Запознай се с Bangtan-Boys23

314 25 5
                                    

Въпрос: Разкажи ми за себе си.

Отговор: Казвам се Виктория. Почти на 14 съм. От Велико Търново. Любимите ми цветове са черното, сивото и червеното. Обичам да чета, но най-вече обожавам да пиша. Любимата ми храна са спагетите. Аз съм доооста срамежлива, добра, интелигентна, но ядосам ли се ставам зла. С кестенява коса съм и с кафяви очи. През свободното си време пиша истории, слушам музика или правя трейлъри. Това е общо взето за мен

Въпрос: 10 факта за теб?

Отговор: Ох, това ще е трудно, но ще ги изброя.

1. При първо впечатление съм безобидна, но след няколко часа се чувствам в свои води (когато се запознавам с нови хора)

2. Правя най-различни щуротии- боядисвала съм си косата в зелено, русо, червено и т.н. Приличах на еднорог :D.

3. Обичам гъби, но само когато са на пица. 

4. Винаги когато се събуждам съм кисела и не знам на кой свят съм, а и също в главата приличам на проскубана кокошка.

5. Играя видео игри само когато братовчедите ми (които са момчета на по 30 са на гости).

6. Понякога си пея под душа или както аз го наричам "врякане" :D.

7. Ежедневната ми прическа е конската опашка, а ежедневното ми облекло са дънките, клиновете, тениските, блузите и ризите. Падам си по мъжките (ако мога така да ги нарека) облекла.

8. В скоро време се запалих по селфитата. И затова винги когато ми скимне си правя най-щури или най-обикновени. Зависи и от настроението ми.

9. Пиша какви ли не истории. От рандом до яаои и boyxboy. За тези, които не знаят какво са яои и boyxboy жанровете- това са истории за гейове (дано не ме помислите за ненормална)

10. Винаги обичам да яма за закуска филия намазана с течен шоколад (за предпочитане Nutella) или палачинки с шоколад (пак Nutella).

Въпрос: 5 Качества , които харесваш и 5 които не харесваш в себе си.

Отговор: Нещата които не харесвам в мен са:

1. Доста съм наивна.

2. Понякога съм огромен егоист ( и се старая да премахвам това качество у себе си) 

ИнтервюWhere stories live. Discover now