Zpráva o tom, že spolu Nicole a Sirius chodí, se roznesla hradem velmi rychle. Hned na druhý den to věděli téměř všichni, hlavně proto, že ruku v ruce došli na snídani. Ti, kteří je nezastihli na snídani, je však mohli vidět jít společně na hodiny, které sdíleli.
Nicole neušlo, jak se několik holek tvářilo nespokojeně, když došli do jejich blízkosti. A o pár z nich mohla doslova říct, že byly až nenávistné.
Ovšem radost z toho, že je Sirius opravdu její, všechny tyhle pohledy odsunovala do pozadí. Po týdnu je už téměř nevnímala.
--------------------
Hejno sov vletělo do Velké síně a začalo hledat příjemce. Většina nesla nové vydání Denního věštce, několik menší či větší balíčky a potom tu bylo pár takových, které nesly černé obálky se zelenou pečetí.
Dvě z nich sletěly kousek nad nebelvírský stůl a upustily své dopisy na stůl před Nicole a Siriuse.
„Ale ne," povzdechl si otráveně Sirius a přijal ještě další dopis, tentokrát v obyčejné obálce. „Doufal jsem, že toho budu letos ušetřen."
„Co to je?" zajímala se Lily a zvědavě se natáhla ke své kamarádce, aby si černou obálku a pečeť lépe prohlédla.
„Pozvánka na ples," odpověděla jí Nicole. Naposledy podobnou viděla před pár lety, několik měsíců předtím, než se přestěhovali do Francie. Tehdy podobně zdobnou obdrželi její rodiče. A podle pečetě poznala i rod. „K Malfoyovým."
Část jejich skupinky se otočila ke zmijozelskému stolu. Dopis u nich obdrželo mnohem víc studentů, víc jak polovina šestého a sedmého ročníku. Narcisa Blacková vypadala obzvláště nadšeně, když vytahovala pergamen z obálky.
Nicole rozlomila pečeť a vyndala jemný pergamenový papír, na kterém bylo zeleným písmem vyvedeno pozvání.
Drahá slečno Aveline,
dovolujeme si Vás pozvat na novoroční ples čistokrevných rodin, který se uskuteční 31. prosince v Malfoy manoru. Vaše rodina při výběru obdržela barvu růžovou, a tak Vás žádáme, abyste si vzala šaty právě téhle barvy.
Ples začíná v osm hodin, při příchodu se ohlaste celým jménem služebné se seznamem u hlavního vchodu. Pozvánky není nutné předkládat.
S pozdravem,
Abraxas Malfoy
Nicole si povzdechla. „Máme růžovou barvu," řekla a otočila hlavu na Siriuse.
„My černou, opět," ušklíbl se Sirius. „A tohle je dopis od máti, která mi jistě píše, že na ten ples prostě půjdu. Ne že by měla nějakou páku, kterou by mě mohla přinutit."
„Alespoň tam budeme spolu," pousmála se na něj a vzala ho za volnou ruku. „Nějak to přetrpíme."
Sirius se na ni usmál a věnoval jí polibek na tvář. Ve chvíli, kdy se odtáhl, před Nicole spadl další dopis, taktéž ve zcela obyčejné obálce. Ihned podle písma poznala, že to psala její matka.
Nicole si dopis rychle přečetla a potom ho zase schovala do obálky.
„Máma píše, že se omlouvá, ale na ten ples musíme, protože by to jinak znamenalo urazit pořádající rodinu," řekla nahlas. „Taky píše, že doprava ze školy je s ředitelem zařízená. Všichni budeme cestovat přes ředitelnu letaxem. A doma můžeme zůstat celkem dva dny, pokud budeme chtít. Jeho krb bude přístupný od prvního do druhého ledna."
ČTEŠ
Marauders [CZ FF, 1]
FanfictionSirius Black, James Potter, Remus Lupin a Peter Pettigrew nastupují do svého 6. ročníku na Škole čar a kouzel v Bradavicích. Nejsou však jediní. Lily Evansová, neustále zvaná Jamesem na rande, a její nejlepší přítelkyně Hana Lewisová a Sára Pondová...