PUAN ELANOR

31.8K 70 3
                                    

Puan elanor sedang menyapu sampah dihalaman rumahnya. Budak budak lelaki sebaya anaknya bersiul siul kepadanya. Tanda akil baligh mereka. Imaginasi melampau budak hingusan belasan tahun. Masakan tidak, walaupun umur puan elanor lewat 40an, tapi tubuh badannya masih seperti gadis 20an. Kacukan bunian agaknya puan elanor ini.

Dia tanpa suami lebih sudah 5 tahun. Namun, puan elanor masih tidak ingin mencari ganti sekalipun ramai laki laki yang sudi memperisterikannya. Dengan harta peninggalan suaminya yang banyak itu dia hidup dengan senang lenang.

Di kamarnya sudah ada robot seiras suaminya yang boleh membahagiakan dirinya. Robot itu dia beli semasa berkunjung di negara jepun. Segalanya mudah, semua data tentang mendiang suaminya telah diprogram ke dalam robot itu.

Robot itu boleh menjalankan segala tanggungjawab sebagai seorang suami termasuklah rutin malam di dalam "kamar". Semenjak memiliki robot itu, hidup puan elanor bahagia sekali. Sudah tidak perlu rasanya dia mencari laki laki lain sebagai pasangannya.

Kerana sudah tidak wujud laki laki sejujur mendiang suaminya itu.


PUAN ELANORWhere stories live. Discover now