Multimedya: Melis (hani şu Rüzgara yavşayan )
Bugün sevgililer günü sevgilisi olanların sevgililer günü kutlu olsun.İyi okumalar;
Rüzgar' dan;
Bu kızın burda ne işi var. Beni mi takip ediyo lan yoksa. Uff ne diyom ben yaa saçmalama olum. Yanında biri vardı arkası dönük olduğu için göremiyordum. Noluyo lan kıza mu yavşıyo bu yoksa. Gerçi yavşıyosa yavşasın banane. Böyle diyorum ama gözüm arada oraya kayıyordu. Tekrar kafamı o tarafa çevirdiğimde adam kızın bacağına elini koydu. Ama izin vermeyip adamın elini ittirdi. Sonra oturduğu yerden kalkmak istedi ama adam izin vermedi . Bu adam çok oluyodu ama.
Oturduğum yerden kalkıp onlara doğru hızla yürümeye başladım. Kız beni görünce kafasını diğer tarafa çevirdi.
Ben adamın elini kızın elinden tutup ittirdim ve adama "Hayırdır birader? "
Dedim. Adam kaşlarını çatıp ayağa kalktığında kızı arkama aldım. Adam kolunu çemrerken bana "Asıl sen hayırdır. "Ben sinirlendim tabi."O elini kolunu indir bi önce sen."
"İndirmezsem nolur."
"İşte bu olur." Diyip adamın suratına yumruğu geçirdim. Arkadan çığlık sesleri geldiğini duydum. Umrumda değildi şu an halletmem gereken bir lavuk var malum. Adamın üstüne çıkıp ardı ardına yumruğumu geçirmeye başladım. Arkadan sıra arkadaşım (!) Beni çekmeye çalışıyordu ama kıpırdatamıyordu bile. Kız en son
"Rüzgar yeter artık vurma ölücek şimdi."
Korkmuştu. Bi dakka aklıma takılan benim ismimi nerden biliyordu bu kız. Adamın yüzü artık tanınmaz hale geldiğinde artık vurmayı bırakıp üstünden kalktım. Kızın elini tutup onu arabama doğru götürmeye başladım.Bağırmaya başladı ve "Kolumu bırak acıtıyosun." Dedi. Koluna baktım ve doğru söylüyodu. Çok fazla sıktığımı gördüğümde elimi biraz gevşettim .
"Ya beni nereye götürüyosun?"
Cevap vermedim ve onu arabaya ittirdim.
"Sana diyorum cevap versene. Hem ben senin arabana binmem."
Yine onu takmayıp arabaya oturmasını sağladım. O kendi kendine söylenmeye devam ederken ben de arabaya bindim ve çalıştırıp gazı köklemeye başladım.
"Durdur şu arabayı. İnicem ben. Hem sen niye gelip adamı dövüyosun. Ben bi şekilde hallederdim. Ayrıca biraz yavaş sü-.""Yav kızım bir sus artık. İki dakikadır aralıksız konuşuyosun farkındamısın. Bi sus be bi sus. Hem nereye hallediyodun. Ben gelmesem adam ırzına giricekti."
Ellerini kollarının arasında bağladı ve dışarıyı izlemeye başladı."Sen ne arıyodun burda?"
"Niye ? Sen geliyosunda ben gelemezmiyim bara? "
"Ben onu demedim. Tek gelme bence çünkü senin için iyi olacağını pek sanmıyorum. "
"Ben kendimi koruyabilirim."
"Hee gördük az önce."
"Bi kere sen gelmeseydin hallediyordum ben."Ona yaw he he dermiş gibi elimi salladım. Sinirle kaşlarını çattı.Aklıma gelen soruyla ona döndüm.
"Haa bu arada adını hâlâ bilmiyorum.
Bana döndü ve
"Güneş."dedi.
"Neden benim adımı sormadın? "
Diyerek sırıttım. Yerinde rahatsızca kıpırdandı.
"Akıl mı bıraktın insanda. "
"Evet biliyorum yakışıklılığım karşısında aklın kalmadı tabi. "
Kaşları mümkünmüş gibi daha da çok çatıldı.
"Adımı bildiğini biliyorum. "
Dediğimde dehşetle bana baktı. "Nerden biliyosun? "
"Daha demin adamı döverken -sesimi incelterek onu taklit ettim- yapma rüzgar yeter artık dedin ya hatırlıyomusun?" Dedim ona bakarken sırıtırak.
"Şeyy demiş olabilirim." Dedi. Nedenini sormadım daha fazla şekilden şekle girmesin diye.saate baktım çok geç olmuştu. "Annen merak eder şimdi seni eve bırakıyım evin nerde?"
"İstemez ben taksiye biner giderim " dediğinde ona ben erkeğim demiş gibi baktım. "Camdan dışarı bi bak istersen burdan bu saate taksi geçmez. Hadi mucize oldu geçti diyelim ben seni indirirmiyim?"
Bana döndü ve "uff tamam yaa " dedi ve evini tarif etti. Ben de arabayı sürmeye devam ettim. Evine geldiğimizde apartmana baktım. "Teşekkür ederim. "
Dedi. Açıkçası şaşırmıştım.
"Niye teşekkür ediyosun?"
"Hem beni o adamdan kurtardın hem evime bıraktın." Dediğinde kafamı salladım. Bana mavi gözleriyle baktı ve el sallayarak "Görüşürüz." Dedi ben de ona "Görüşürüz." Dedim. Eve girene kadar onu izledim. Ne biliyim işte eve girmesine emin olmak istedim.
Girdigine emin olunca gaza basıp evin yolunu tuttum.
*****
Sabah kalktığımda başım ağrıyordu. Nedenini bilmiyorum ama çok kötü ağırıyor. Kendime bir kahve yapıp içtim. Son damlaları yudumlarken kapı caldi. Allah allah kim gelir ki bu saatte. Durun bi tahmin ediyim. Gelse gelse Mert yavşağı gelmiştir. Kapıyı sinirli bir şekilde açtım ve tahmininde yanılmadım.
"Günaydın dostum. Bugün hava çok güzel dimi . Diyorum ki okuldan sonra bişeyker mi yapsak. Okuldan birkaç kişiyi de alırız tek de gidebilirixçz farketmez benden yani. -bana baktı- bu bakış ne lan öyle sabah sabah çarpıldım."
"Bitti mi konuşman çünkü eğer bitmediyse ben seni bitiricem. Lan sabahın köründe geliyosun, zaten başım ağırıyo bide sen konuşuyon tabi öyle bi bakış atarım. "
"Hııı anlaşıldı birileri solundan kalkmış bu sabah. Anladım abicşm sen beni dövmeden ben susuyum en iyisi."
"Senin için iyi olur yoksa ben zaten her türlü dalarım sinirliyim diye."
"Yine neye sinirlendin?"
"Şu bizim sınıftaki yanimda oturan kız var ya işte onu dün gece barda gördüm. Bir adam buna sulanıyodu. Dayanamadım bende adama giriştim tabi sonra kızı sürükledim arabaya. Sonra da evine bıraktım. "
"Vay anasını Be ekşınlı bir gece geçirmişsin dediğine göre peki kız ne tepki verdi?"
"Kızdı tabi bana ilk neymiş ben gelmesem de o halde diyor bulmuş falan ama sonra bana teşekkür etti. "
"Ben tokat attı falan demeni bekliyodum."
"Bu kız diğer kızlar gibi değil. "
Dediğimde şaşırdı"Lan çok mu içtin saçmalıyon hala sen böle bişey demezsin hiçbir kız için bence de hala sarhoşsun sen git bi kus bi-"
"Mert bence sen gelirken çok hız yapmışsın beynin de dayanamamış o hıza lan ne saçmalaması bence öyle yani."
Ben öyle düşünüyordum. Lan kendine gel ne diyon bence mert haklı ben ayılamamışım daha offff bilmiyorum.Bu bölümü nasıl buldunuz yorumlarınızı bekliyorum.