Запознай се с Vmarch

31 2 0
                                    

Въпрос: Разкажи за себе си.

Отговор: В момента следвам Българска филология в Софийския университет. Именно любовта ми към книгите и писането ме подтикнаха да запиша тази специалност. Интровертна личност съм, но въпреки това съм отворена към нови запознанства и съм доста разговорлива, когато се намирам около хора, с които се чувствам комфортно. 

Въпрос: 10 Любопитни фактa за теб

Отговор: 1. Не обичам да излизам навън, предпочитам да седя на някое топло, уютно затворено пространство, където няма прекалено много хора.

2. Имам фобия от кучета (но обожавам котки)

3. Слушам музика навсякъде и по всяко време.

4. Егоистка съм и не ме е срам да го изкрещя високо.

5. Любимият ми сезон е лятото.

6. Мразя неочакваните промени

7. Обичам всичко да ми върви по план - да следвам онова, което съм си запланувала за деня без никакви непредвидени отклонения

8. Винаги се събуждам преди алармата.

9. Не повдигам или да се намесвам в проблеми

10. Тези факти си ги изтисках от пръстите

Въпрос: Пет факти, които харесваш и пет, които не харесваш в себе си.

Отговор: Положителни качества:Добродушна съм, винаги съм готова да помогна, може да ми се разчита, отговорна съм, държа на близките и приятелите си. 

Отрицателни: Крайно самокритична съм, което довежда и до второто - перфекционистка съм, понякога говоря прекалено много, емоционална съм, но за сметка на това съм се научила да прикривам много добре чувствата си.

Въпрос: Какви са твоите предпочитания за идеален характер?

Отговор: Идеално неидеален.

Въпрос: През свободното си време, освен писане, какво друго правиш?

Отговор:  Покрай университета не ми остава почти никакво свободно време. Обикновено се прибирам някъде между 17:00 - 19:00 ч и останалото време го запълвам с учене, но в онези моменти, когато имам нужда от почивка гледам клипове в YouTube, филми и сериали, слушам музика или подкасти, чета.

Въпрос: Откога пишеш и кое е първото нещо, което си написала?

Отговор:  Пиша откакто се научих да пиша. Не помня какво точно съм писала, най-вероятно някакви стихчета и разказчета.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Dec 19, 2019 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

ИнтервюDonde viven las historias. Descúbrelo ahora