RYTAS 09:59
Man panižo akį ir pasikasiau ją . Pramerkiau lėtai akis ir nusišypsojau langui , per kurį pamačiau krentančias snaigės .O taaaip . Pasukau galvą į kitą pusė ir mano šypsena dingo . Lovoje buvau tik aš , o Louis nei ženklo . Nesakyk Dieve , jog aš viską sapnavau . Atsisėdau ir apsižvalgiau . Tikrai . Čia nėra nieko . Atsidusau ir užsidengiau veidą . Tas sapnas buvo toks . .nuostabus .
Suurzgiau ir išlipusi iš lovos , nešlepsėjau į vonią . Išleidau nepasitenkinimo garsą , kai pamiršau pasiimti rūbus . Viskas aišku . Šiandiena ne mano diena . Grįžau į vonią su rūbais ir priemonėmis . Atsiprausiau po kriauklę , apsirengiau , pasidažiau ir susirišau kuoduką . Ir tada man į akis įkrito mano pilvas .
-O šūdas .
Pasisukau šonu ir jau matėsi formuojantis pilvukas . Jis nedidelis , todėl žmonės pagalvos , kad aš daug valgau arba ašperiode . Bent viena gera žinia ryte . Grįžau į kambarį ir sutvarkiau lovą . Pasikvepinau savo Versace kvepalais ir pasiėmusi telefoną , nusileidau į apačia . Svetainėje Amanda laistė gėlės .
-Rytas . –pasisveikinau .
-Kaip miegojot? –ji nusišypsojo .
Paliečiau pilvą ir susiraukiau .
-Pirmas kartas , kai nenorėjau pabusti iš sapno su Louis . –pavarčiau akis .
Ji nusijuokė .
-Kas pabudo .
Atsisukau į duris ir pamačiau Louis . Pala . .kas per velnias? Įžnybiau sau į ranką ir jis vis tiek stovėjo susiraukęs prieš mane .
-Ką tu darai? –jis paklausė .
Tada supratau , kad tai nebuvo sapnas ir Louis yra mano .
-Oh –nusijuokiau –ilga istorija .
Jis pakėlė antakius , o aš mostelėjau ranka .
-Kaip jautiesi?
Staiga prisiminiau vakar vakarą.
-Gerai . Matei lauke orą?
Išsišiepiau kaip vaikas ir nuėjau prie lango . Kiemas buvo pilnas sniego .
-Mes turėsime pirmąsias Kalėdas! –įbėgo Lily į svetainę .
-Skamba mielai . –nusijuokiau .
-Turi pavalgyti Selena . –Amanda .
Spragtelėjau pirštais ir su visais nuėjau į virtuvę . Atsisėdom visi prie stalo , kuris buvo pilnas maisto . Padaviau visiems lėkštes ir įsidėjom pusryčius . Padaviau savo ir Louis stiklinę Harry , kuris pilstė sultys ....
12:26
Užbrėžiau savo lagaminą ir atsisukau į Amanda .
-Prisimink , kad tau mokslai vyks tik trys mėnesius . Toliau turėsi grįžti namo . Nepamiršk vartoti vitaminų . Perskaityk visas knygas kurias daviau .
-Gerai , mama . –šyptelėjau ir apkabinau ją .
-Atsisveikinsi už mane su tėčiu , gerai?
Ji linktelėjo ir pabučiavo man į kaktą .
-Prižiūrėk Louis . Jis labai išblyškę , verčiau tegul pasidaro kraujo tyrimus .
-Būtinai jam pasakysiu .
Paėmiau lagaminą ir nusileidom laiptais žemyn . Louis paėmė jį iš manęs ir išėjo iki mašinos .
-Jei kas bus blogai , skambink man . –pasakiau Amanda'i .
YOU ARE READING
Tai Ne Žaidimai (III)
FanfictionNetikėta žinia Louis ir Selena suartina visam gyvenimui. Ir tai ne žaidimai. Tai yra viena iš įprasto žmogaus gyvenimo tikslų. Vaikas. Mažasis stebuklas, dar didesni santykių įsipareigojimai, šventės, tačiau šiek tiek ir liūdesio dienų. Selena steng...