbec lesba :-D chcela som to len trošku ochutiť a vytvoriť konflikt medzi sestrami.

3. Miša a jej sestra Jana sa nemali nikdy udobriť, ale predsa len rodina drží spolu.

4. Taktiež ich otec sa nemal vôbec ukázať, ale prišlo mi rozumné ukázať vám, aký je asi druhú rodič.

5. Povôdne som chcela, aby Miša Tomáša odmietla a Tomo by sa z toho zbláznil a zabil by sa, ale prišlo mi to príliš prehnané.

6. Tomo ju nemal podviesť, ale mali dokonalý vzťah a v každom vzťahu raz príde krach. Nie sme v rozprávke.

7. Najprv mali mať po škole spolu aj dieťa, mali sa aj zobrať, ale čo poznám prípady kamarátov, vždy im to nejak nevyšlo. Takže tento koniec som vzdala a poňala som to takto.

8. Tiež mi napadlo, že by Miša s Martinou mohla opäť spadnúť do drog, ale to by bolo už moc zvrátené :-D

9. Popravde Martina nebola ažt aká dobrá kamarátka, videli ste sami, že Miši nepomohla a neverila jej.

10. Filipa som tiež vymyslela, len tak náhodne. Ale prišiel mi to ako dobrý nápad. Nechcela som aby sa Miša s Tomom dali dokopy, aj keď asi podľa vás to bol dokonalý chlap.

11. Môžem vás uisti, že Tomo si určite našiel dievča, ktorá však nebolo ako Miša, ale rozumeli si, Taktiež sa s Mišou stretávajú ako dobrí priatelia a Filip je do Mišky zabuchnutý až po uši ako aj ona do neho.


Tak máte poslednú šancu mi povedať ako sa vám príbeh páčil, či ste sklamaní alebo nie. Tadádá. Takže koniec.Ešte raz, ĎAKUJEEEEEEEM!


Len priatelia?Where stories live. Discover now