Část 30 - Stop it!

1.3K 98 11
                                    

Mezitím mě chytil za boky a já čekala další vášnivý polibek, který ovšem nepřišel. Místo toho jsem se ocitla ve vzduchu letící do bazénu. Zase!

Mezi přistáním v bazénu mi v hlavě proběhla jedna a myšlenka a to ta, že ho prostě zabiju! To je takovej zmetek. Já mu ještě ukážu! Kolikrát si myslí, že mě do tý vody ještě hodí, ještě můžu být ráda, že nemám na sobě ten make-up. Bych vypadala krásně s rozmazanou řasenkou.

Připadalo mi, že voda letěla všude po mém přistání do vody. Voda ani nebyla nijak extra studená, byla osvěžující. Zůstala jsem pod vodou nevinořovala se. Otevřela oči a začala plavat jinam. Chtěla jsem se trochu normálně vynořit bez toho aniž bych všude na obličeji měla nalepený vlasy. Musím vypadat sexy.

Pomalu jsem se začala vynořovat jako to je v těch filmech, znáte to ne. Škoda, že tady na tý straně nejsou nějaký normální schůdky, bych mu ukázala jak se pořádně kroutí zadkem a bokama.

Když jsem měla ramena venku všimla jsem si jak pár metrů na lehátkách ležej nějací kluci a usmívaj se na mě. Říkám si, že flirtujou tak proč toho nevyužít co?

Jakmile si Harry všimnul, že jsem se na ně usmála. Otočil se na ně a na tváři mu zůstal nasranej obličej. Prohlásil jenom: „Na tu zapomeňte hoši!" Spíš bych řekla, že to procedil.

Niall mi ukázala palec nahoru, já se na něj jen usmála a pokývala hlavou. Svůj zrak jsem přesunula zpátky na Harryho, který se pořád nějak netvářil. Připlaval jsem k němu blíž a:

„Přece bys nežárlil, brouku." Mrkla jsem na něj.

To už skákal za mnou do vody a já chtěla plavat co nejdál, bůh ví co má zase v plánu, určitě mi to chce nějak vrátit. Je snad ještě pomstychtivější než já. Pomalu ke mně plaval blíž, ale to už měl úsměv na tváři.

Tentokrát mě opět chytil za boky, nohy jsem mu obmotala kolem pasu. Na to se jen usmál a začal mě líbat. Tiskl mě k sobě snad ještě víc, rukou jsem mu jezdila po mokrých vlasech a pročesávala je.

„Nechte toho, sakra už!" Ozval se Niall.

„Kdo se na to má koukat! Nejste tu sami!" Ještě dodal.

Na to jsem se musela odtáhnout a oba dva s Harrym jsme se na sebe museli usmát. Co si budeme povídat, taky by mě nebavilo koukat se na někoho kdo dělá podobný věci, když já to dělat nemůžu. Pustila jsem se Harryho a plavala pryč.

Všichni ostatní postupně naskákali do bazénu i Jenny překvapivě. Vůbec se nebránila, osobně si myslím, že myšlenkama úplně někde jinde – u Zayna a jejich dnešního rande.

Kluci si šli pro ten nafukovací míč a síť kterou si tam nějak přivázali. My s Jenny jsme se rozhodly pro lehátka. Byly opřený o malý domek u bazénu. Já si vzala modrý a Jenny růžový.

Hoši mezitím hráli tu hru. Nevím jak se to jmenuje, je to něco jako volleyball ale ve vodě? Těžko říct. S lehátkama jsme s Jenny zamířili daleko od nich, nechci aby na mě cákali. Hlavně doufám, že se dneska nespálím. S Jenny jsme se krásně uvelebili a opalovali se.

Ani jsem si nevšimla, že kluci šli  pryč, je tu až moc velký ticho najednou. Na poslední chvíli jsem ucítila, jak se moje lehátko začalo hýbat na vlnách. Bohužel, jsem jen zachytila to jak zase padám přímo do vody.

„To už je potřetí Harrolde?! Neštvi mě!" Zakřičela jsem když jsem se vynořila.

Tentokrát jsem musela pod vodu znova, jelikož moje vlasy byly všude. Teď už mě, ale fakt naštval.

„Co na tom shazování do tý vody máš!!" Procedila jsem mezi zubama znovu. Tentokrát jsem měla co dělat, abych se nezačala smát.

„Ale tobě to vždycky tak sluší, když padáš do tý vody." Usmál se na mě

„Nejradši bych ti jednu vrazila!" Odvětila jsem mu.

„Přece bys mě nemlátila." Odpověděl, dotčeně a smutně. Herec je to dobrej to se mu musí nechat.

„Nevidím důvod, proč bych neměla." Odvětila jsem s úsměvem.

„Cccc." Slyšela jsem jenom.

Fajn jestli má chuť si hrát, tak proč ne. Bude litovat zmetek jeden. Teď moje jednání bohužel ovládá fakt, že ho mám ráda.

Vylezla jsem z bazénu a šla ke svému lehátku. Vzala ručník a začala se sušit, né že by to bylo nějak potřeba v 50 stupních, ale proč ne.

„Nechceš pomoct?" Zeptal se Harry. Nechápu kde se tu vzal, ten je fakt jako duch. Vůbec jsem ho neslyšela, že by lezl z toho bazénu.

„Ne díky, zvládám to sama, jak vidíš." Odvětila jsem s úsměvem

„Já bych ti, ale přece jenom hrozně rád pomohl." Nedal se odbýt.

„Ne to je dobrý, vidíš už jsem suchá" Reagoval jsem jen.

Na to se jen usmál a přistoupil ke mně blíž, vůbec mi nedošlo, že je celý mokrý do tý doby než si mě k sobě přitáhl, přitom ještě stačil zaházet hlavou a nahodit mě komplet. Tak tohle si přehnal!

Odstrčil mě od sebe a: „Neřekl bych, že jsi suchá." Pověděl s úsměvem na tváři.

Tak teď jsem měla hrozně velkou chuť, mu jednu vlepit. To je neskutečný tohle. Co si sakra o sobě myslí?

„To za chvíli uschne." Dodala jsem a snažila aby v mým hlase byl slyšet absolutní nezájem.

Mezitím jsem se lehce sehnula a on ke mně přistoupil, rychle jsem se, ale zvedla a čekala co mě čeká tentokrát. Jen si mě k sobě přitáhl a položil hlavu na mé rameno, přičemž ho políbil a nechal ho tam ležet. Cítila jsem se skvěle, ale nebyla bych to já abych toho nevyužila.

Natiskla jsem se na něj ještě víc a začala se trochu víc otírat o jeho rozkrok. Následky byli znát hned, tomu jsem se musela zasmát. Že by byl až tak nadrženej?

„Okamžitě s tím přestaň, jinak budeš litovat." Ozval se potichu.

„Neřekla bych, že budu litovat"  Odpověděla jsem jemně.

Dokázala jsem se dostat z jeho objetí, hned jak zjistil, že jsem se od něj vzdálila tak skočil do bazénu aby si lidi nevšimli jak moc se mu má společnost líbí. Má dost blbí plavky to se musí nechat.

Čekala jsem až se vynoří a dala ruce v bok. Na tváří se mi objevil velký úsměv – ten vítězoslavný. Jo byla jsem na sebe pyšná.

Vypadal fakt celkem naštvaně.

„Tak tohle si přehnala, to bude mít následky!" Pověděl mi celkem naštvaně, ani nevíš jak ráda bych to dodělala, ale co se dá dělat.

„Ale no tak, brouku." Odpověděla jsem sladce

Ani jsem si nevšimla, že už je tolik hodin, zrovna ke mně mířila Jenny a:

„Tak pomůžeš mi teda?" Zeptala se

„Jasně, jdeme." Odpověděla jsem a vzala si jsem si svoje věci a šla na pokoj přitom jsem se ještě otočila na Harryho, který byl pořád na stejném místě se stejným výrazem.

„Tak pa, zlato." Zamávala jsem mu a našpulila rty.

„Tohle žádný pa není, ještě se uvidíme! Na to zapomeň, že to takhle skončí." Odpověděl

Jo bude to asi ještě zajímavý...


Tak co tomu říkáte, jste spokojeni? Já jsem :DD Já si prostě s těma jejich „hádkama" pokoj nedám. Možná mě to baví ještě o to víc, když jsou teď spolu. Do dalších dílů toho mám v plánu ještě moc :DD

Už 30. díl, hrozně to letí :D

OMLOUVÁM SE ZA CHYBY!

HVĚZDIČKY A KOMENTY,NA TO NEZAPOMÍNEJTE :D

Never before - H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat