Multimedia Gençlerimiz
"Lann benim mekanımda böyle bir olaya nasıl olurda cesaret edersin." Dişlerinin arasından konuşuyordu ve bir yumruk daha attı ben öyle kenarda şaşkın bir şekilde onları izliyordum. "Özür dilerim abi bidaha olmaz yalvarırım bırak gideyim." lafının üstüne ard arda iki yumruk daha yedi. Adamın dudağı ve kaşı patladı. "Emin ol birdaha yapamayacaksın" ve son yumrukla burnunun kırılma sesini duydum ve istemsizce çığlık attım. Çığlığımla çarpıştığım kişi yani buranın sahibi ateş adamlarını çağırdı ve "bunu götürün gerekeni yapın yoksa elimde kalacak" diyerek emir verdi. Adamlar ağzı burnu kan içinde kalan adamı yerden kaldırıp götürdüler.
Ateş bana yaklaştı soğuk bir sesle "iyimisin" diye sordu.
"Şey iyiyim yani sayenizde Ben çok teşekkür ederim hayatımı kurtardınız." Diye geveledim ateş bana dikkatlice bakıp "dikkat et ufaklık böyle yerlerde bu kıyafetlerle gezmek pek güvenli değil" deyip arkasını dönüp gitti. Ben öyle şaşkın şaşkın bakarken gamze ile bahar içeri girdiler.bahar "canım iyimisin aklımız çıktı bişey oldu diye" gamze "yerde kanlar var ne oldu burada ayrıca Ateş nie burdan çıktı neler oldu kızım ya anlatsana" diye soludu. "kızım bir nefes al ya izin versen anlatıcam" sonra başımdan geçenleri anlattım. Bahar "oha ya neler olmuş böyle" ve bana sarılıp "canımya kıyamam" sonra gamze sarılıp "ateş olmasaydı düşünmek bile istemiyorum." deyince bende "tamam kızlar gidelim artık" dedim. İçeri geçip çantalarımızı aldık siyah gözleri yine üzerimdeydi ona bakıp tekrar önüme döndüm ve oradan uzaklaştık.
---------------------------------------------------------Ateşin ağzından;
2 gün sonra maçım var ve biraz gidip barda kafa dağıtmak istedim içeri girdim ve kapıdaki görevliye bişey demeyi unuttuğum için aniden dönüş yaptım ve o anda birisiyle çarpıştım. eli ayağına dolaşan bir kızdı biraz inceledim zayıf uzun boylu mavi gözlü uzun saçları olan alımlı bir kızdı fakat diğer kızlardan farkı vardı. Ne bilmiyorum ama farklı geliyordu saf, temiz gibi.. "önüne baksana ufaklık" diye bağırdım. "Ö-Özür dilerim" diye kekeledi. Sadece süzüp arkamı döndüm ve bizimkilerin yanına gittim.
Arkadaşlarım benim can dostlarımdır en kötü günümde yanımda ailem yerine onlar vardı. Biri Mert delikanlı, ismi gibi mert bi adam. Diğeri tufan oda ciddi güvenilir ve bide ali var oda kendi aleminde bir çocuk bize oranla espirili sizin tabirinizle laylaylom bi okadarda iyi birisi..
Ali "oo beyimizde geldi" deyince mert "zevzeklik yapma lan" bana dönüp "hoşgeldin abi" dedi "eyvallah" deyip yerime oturdum. İçkim hemen masaya geldi içkimi yudumlarken gözlerim çarptığım kızın üzerindeydi. Siyah mini dar bir elbise giyinmişti tüm hatları belirgindi açıkçası güzel ve seksiydi. Ben ona odaklanmışken birden onun bakışları ile gözlerimiz buluştu ama o hemen gözlerini kaçırdı sanırım bu hali onu diğer kızlardan farklı kılıyordu. İçkimi yudumlarken alinin yaptığı Kötü bir espiriyle gözlerimi onlara çevirdim ali ile mertin tartışmalarını daha doğrusu atışmalarına gözlerimi devirdim ve tekrar bakışımı o tarafa çevirdim fakat orada yoktu. Etrafa bakındığımda gördüğüm şey ile gözlerim açıldı ve dikkatlice izlemeye başladım. Gerçekten baştan çıkarıcı bir dansı vardı. Etraftaki aç kurtlar onu seyrediyordu bu beni neden rahatsız etti bilmiyorum ama seyretmelerini istememiştim.
Sert bir şekilde baktığımda yerlerine geçiyorlardı ve bakışlarını gözlerimde hissettim ve yine bakışlarını kaçırdı ardından arkadaşına bişey söyleyip bardan çıktılar. Bizimkilere döndüğümde Ali ile mertin atışmalarına tufanda katılmıştı. Ali "Öyle değilmi abi bari sen söyle" deyince daha fazla kalamayacağımı anladım ve ayağa kalkıp "ben gidiyorum beyler" dedim. "abi nereye.." deselerde aldırmadım ve arabama binip eve gittim. Bir duşun ardından üstümü giyinip yatağıma girdim. Gözlerimi yummam ile iki çift mavi gözler aklıma geldi. Hemen gözlerimi açıp onu düşündüm ismini bile bilmediğim biri aklımı neden meşgul ediyordu anlamadım ama çarpıştığımızdaki an ve ufaklık dediğimde suratındaki ifade aklıma geldiğinde gülümsememe neden oldu. Sonra uykunun kollarına kendimi bıraktım.
Sabah uyandığımda üstümde bir ağırlık vardı. Aşağıdan ses geliyordu funda abla yine şarkı mırıldanıyordu. 'Funda abla haftada iki kez evime gelen yardımcı 35 yaşında iki çocuk annesi eşini trafik kazasında kaybetmiş ve çocuklarına kendisi bakıyor' Yataktan çıktım lavaboda işlerimi hallettim ve üzerimi giyindim. Aşağıya indiğimde funda abla "Günaydın hü-ateş evladım" dedi. Gülümseyip "Günaydın funda abla" "hadi geç masa hazır" deyince başımı salladım ve masaya oturdum. Kahvaltımı yapıp bitirdikten sonra arabama atlayıp spor salonuna gittim. Aksama kadar kum torbası ile çalıştım ve saat 20:00 olduğunu görünce hemen kendimi duşa attım üstümü giyinip arabama geçtim ve mekana sürdüm.
İçeri girdiğimde bizim grubun locamda oturduğunu gördüm. Oturup Mertin içkisini aldım ve bir çekişte bitirdim. "Hoşgeldin abi" dediler başımı salladım ve elimi kaldırıp içki getirmelerini isterken dans edenler arasında onu gördüm. Mini beyaz elbise giyinmiş arkasıda fazla açık.. İçkim geldiğinde onuda bitirip masaya koydum. tufan "abi hayırdır bukadar hızlı gidiyorsun" bisey demeden gözümü dans edenlere çevirdim ama o yokdu içimde anlam veremediğim bir sıkıntı vardı. etrafa bakındım ve ayaga kalktım "geliyorum" deyip kolidora geçtim ve o anda çığlık sesi duydum.
Hemen kapıyı kırdım ve gördüğüm manzarayla adamın üstüne atladım. Yumruğumu suratına geçirdim. "Lann benim mekanımda böyle bir olaya nasıl olurda cesaret edersin." Diye dişlerimin arasından konuştum ve bir yumruk daha attım. "Özür dilerim abi bidaha olmaz yalvarırım bırak gideyim." Demesiyle iki yumruk daha attım Adamın dudağı ve kaşı patladı. "Emin ol birdaha yapamayacaksın" ve son yumrukla burnunun kırılmasını sağladım yine vuracakken çığlık sesi ile adamlarımı çağırdım ve "bunu götürün gerekeni yapın yoksa elimde kalacak" dedim.
Yavaşca ona yaklaştım ve "iyimisin" diye sordum. "Şey iyiyim yani sayenizde Ben çok teşekkür ederim hayatımı kurtardınız." Dedi dikkatlice ona bakıp "dikkat et ufaklık böyle yerlerde bu kıyafetlerle gezmek pek güvenli değil" deyip oradan uzaklaştım. Hala İsmini bile bilmiyorum ayrıca ben gitmeseydim.. bunu düşünmeyi bırakıp bizimkilerin yanına geçtim bir içki daha bitirip başımı kaldırdım ve göz göze geldik gözlerini kaçırıp gitti. Arkasından bisüre baktım sonra Ali'nin kötü espirileri ile aklım dağıldı.
---------------------------------------------------------Zeynep'in ağzından
Taksiye binip oradan uzaklaştık. Bi süre sonra taksi durdu. Ücretini ödeyip indik ve eve girdik. Annemle babam baş başa yemeğe Babannemde arkadaşları ile çıkacaktı. belliki hala gelmemişler.
"Ben duşa giriyorum" başlarını salladılar. Odama geçip ayakabılarımı bi köşeye elbisemide bi köşeye fırlattım çamaşırlarımdan da kurtulup suyun altına girdim. Saatlerce duşun altında kalmış ve kendimle hesaplaşmıştım. Telefonumun sesini duysamda çıkmaya gücüm yokdu. Sıcak suyun yakarcasına bedenimi yalayıp geçmesi beni rahatlatıyordu. Uyuşturuyor gibi bir etkisi vardı. Düşünmemeye çalışsamda her saniye aklımın bir köşesinde akşam olanlar vardı.Kapının sesi ile kendime geldiğimde bornozu üzerime geçirdim ve banyodan çıktım. Ayağımdaki terlikler ile banyodan çıktığımda bahar ile göz göze geldim. Bakışları yüzümde dolaştı sonra "iyimisin canım" "iyiyim sadece yorgunum." Dedim "Tamam canım uyu dinlen sen Gamze de sen çıkmayınca gitti seni arayacağını söyledi." "Tamam bitanem ben onu ararım" yüzünde endişe vardı gülümseyip "gerçekten iyiyim uyursam kendime geleceğim" deyip göz kırptım. "Tamam canım ben odamdayım birşey olursa seslenmen yeter" " tamam kuzum hadi iyi geceler" " iyi geceler canım" deyip odadan çıktı. Pijamalarımı üzerime geçirip kendimi yatağa attım. Gamze'yi arayıp biraz konuştuktan sonra telefonu kenara koydum. Aklıma yine ateş geldi bana nie öyle bakıyordu ama ya o olmasaydı.. gözümden iki damla yaş geldi hemen silip aklımdan çıkarıp uykuya daldım.
Bu bölümümüzde böyle bitti bakalım gelecek bölümde bizi neler bekliyor:)
YOU ARE READING
Aşk İsyanı
Teen FictionAşık olursun fakat hep bir engel çıkar ve bir türlü kavuşamazsın. Bizim hikayemizde inatçı bi kiz ile sinirli bi çocuğun aşkı ile başladı ama hep acı çektiler. Bakalım bu aşkın sonucunda diğer aşıklar gibi vazmı geçecekler yoksa tüm zorluklara rağm...