C.6

5.2K 401 19
                                    

Malam..
Rumah Tzuyu..

TZUYU POV

selesai makan malam aku dengan Namjoon pergi ke 7e untuk membeli pembalut tangan sebab tangan Namjoon terseliuh.Selepas beli barang tu kami terus pulang kerumah kerana sudah lewat makan..

Sebelum tidur aku akan ulangkaji pelajaran dulu.Aku rasa dah lama sangat aku belajar ni,aku pun mengambil keputusan untuk tidur.Aku terus menghempaskan tubuhku di katil..

"Aduh!!lupa basuh muka pula"aku menepuk dahiku lalu bangun menuju ke tandas..

Semasa aku sedang membasuh muka,tiba-tiba teringat pula kes pagi tadi masa budak pendek tu kiss pipi aku.Aku terus mencapai pembasuh muka ku dan memicitnya kuat sampai krimnya keluar banyak.Bukan apa rasa geli kot bila dia kiss aku entah apa lah dia makan sebelum dia kiss aku.Takpe Tzuyu cuci,cuci dan cuci lagi.Bila aku rasa muka dah bersih baru aku membasuhnya menggunakan air..

SKIP

"Park Jimin.Kim Taehyung"jerit seorang cikgu disiplin dengan tangan kanannya ada rotan..

Jimin yang sedang menyonteng dinding terhenti begitu juga dengan V yang turut serta menyonteng..

"Ikut saya ke pejabat sekarang.."katanya.Jimin dengan V pun ikut cikgu disiplin tu pergi ke pejabat.

****

"Ni semua salah kau.."marah V sambil mengemop lantai berdekatan tangga..

"Kau salahkan aku??kau sendiri yang nak join tadi kan.."balas Jimin yang tidak mahu kalah..

"Kau cakap apa tadi dekat aku??kau cakap dekat aku 'kau conteng je sesuka hati kau,ni kan sekolah appa aku'.Erghh dasar budak pendek"bebel V yang tidak puas hati..

Mop di tangan Jimin di buang ketepi.Kolar baju V di cengkam kuat dan menolak tubuh V kebelakang dan kembali mengemop..

V memandang Jimin lama.Tiba-tiba dia mempunyai niat jahat terhadap Jimin.Dia berjalan mengambil baldi kecil yang berisi air kotor berjalan menghampiri Jimin.

"Jimin-ah.."panggil V pelan.Jimin memusingkan badannya menghadap V.Matanya membulat apabila V cuba untuk menyimbah air kotor tu kearahnya.Dengan cepatnya dia menghalang tangan V dari menyimbahnya..

"Yah!!!kau nak buat apa huh???"geram Jimin sambil tolak menolak untuk merebut baldi tu dan tidak sengajanya kaki Jimin tersadung dan baldi yang berjaya di rebutnya tumpah kearah tangga..

"OH MY GOD!!"serentak Jimin dengan V apabila air kotor di dalam baldi tu terkena seseorang yang sedang menaiki tangga untuk menuju ke kelasnya..

Pelajar yeoja tu terkejut apabila tiba-tiba air jatuh kearahnya.Dia mengelap mukanya menggunakan tangan dan mendonggakkan kepalanya keatas untuk melihat siapa budak bertuah yang simbah dia..

"Park Jimin.."jerit yeoja tu..

"Bukan aku tapi d--"kata Jimin terhenti apabila dia perasan V sudah lari menyelamatkan dirinya..

"Tak guna punya alien.."omel Jimin dalam hati..

"Tzuyu bukan aku yang buat.."ucap Jimin takut.Tzuyu hanya diam.Dia berjalan menuju kearah Jimin di tingkat atas.Tiba di hadapan Jimin dia terus menarik telinga Jimin ganas..

"Yah!!appoyo.."jerit Jimin kuat.Tzuyu melepaskan tangannya dari telinga Jimin..

"Kau buat apa ni huh??"marah Tzuyu sambil bercekak pinggang..

"Bukan aku tapi V"balas Jimin ringkas..

"V??kau jangan nak salahkan orang lain ehh kau je yang ada dekat sini.."geram Tzuyu kerana Jimin cuba untuk menyalahkan V..

I'm NOT Single! | PjmWhere stories live. Discover now