Част 1

30.5K 632 18
                                    

Понеделник. Мамка му, мразя понеделниците. Тъкмо си се настроил за почивка през уикенда и хоп - отново трябва да гледаш шибаните физиономии на даскалите. Едновременно да таиш всичката злоба в себе си, но и да им се подмазваш, за да ти е вързана шестицата. В това училище не са важни знанията - важно е мнението на учителите за теб. Ако си черен в очите на някой даскал дори и да назубриш целия материал двойката не ти мърда. Понякога се замислям - струва ли си всичко това заради едната диплома..?
- Добро утро, г-це Грийн! - с мазна усмивка на лице продума Майкъл Джонсън - учителят по биология. Мразя този човек от дъното на черната си душа.
- Добро утро, г-н Джонсън! - едвам изрекох тези думи. Вътрешно ми идваше да му извия врата заради четворката на последния тест, но външно се усмихвах. Не мислете, че съм някаква злобна бунтарка - ни най-малко. Жизнерадостен човек като мен няма как да е бунтар. Просто училището убива желанието ми за живот.
След първия час се запътих към тоалетната, където срещнах най-добрата си приятелка - Мойра. Тя бе толкова добродушна - не мразеше никого, а училището за нея бе най-приятното занимание. Въпреки всичките ни различия я обичах.
- Хей, Джес, довечера в Джейкъб ще има купон! Там ли сме? - попита.
- Иска ли питане! Накъде без нас! - отвърнах и двете се засмяхме.
- Тогава до довечера! - каза и се затича по коридора.

*вечерта*
Оставаше час до купона, а аз още се чудех какво да облека. Бях решена да "забия" някого, за това търсех нещо, което да привлича вниманието. Спрях се на къса черна рокля, прилепнала по тялото, но все пак стилна. Комбинирах я с черни обувки на висок ток и малка чантичка с камъчета. Сложих лек грим, а косата си накъдрих и пуснах свободно. Когато бях готова се запътих към входната врата, където ме чакаше Мойра. Облеклото и бе страхотно - черна дантелена рокля, подчертаваща дупето и корема и, черни обувки и дамска чанта. Повикахме такси и се запътихме към къщата на Джейкъб.
Когато пристигнахме погледите на всички момчета бяха вперени в мен и Мойра, а зад нас се чуваха подсвирквания. Въпреки всички красавци, погледът ми се спря на страхотно момче с красиви очи и уникална усмивка. Веднага попитах Мойра кой е той, а тя отговори:
-Това е Камерън. Хубав е, но едва ли ще ти върже. Все пак пробвай, може да стане.
След тези думи взех чаша вино и се запътих към него. Той стоеше сам на бара и пиеше уиски.
- Хей! Приятно ми е, аз съм Джесика. - продумах и се усмихнах. Той впери погледа си в мен и с усмивка на уста каза:
-Аз съм Камерън.
Цяла вечер си говорихме. Усмивката му ме омайваше, а очите му.. ах, можех да се взирам с часове в тях.

*ГТ Камерън*
Ааа, тази е страшна! Това тяло, тези очи, тази усмивка.. Не е обикновено момиче. Трябва да я имам!

Здравейте хораа!! Това е новата ми история. Надявам се да ви заинтригува и да я следите. Кажете какво мислите, за да знам дали да продължавам. ✒

Sex toy | C.D.Where stories live. Discover now