3.12

6.1K 336 17
                                    


Dar karta nusijuokiau , kai Louis savo telefone rinko Zack numerį . Su nugara kritau į lovą ir netrukus pasigirdo signalas .

-Tu be reikalo naudoji sąskaitos pinigus . –prunkštelėjau .

-Ne be reikalo .

Louis bandė apsimesti pyktu , bet spėkit ar jam pavyko? Nelabai .

Zack : Alio .

Louis : Aš tave pakasiu po žemę , jei dar parašysi mano mergaitei .

Zack : Turi omeny Selena ?

Louis atsisuko į mane , o aš vaidinau , kad miegu . Paeina kartais .

Louis : Yeah duuuh . .

Zack : Žinai , kad negali jai nurodinėti su kuo ji gali bendrauti ir su kuo ne?

O šūdas .

Louis : Ė tu šūdmaly , tu tikrai prašaisi būti pakastas po žemė .

Pramerkiau akis ir atsisėdau . Mes turime užgesinti ugnį , kol ji neišsiplėtė .

Zack : O tu didini tikimybė prarasi svarbiausia dalyką pasaulyje .

Louis : Tik tavo svajonėse , žmogau .

Jis numetė ragelį ir įsikišo telefonus į kišenės . Jis rimtai ( bet nepavyko jam rimtai ) žiūrėjo į mane .

-C'mon padaryk savo ta firminė šypsenėlę . –suzyziau .

Jis nusišypsojo ir aš vėl kritau į lovą.

-Aš miriau .

Jis čiupo mano kojas ir prisitraukė prie savęs .

-Tu mano .

-Ir visi tai žino . –ištiesiau ranką , ant kurios buvo žiedukas.

Jis užgulė mane ir sukando mano kaklo odą . Sukandau lupą , kad nesuklykčiau , bet tuo pačiu neišleisčiau ir aimanos .

-Aš niekam tavęs neatiduosiu , kad ir tu norėsi . Užrakinsiu rūsį ir laikysiu visą amžinybė .

-Oho Louis . –nusijuokiau ir apkabinau ji per kaklą –Be to aš nenusiteikusi užsiiminėti seksu .

-Ar tu rimtai tai ką tik pasakei? –jis pakėlė galvą ir mūsų nosis lietėsi .

-Taip . Jaučiu sunkuma pilve , nors tai normalu , nenoriu rizikuoti . –menkai šyptelėjau .

Jis nenoriai linkteli ir pakšteli į lupas .

-Nors išsimaudyti kartu?

Aš nusijuokiau .

-Prižadu laikysiu Tommo prie savęs .

Louis atrodė kaip vaikas .

-Gerai jau . Eik paruošk vonią , o aš sutvarkysiu balkoną .

PO SAVAITĖS

ANTRADIENIS 10:08

Aš vėl įėjau į direktoriaus kabinetą ir jis davė leidimą atsisėsti .

-Tai dėl Louis , tiesa? –atsidusau .

Jis linktelėjo ir pastūmė man mano seną tvarkarašti .

-Manau reikalai susitvarkytu , jei grįžtum į visas paskaitas kartu su juo .

-Bet .. gerai .Tai gi nuo šiandien man jau eiti į šias paskaitas?

-Taip . Ačiū , kad padedi . –jis atsistojo .

-Ačiū , kad duodat jam šansu pasitaisyti . –šyptelėjau .

Jis atidarė duris ir išėjau . Pažiūrėjau į tvarkarašti ir aš vėluoju į sociologija . Oho . Pasiilgau James Ganer . Įėjau į auditoriją ir visi žvilgsniai į mane . Priėjau prie Mr.Ganer stalo ir ištiesiau lapą nuo direktoriaus .

-O aš tavęs jau pasiilgau Mrs.Gomez . –jis nusišypsojo .

-Pasiilgot ramybės? –nusišypsojau .

-Na taip . Daryk ką nors . Veiksmas –reakcija .

-Būtinai .

Grįžau į savo sena vietą ir sulaukiau visų dėmesio .

-Kas sugrįžo . –Louis .

-Aš tave nužudysiu , jei dabar kalbėsi ir man nieko nepapasakosi per pertrauką , ką išgirdai per šia paskaitą .

Visi nusijuokė , o Louis pakėlė rankas ir sutelkė dėmesį į Mr.Ganer .

Po paskaitų aš buvau pas Louis . Kol jis buvo priverstas mokintis , aš google'i ieškojau kažko , kas man paaiškintu kas yra Louis . Radau viena straipsnį , jog jauniems tėvams gali sutrikti psichika . Reiškiasi , kad Louis nenori vaiko arba yra nepasiruošęs tam . Klausimas : kaip ji priversti su manim pasikalbėti? Viskas taip knisa . Kodėl jis negali būti lengvesnio charakterio ? Kodėl jis turi būti toks Bad boy? Nėštumas taip pat knisa . Aš dabar suvalgau ne du mėsainius , o keturis . Į dieną valgau ne tris kartus , o penkis . Priaugau penkis kilogramus ir pilvas jau yra išsikišęs , nors dar tik du mėnesiai . Lapkričio pabaiga . Artėja Kūčios , Louis gimtadienis , Kalėdos ir nauji metai . Žinoma liko man mėnuo iki mokslų pabaigos universitete . Šūdas .

Pasisukau kėdė į Louis , o jis skaitė mano užrašus . Jis pajutęs mano žvilgsnį , atsisuko į mane .

-Kas?

-Dėl buto .

Louis užvertė mano sąsiuvinį ir pakilo nuo lovos . Jis pakėlė mane nuo kėdės ir pats atsisėdęs , pasisodino mane ant savęs . Jis suvedė kažką per kompiuterį ir išmetė daug butų nuotraukų . Oh . Louis įrašė tam tikra sumą , vietą , bei būseną ir išmetė tik dešimt butų .

Susiraukiau dėl skausmo pilvę ir pridėjau ranką . Aš maniau , kad tai normalu kartais , bet skausmas didėjo ir greitėjo . Saremiai tikrai dabar negali būti .

-Louis . –susiraukiau .

-Šitas neblogas.

-Louis man skauda .

Susilenkiau iš skausmo .

-Šūdas , kas vyksta?

-Nežinau Louis , kažkas blogai su vaikeliu .

Louis greit atsistojo ir pasodino mane ant kėdės . Jis čiupo mano raktelius ir savo telefoną . Jis pakėlė mane nuotakos stiliumi ir greitai išnešė ir bendrabučio . Aš jaučiau drėgnumą apačioje ir skruostus jau plovė ašaros . Aš negaliu jo prarasti ..


Tai Ne Žaidimai (III)Where stories live. Discover now