***Louis
TA PATI DIENA
Užtrenkdamas namų durimis , palikau Emily nesupratusia kas ką tik įvyko tarp manęs ir Selenos . Aš pats nesupratau kas ten buvo . Gerai , pripažįstu , jog blogai padariau , kad nieko nepasakiau Selena'i apie Rody . Kuris kažkaip atsirado Kalifornijoje ir keistai , mandagiai bendrauja su vaikinais . Jie man taip pasakojo . Niall jaučia , kad čia kažkas ne taip ir tikriausiai prasidės vėl tie sušikti karai .
Nežinau kur eiti , ką daryti , kam skambinti ar iš vis skambinti . Pamačiau parką ir pasukau link jo .
Dabar mane griaužė sąžinę už tai , kokius paskutinius žodžius pasakiau Selena'i . Žinoma , kad tai nebuvo tiesa . Selena visada priklausys man , visada bus mano ir tik mano . Nuo suoliuko nusivaliau sniegą ir atsisėdau ant jo . Šūdas , kaip velniškai nekenčiu savęs . Aš vėl susišikau . Ji bijo manęs ir ji bijo gyvenimo su manim . Žinoma , nes tu užsiimi nešvariais darbeliais ir kelis kartus Selena galėjo per tave mirti . Kaip kvailai skamba , kad dėl Selenos mečiau rūkyti , gerti (pamirškim ta įvyki , kai perdozavau alkoholį manydamas , kad Selena mane išdavinėja su Zack) .
Nusikeikiau , kai iš kišenės išsitraukiau telefoną ir jame liko dvidešimt ir mažiau procentų . Adresatuose susiradau Harry numerį ir paskambinau jam .
Harry : Taip greit pasiilgai? –jis nusijuokė .
Aš : Užsičiaupk ir pabūk mano psicho .
Harry : Vau . Rėžk kas dabar nutiko?
Aš : Kalbėjau su Niall apie Rody ir Selena klausėsi mano su Niall pokalbį . Ji pradėjo perreaguoti ir ji pasakė , jog pradėjo bijoti gyventi vos kaip mes vėl susitikom . Bam .
Harry įtraukė orą per dantis ir pavarčiau akis , kai prakalbo Lily .
Lily : Pimpi . .šūdas Harry . Nebežinau ką sakyti .
Aš : Tau nereikia kažką sakyti , duokit po velnių patarimą ką daryti .
Harry : Aš . .
Lily : Neee ! Lou ji gi nėščia . Tai jos hormonai , o ne ji .
Aš : Tai gi , jeigu nueičiau namo ji man atleistu?
Harry : Mm ne..? Duok jai laiko pasiilgti tavęs ir ji tau paskambins . Arba tu jai paskambink po kelių dienų .
Aš : Lily ?
Lily : Pilnavertiškai sutinku pirmą kartą su Harry mintim .
Aš : Pažiūrėsim . Tik man reikia mano daiktu ir bijau suskysti , kai pamatysiu ją apsiverkusia .
Harry : Turiu blogą žinią bro , tu jau suskydai rugpjūčio dvidešimt devinta dieną .
Mes visi nusijuokėm ir padėjau ragelį .
***
Selena
Emily padavė late puodelį ir per rankas tekėjo šilumą nuo puodelio .
-Aš manau , kad aš sergu . –sušniurkščiau nosimi .
-Tai dėl tavo ašarų , kvaiša . –Emily pavartė akis ir padavė servetėlę .
-Niekas negali kaltinti manęs . Tai Eugenijus . –nusivaipiau ir atsigėriau late –Skanu .
-Rimtai ? Eugenijus? Gražesnio vardo nesugalvojai? –Welly trenkė sau per kaktą .
YOU ARE READING
Tai Ne Žaidimai (III)
FanfictionNetikėta žinia Louis ir Selena suartina visam gyvenimui. Ir tai ne žaidimai. Tai yra viena iš įprasto žmogaus gyvenimo tikslų. Vaikas. Mažasis stebuklas, dar didesni santykių įsipareigojimai, šventės, tačiau šiek tiek ir liūdesio dienų. Selena steng...