3.2

7K 376 86
                                    


WOAH , KAIP GREIT NAUJA DALIS . 


NAUJA DIENA 09:04

Buvau atsikėlusi jau aštunta valanda , bet per mintis aš jau valanda guliu lovoje ir stebiu tuščia vietą , šalia savęs . Aš vis dar sušiktai jį myliu . . Aš nežinau ar kada nustosiu jį mylėti . Aš labai jį myliu ir tiesiog man skauda . Man sušiktai stipriai skauda . Negaliu apsimetinėti , kad man viskas gerai . Aš jo pasiilgau . Sukūkčiojau tyliai į pagalvę ir negalėjau savęs sustabdyti . Visos tos emocijos kurias laikiau , dabar išsiveržė . Nežinau ar aš garsiai verkiau ir prižadinau kažką , bet pasigirdo beldimas į duris .

-Atrakinta .

Pabandžiau pasakyti įprastu balsu , bet jis sudrebėjo . Atsisukau į duris , kai išgirdau jas atsidarant . Tai buvo Amanda . Ši norėjo kažką pasakyti , bet pamačius mane visą nusiverkusia , priėjo ir prisėdo šalia .

-Pasakok .

Papurčiau galvą ir atsisėdau .

-Nelaikyk savyje ir ne užsidaryk .

Man bus nuo to tik geriau .

-Aš ne-galiu . Aš jo pasiilgau , Amanda .

Aš sukūkčiojau ir ji mane stipriai apkabino . Dabar nerūpėjo ar tėtis mane girdi , verkiau , o galbūt aš net rėkiau . Bent namuose galiu būti be kaukės .

-Praeis , greit viskas praeis .

Amanda glostė man nugarą ir ramino . Aš išverkiau viską ir man pasidarė kiek lengviau . Amanda nuvalė mano ašaras ir nusišypsojo .

-Apačioje tavęs jau laukia svečiai . Susitvarkyk ir nusileisk .

Linktelėjau ir ji paliko mane vieną . Išsitraukiau juodas timpas ir platu pilką megztinį . Nuėjau į vonią ir persirengiau . Nusiploviau savo veidą ir šiek tiek pasidažiau , kadangi pas mane yra lankytoju . Pažiūrėjau į veidrodį ir makiažas puikiai paslėpė mano paraudusias akis .

Lėtai nusileidau į apačią ir nusišypsojau , įėjusi į svetainę . Tai buvo Tomlinson'ai . Aš vakar parašiau Troy žinutę , kad turiu jiems pasakyti kai ką svarbaus , o jis pranešė , kad norėtu mane aplankyti ir pakviečiau juos į svečius .

-Mieloji .

Johanna atsistojo ir mes apsikabinom .

-Ačiū , kad atvažiavot .

Nusišypsojau ir apsikabinau su Troy . Prisėdome svetainėje prie stalo , o Amanda mums pateikė sausainių , pyragėlio ir arbatos .

-Kaip sekasi jums? –pasiruošiau arbatą ir pakėliau akis į Hanna .

-Oj mums viskas gerai . Aš labai laiminga , kad mūsų nepamiršai . O kaip sekasi tau , širdelė? –Hanna .

Aš atsidusau ir Amanda paglostė man nugarą . Nusišypsojau sutrikusiems Troy ir Johanna'i .

-Aš laukiuosi ..Louis vaiko .

Troy išpūtė akis , o Hanna išsižiojo .

-Ar-ar tu teisi ? Tu tuo įsitikinus ? –Hanna .

-Selena vakar gavo laišką iš ligoninės , nes ji įtarinėjo tai prieš savaitė , bet nebuvo tuo tikra . Vakar gavome laišką , aš perskaičiau , o Selena sužinojusi universitete apalpo . Ją išvežė į ligoninę ir daktarai pasakė , kad tai tiesa. –Amanda .

-Ar tas šunsnukis žino ? –Troy .

Aš papurčiau galvą .

-Ir šiaip norėčiau , kad jam nieko nesakytumėt , nes pranešti norėčiau pati . Jums pranešiau ne dėl to , kad imsiu ten koketuoti pinigais ar kaip ten elgiasi pamišusios merginos , bet dėl to , kad pas mane auga jūsų pirmas anūkas ir man reiškiat kai ką daugiau , nei įprasti žmonės . –nusišypsojau .

Tai Ne Žaidimai (III)Where stories live. Discover now