Šťastné a veselé!! ♥ Užijte si tenhle krásný den líp jak já, protože ležení v posteli a čtení není zrovna to, jak se mají Vánoce trávit :D Ale věřím, že váš Vánoční den je perfektní ^^
Napsal jsem mu to. A pak si to vyčítal tak, jak si člověk může vyčítat, že někomu, kdo o něj absolutně nemá zájem, napsal, naznačil, že ho má rád možná víc, než je možný.
Nevím, proč jsem to udělal. Občas mám prostě takovou upřímnou psací náladu, kdy jsem schopen vyžvanit vše, co mi přijde do hlavy. Stává se to, když mám strašně dobrou náladu nebo na druhou stranu tu zlou. A já nevím, jaký případ to byl, když jsem si psal s Lukem. Nemám pocit, jako by to bylo něco extra, možná, že jsem prostě byl jen zoufalý.
Ale věděl to. Bylo to pár minut od toho, co jsem mu to napsal a já litoval, že se pomocí smsek nezobrazuje to pověstné zobrazeno, abych věděl, jak na tom jsem. Ale na druhou stranu, kdyby si to jen zobrazil a neodepsal, myslím si, že by mě to zničilo.
***
Napsal to. Netušil jsem, že to tak bude, dělal jsem si srandu a neměl jsem tušení, jestli on taky a teď se směje, že mu tak dlouho neodepisuju a přemýšlím nad tím, nebo to myslel vážně a teď hloubá v tom, že mu tak dlouho neodepisuju, protože si z toho dělám srandu s někým dalším.
A to já bych nikdy neudělal. Nemohl bych si dělat srandu z člověka, který má někoho rád, ať už je to kluk nebo holka, ať už má rád kohokoliv.
Láska je slepá, člověk si nevybere, do koho se zamiluje. Ale nikdy mě nenapadlo, že já bych mohl být objektem zájmu někoho, kdo není dívka. Cítil jsem se kvůli tomu prostě divně a hloubal jsem nad tím, co mu odepsat, protože jsem opravdu nevěděl, co by bylo vhodný. Nechtěl jsem mu ale neodepisovat vůbec, protože to by mohlo bolet. Jen jsem musel přemýšlet, co bylo vhodný napsat. Mezitím, co jsem přemýšlel, se čas přelil přes půlnoc a já z toho vybruslil elegantně, ačkoliv jsem věděl, že ne na dlouho.
***
Luke: Veselé Vánoce, cizinče
Automatická pračka: I tobě veselé Vánoce, Luku.
Luke: Můžeš mi věnovat jeden malinký dárek?
Automatická pračka: Podle toho jaký...
Luke: Potřebuju si tě na stálo pojmenovat v telefonu a napadlo mě, že mi řekneš, co je vhodný
Automatická pračka: Pračka už tě nebaví?
Luke: Nevystihuje tě to
Automatická pračka: Ještě aby jo, ehm
Luke: Co to jméno?
Automatická pračka: Miff, prostě Miff
Luke: Máš k tomu nějaký důvod?
Miff: Jo, ale nečekej, že se ho dozvíš v blízké době
Luke: Takže někdy jo?
Miff: Užij si Vánoce, Luku, já si jdu užívat rodiny... Mám tě rád :)
Luke: I já tebe mám rád, Miffe, krásný Vánoce
ČTEŠ
What If I fell in love with guy? [Muke]
FanfictionMiff: Ahoj, Luku Luke: Ehm, kdo jsi? Miff: Někdo, kdo na tebe nepřestává myslet. Luke: Trochu dlouhé jméno, neexistuje nějaká zkrácenina? Člověk si nevybere, do koho se zamiluje. Je to snad souhra náhod, možná osud, co člověka jinému připlete do ces...