Запознай се с VanessaRevenge21

106 10 7
                                    

Въпрос: Разкажи за теб.

Отговор: Ами какво да ти кажа ... Аз съм нормално момиче на почти 13 години. Столичанка съм, но това не означава, че съм някоя префърцунена лигла, напротив. Няма абсолютно никакви симпатии към контенето и сремежа си да съм перфектна. Изглежда съвсем нормално и се старая да не се набивам прекалено много на очи. Винаги съм била срамежлива и несигурна .Бих се описала като доста странен човек. Характера ми е доста по-различен в сравнение на този с останалите. Отличавам се от връстниците си . Преживях неща които ме накараха да сменя мисленето си върху живота дръстично. Много често оставям впечатление у хората, че съм мрачен човек, трудна за разбиране или иначе казано различна , но съм свикнала. Всъщност донякъде може и да са прави. Често се замислям и осъзнавам, че света е най-голямата борба за живот. Не се оставям на случайностите .Обаче каквито и усилия да полагаш винаги ще се окажеш на дъното , а онези хора които не заслужават и най-малка капка възможност ще са над теб. Нещата които правя са напук на живота, съдбата и всички. Не се вълнувам от хорското мнение, аз съм такава каквато съм и такава и ще си остана . Ако някой иска да ме промени ще се нуждае от много късмет. 

Въпрос: 10 факта за теб ?

Отговор: 1-Настроението ми се мени постоянно

2-Манияк на тема музика

3-Обичам да танцувам

4-Досега не съм се влюбвала никога , макар да обичам романтиката

5-Харесвам няколко изпълнители за който никой не знае, но ме е срам да си призная защото смятам, че ще бъда подигравана

6-Макар да съм на 13 понякога когато се отпусна мога да се превърна в същинско дете - няма да ми пука за нищо , само да се забавлявам.

7-Няма смелост да изкажа това което мисля

8- Много съм устата

9- Нямам никакво самочувствие

10-Страх ме е да покажа на всички коя съм в действителност

Въпрос: Може ли да кажеш пет неща , които харесваш и пет които не харесваш в себе си ?

Отговор: Първото нещо което бих казала, че харесвам в себе си е ината ми. Много често дори да не мога нещо правя всичко възможно за да успея да го направя .

Второто нещо което харесвам в себе си е, че съм много устата.

Имам случаи в които ,ако някой ме предизвика превъзмогвам притеснението си и го карам да замълчи на база думи.

ИнтервюWhere stories live. Discover now