ТРЕТО МЯСТО: crazy-mofo11

77 10 0
                                    

Историята е на трето място в категория Романтика.

Статус Разбито Сърце.

Въпрос: Как реши да участваш в конкурса?

Отговор: Бях се записала на Watties Awards, но установих, че не мога да участвам с история на български. След известно време някой ми прати съобщение за Watties Bulgaria и реших да се пробвам.

Въпрос: Как се появи идеята за "Статус Разбито Сърце"?

Отговор: Спомням си, че бях разстроена заради едно момче. И един ден просто си помислих "Ами, ако опиша чувствата си в един дневник?". Не го направих, но скоро след това реших да напиша история за момиче, което прави точно това, и то не само за едно момче.

Въпрос: Имаше ли някакви глави или моменти, когато се затрудняваше да пишеш?

Отговор: Да, определено имаше. Затова някои глави са малко блудкави и недоизпипани.

Въпрос: А когато пишеш историята някой помагаше ли ти или идеите идваха сами?

Отговор: Никой не ми е помагал. Вдъхновявах се от това, което ми се случваше, от това, което четях и от музиката, която слушах.

Въпрос: Имаше ли някой, който те мотивираше?

Отговор: Да, това несъмнено беше AlexandraAngelova. Тя през цялото врече четеше и коментираше. И то не само с "Браво!", което изключително много оценявам.

Въпрос: Коя е любимата ти част от книгата?

Отговор: Момента, когато Блейк се качва на последния самолет за Австралия, среща се с Люк и започва да се вайка "Боже, какво направих?! Ами ако поиска да излезем на среща?!"./

Въпрос: Отначало имаше ли някакви очаквания?

Отговор: Не, отначало нямах никакви очаквания. Започнах да пиша просто за да се забавлявам и да споделям това, което чувствам.

Въпрос: Как се почувства, когато разбра, че си сред победителите?

Отговор: Бях много развълнувана. В началото не осъзнавах какво се случва, но когато разбрах, едвам се въздържах от това да започна да скачам и да викам. Бях много щастлива, че някой е оценил работата ми!

Въпрос: След тази победа определяш ли се, като успял писател(поне горе-долу)?

Отговор: Не. За мен победата е стъпка към успеха, но сама по себе си не значи, че си успял.

Въпрос: Може ли да се опишеш с един-два цитата( няма значение, дали са твои или не)?

Отговор: "Радвай се на малките неща в живота, защото един ден, когато се върнеш назад, ще разбереш, че точно те да били най-големите"

"10% от живота са породени от това, което ни се случва, и 90%- от това как реагираме в дадена ситуация."

Въпрос: Може ли да разкажеш малко, за книгата?

Отговор: "Статус Разбито Сърце" разказва историята на Блейк Самърс, едно най-обикновено момиче, което преживява трудности в любовта. Тя решава да запише всичко, което чувства в дневник, който нарича "Списъка". Когато той е почти изпълнен с неуспешните й връзки, тя започва да губи надежда, че някога ще познае любовта. Но дали пък последната страница няма да е за нейния Единствен?

Въпрос: Имаш ли идеи, за нова книга?

Отговор: Да, имам идея за нова книга. В момента работя по нея и скоро ще я пусна, надявам се.

Въпрос: Разкажи ми, за настоящия ти живот.

Отговор: В момента съм на 13. Живея в София и уча в частно училище. Когато не уча, пиша стихотворения или разкази(понякога и книги) и превеждам разни текстове. През останалото време чета. И така минава почти всеки мой ден.

Въпрос: А как си представяш бъдещето си?

Отговор: Мечтая си да се занимавам с писане професионално, да издавам книги, които да вдъхновяват... Искам да имам и семейство- съпруг и две или три деца. Което стане първо, няма значение.

Въпрос: Има ли нещо, което искаш да добавиш?

Отговор: Писането е моят начин да изразявам чувствата си. То ми помага да изкажа своето мнение, да направя така, че гласът ми да бъде чут, посланието ми да бъде разбрано. Не съм много добра в говоренето и трудно споделям нещо гласно, но седна ли да пиша, всичко е различно. Мога да кажа всичко, което искам. И не се притеснявам да го направя.  

ИнтервюWhere stories live. Discover now